Dit ja.... plus ik kan de eerste nacht gewoon lekker slapenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
Alsof de straf dan opeens korter wordt ofzo.
wow vuile racistquote:
Wel een stuk aangenamer als je goed gevoed en uitgerust binnenstaptquote:Op zondag 29 juni 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
Alsof de straf dan opeens korter wordt ofzo.
Zat man die blowen, ik spuit geen heroine naald leeg voor een wout hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 23:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een goede indruk ergens maken is in geen enkele setting verkeerde denk ik, werkt zich ook niet tegen je. Een slechte indruk wel.
Daar heb je wat aan, wanneer je 23 uur per dag op je cel moeten in een hvbquote:Op zondag 29 juni 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel een stuk aangenamer als je goed gevoed en uitgerust binnenstapt
Als ik een fascistische politieagent was zou ik liever iemand hebben die nuchter is dan iemand die onder invloed is.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:28 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Zat man die blowen, ik spuit geen heroine naald leeg voor een wout hoor
Gezien de politie toch wel enige invloed op je uit kan oefenen in de gevangenis lijkt het me niet gek om rekening te houden wat zij er van vinden.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
Maakt de eerste nacht een heel stuk chiller, fuck wat de politie er verder van vindt.
Beetje pushups doenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:29 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Daar heb je wat aan, wanneer je 23 uur per dag op je cel moeten in een hvb
Jup, gewoon een zakje van 15 euro wiet in 2 uur leegroken en dan meldenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
Maakt de eerste nacht een heel stuk chiller, fuck wat de politie er verder van vindt.
Maatje van me heeft gewoon iedere avond hasj kunnen roken in de celquote:Op zondag 29 juni 2014 23:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gezien de politie toch wel enige invloed op je uit kan oefenen in de gevangenis lijkt het me niet gek om rekening te houden wat zij er van vinden.
Bullshit. De politie heeft geen ene fuck te maken met het interne beleid van een hvbquote:Op zondag 29 juni 2014 23:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gezien de politie toch wel enige invloed op je uit kan oefenen in de gevangenis lijkt het me niet gek om rekening te houden wat zij er van vinden.
zijn er 2, maar denk dat t allemaal wel meevalt joh.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
En flink wat boeken mee. Ik denk dat het eigenlijk best wel rustgevend kan zijn, een weekje cel.
Er staan een grammaticale fout in je sig.quote:
Ja politie, gevangenisbewaarder, what ever.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Bullshit. De politie heeft geen ene fuck te maken met het interne beleid van een hvb
Werkt sowieso geen politie in een hvb of piquote:Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Bullshit. De politie heeft geen ene fuck te maken met het interne beleid van een hvb
Hij gaat al een dagboek bijhouden en dat na 15 dagen posten op FOK!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
En flink wat boeken mee. Ik denk dat het eigenlijk best wel rustgevend kan zijn, een weekje cel.
ik ook turkij wahed gevaarlijk volkquote:Op zondag 29 juni 2014 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor groepjes Turken
Gewoon heel erg veel boeken mee dan. Iedere dag eentje lezen, is toch heerlijk manquote:Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef Paardlants het volgende:
[..]
zijn er 2, maar denk dat t allemaal wel meevalt joh.
zit er gewoon meer tegenop om me morgen te gaan melden
Niets mis mee hoor, zo hoort hetquote:Op zondag 29 juni 2014 23:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Er staan een grammaticale fout in je sig.
BT, jij weet dit vast wel, is het toegestaan om pen en papier in je cel te hebben?quote:
denk eerder dat t dan nog wel een weekje kan duren eer ik t uitgetikt heb hoor, heb denk ik zat dingen te regelen als ik thuis komquote:Op zondag 29 juni 2014 23:32 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Hij gaat al een dagboek bijhouden en dat na 15 dagen posten op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |