Dat wordt vast ontzettend spannend allemaalquote:Op zondag 29 juni 2014 23:32 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Hij gaat al een dagboek bijhouden en dat na 15 dagen posten op FOK!
She only love me, ja?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon heel erg veel boeken mee dan. Iedere dag eentje lezen, is toch heerlijk man
[..]
Niets mis mee hoor, zo hoort het
'Dag 1quote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wordt vast ontzettend spannend allemaal
Als het goed is kan ik gewoon de hele dag roken als ik wil op mijn cel.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Dag 1
Vandaag 3 keer mogen roken, de rest van de tijd masturberend op m'n cel doorgebracht
Dag 2
Vandaag 3 keer mogen roken, de rest van de tijd masturberend op m'n cel doorgebracht
Dag 3
Dag 4
Vandaag 3 keer mogen roken, de rest van de tijd masturberend op m'n cel doorgebracht'
Reken maar dat je in je cel moet blijven.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:34 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Als het goed is kan ik gewoon de hele dag roken als ik wil op mijn cel.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb jij nooit Engelse les gehad of zo?.
Ja is toegestaan, mits niet suïcidaal. Het is in sommige gevallen zelfs toegestaan om een aansteker en/of bestek op je cel te hebben. Dit enkel overdag binnen bepaalde tijden. Een pen en papier is echter altijd toegestaan.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
BT, jij weet dit vast wel, is het toegestaan om pen en papier in je cel te hebben?
daar ga ik ook vanuit maar dan wel met tv en gewoon een koelkastje en mijn shag.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Reken maar dat je in je cel moet blijven.
Aight, mooi zo. Neem niet aan dat je suïcidaal bent, Paardlants?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja is toegestaan, mits niet suïcidaal. Het is in sommige gevallen zelfs toegestaan om een aansteker en/of bestek op je cel te hebben. Dit enkel overdag binnen bepaalde tijden. Een pen en papier is echter altijd toegestaan.
Welke heb je stage gelopen, in Grave toevallig?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef BlauweTijger het volgende:
staan om een aansteker en/of bestek op je cel te hebben. Dit enkel overdag binnen bepaalde tijden. Een pen en papier is echter altijd toegestaan.
Moet niet gekker wordenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef BlauweTijger het volgende:
En zo niet, heb je een uur per dag een computer zonder internet waar je prima met Word overweg kan
Nee.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:37 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Welke heb je stage gelopen, in Grave toevallig?
Nopequote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aight, mooi zo. Neem niet aan dat je suïcidaal bent, Paardlants?
Begrijpelijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:37 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nopehou veel te veel van t leventje op mijn zolderkamer
Wat mag je nog meer op de computer? Gewoon solitaire spelen enzo?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef BlauweTijger het volgende:
En zo niet, heb je een uur per dag een computer zonder internet waar je prima met Word overweg kan
je mag toch gewoon roken op je celletje? Maar hoe moet je dat doen als ze savonds je aansteker in beslag nemen?quote:
Vraag of je een cel mag op de hoogste verdieping.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:37 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nopehou veel te veel van t leventje op mijn zolderkamer
wat een hommotjequote:
hahaquote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vraag of je een cel mag op de hoogste verdieping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |