Nou ik werd echt niet goed toen ik de eerste keer dat filmpje zag. Ook echt uit het niks een stoot in het gezicht van dat kind, je kan ook gewoon te smerig vechten. Het is ook dat ze Sharkeisha heet en dat ze een karikatuur van zichzelf is wat het grappig maakt.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je zit nu echt bevend achter je laptop heh?
Hiij heeft een iemand een gebroken arm geslagen met de knuppel en een paar man een goede blauwe plek bezorgd. Dat colaflesje was een toevalstreffer.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voor het rondrennen met een knuppel?
Dan mag je echt wel even mee naar het bureau hoor.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voor het rondrennen met een knuppel?
Ja maar niet 6 maanden op droog brood. Maar het verhaal is al iets verder ingevuld ondertussen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan mag je echt wel even mee naar het bureau hoor.
Lach je nu om het feit dat ze negerin is?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou ik werd echt niet goed toen ik de eerste keer dat filmpje zag. Ook echt uit het niks een stoot in het gezicht van dat kind, je kan ook gewoon te smerig vechten. Het is ook dat ze Sharkeisha heet en dat ze een karikatuur van zichzelf is wat het grappig maakt.
Nee. SHARK-eisha. En ze is agressief en sterk. Snap je. Ha ha. Ja nu is de lol er wel een beetje afquote:Op zondag 29 juni 2014 23:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lach je nu om het feit dat ze negerin is?
Oh, ik dacht dat het Shar-keisha was.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee. SHARK-eisha. En ze is agressief en sterk. Snap je. Ha ha. Ja nu is de lol er wel een beetje af
gr
stoned, laks, lui, en uitstel gedragquote:Op zondag 29 juni 2014 23:10 schreef Linkesoep het volgende:
Waarom taakstraf niet gedaan en succes in de gevangenis
Laatste 3 herkenbaar, succes verder fok zal wel een kaartje sturenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:10 schreef Paardlants het volgende:
[..]
stoned, laks, lui, en uitstel gedrag
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:11 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Laatste 3 herkenbaar, succes verder fok zal wel een kaartje sturen
Ik heb me wel voorgenomen alvorens ik me ga melden bij het politiebureau dat ik vooraf een patatje ziekenhuis ga eten en me knetter stoned rookquote:Op zondag 29 juni 2014 23:20 schreef gargamelnl het volgende:
Ik zag op de website van pi grave ook dat er een afdeling extra zorgvoorziening is.
Als je nu gewoon als een soort forest gump daar naar binnen gaat (50 mg oxazepam en een halve fles sterke drank slikken), dan krijg je een fijn bedje met de nodige verzorging van geile zusters.
Vreet dan ook een paar uur van te voren een tros knoflook op. Altijd leuk voor die wouten en ander uniform tuig.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:23 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik heb me wel voorgenomen alvorens ik me ga melden bij het politiebureau dat ik vooraf een patatje ziekenhuis bestel en me knetter stoned rook
Zal mijn celgenoot niet echt waarderen denk ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:24 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Vreet dan ook een paar uur van te voren een tros knoflook op. Altijd leuk voor die wouten en ander uniform tuig.
Zou je niet liever een beetje fatsoenlijk daar aan komen?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:23 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik heb me wel voorgenomen alvorens ik me ga melden bij het politiebureau dat ik vooraf een patatje ziekenhuis ga eten en me knetter stoned rook
Waarom ?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou je niet liever een beetje fatsoenlijk daar aan komen?
Waarom zou hij?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom? Heeft geen enkel nut.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja jij begrijpt het wel hequote:
Een goede indruk ergens maken is in geen enkele setting verkeerde denk ik, werkt zich ook niet tegen je. Een slechte indruk wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
Alsof de straf dan opeens korter wordt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |