WEGgepromoveerd. Da's iets anders.quote:
*wordtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blijf eens van de kindercola af, je word nogal vervelend ervan
Ik las wel brazzers - Chili. Bijna hetzelfde.quote:
Ik probeer nu tot rust te komen/.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blijf eens van de kindercola af, je word nogal vervelend ervan
Fijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik probeer nu tot rust te komen/.
Mag van mij ook zonder waarschuwingquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Laatste verwittiging of ik flikker gewoon als je posts weg
Ik zie nu pas dat je mod bentquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vriendelijkheid kent geen tijd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Chili zakt inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Chili zakt inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterker nog, helemaal niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]
Chili zakt inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was heet hahaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:29 schreef Onnoman het volgende:
is iemand wel eens in CHILI geweest?
zo ja.. vertel je ervaring eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt veel scherpe blikken naar je toe geworpenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:29 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Chili zakt inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet flauw, maar gewoon kut. Wees gewoon eerlijk tegen jezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Kinderachtigheid ook nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vriendelijkheid kent geen tijd.
Vond er weinig aan, wel goede wijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:29 schreef Onnoman het volgende:
Vriendelijk (zelfs de politie), schoon en zonder twijfel het minst corrupte land van het hele continent.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:29 schreef Onnoman het volgende:
Doe ff een NSFW spoiler manquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:30 schreef Momo... het volgende:
[..]
Het was heet hahagaan we samen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Ik ging erheen met een taxi toen ik een meisje op een hotelkamer had geslagen.. maar ik werd opgepakt door de politie en moest naar de gevangenisquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:29 schreef Onnoman het volgende:
was je wel op de goeie plek?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:30 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Vond er weinig aan, wel goede wijn.
ftfyquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:30 schreef marcodej het volgende:
Robben had dit Brazilië makkelijk gehad.
ahaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vriendelijk (zelfs de politie), schoon en zonder twijfel het minst corrupte land van het hele continent.
Als Nederlander ben je daar gigantisch groot. Veel deuren zijn veel te klein.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:29 schreef Onnoman het volgende:
Ik ben aan het werk jaquote:
ohja.. dat verhaal ken ik nogquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ging erheen met een taxi toen ik een meisje op een hotelkamer had geslagen.. maar ik werd opgepakt door de politie en moest naar de gevangenis
Nou ja, ik zit op mijn werk en ik krijg ervoor betaaldquote:
Soms doet ze bij vrouwen, alsof haar hoofd een stoel is. Daarom noemen ze haar ook een wc pot.quote:
Het hele continent heeft daar niet echt een gebrek aan.quote:
Had dat al wel doorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Casual .. maar wees blij![]()
Maar ze is lesbisch, dan snap je de grap iig.
Belgen in de crew, I love it.quote:
En dit vooral.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:31 schreef Yaku het volgende:
[..]
Als Nederlander ben je daar gigantisch groot. Veel deuren zijn veel te klein.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan moet je je afvragen wat je in dit topic doet.
Ben jij lesbisch?quote:
Als Chili wint ga je Chili Con Carne halen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
Als Brazillie wint ga ik een ijsje halen, come on brasil
Lolquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Soms doet ze bij vrouwen, alsof haar hoofd een stoel is. Daarom noemen ze haar ook een wc pot.
[ afbeelding ]
Als Chili wint ga ik een Chili peper eten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
Als Brazillie wint ga ik een ijsje halen, come on brasil
Dat zou dan ook volkomen terecht zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kan ik straks ook een ban verwachten
Die strandballen en dat hang en sluitwerk in haar navel maken haar heel onaantrekkelijk.quote:
Ramiresquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb PDS.. lijkt mij geen strak planquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Als Chili wint ga je Chili Con Carne halen?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Farao Mier Boomquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Horusmierboomquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anders niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Chili wint ga ik taai swiet sjielie sjips van Lays eten
Ik zeg toch ook dat het kanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Barbara Barend heeft ook een zoon.
Er zijn al vele tv's gesneuveld.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Heel Brazilie zit nu zenuwruftend voor de buis
Ra mier esquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ramierkastanjeboomquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals?quote:
Ik zou voor de sweet chili chips gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog de keuze uit Lays Paprikachips. Help jij me de keuze te maken?
Over onderbuiken gesproken.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik zou voor de sweet chili chips gaan.
Wist je dat ik hier absoluut geen fuck om geef?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over onderbuiken gesproken.
Wist je dat de meest langzame dood die je kan sterven dat dat de steek in de onderbuik is?
#Baantjerfeitjes
Chili gegeten?quote:
Tuurlijkquote:
Den Haagquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nog zien schitteren in het Kyocera Stadion
Wist je dat de meest pijnloze dood verstikking door koolstofmonoxide is?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je dat de meest langzame dood die je kan sterven dat dat de steek in de onderbuik is?
#Baantjerfeitjes
Bij een schoonsspringwedstrijd?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo zoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Messi was in het Arke stadionquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bwa... ik ben best normaal hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meer piemels gezien dan een basisschool gym leraar zeker?
De meeste langzame dood is als je de oudste persoon ter wereld bent.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#Baantjerfeitjes
Een trein koppen schijnt ook vrij pijnloos te zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wist je dat de meest pijnloze dood verstikking door koolstofmonoxide is?
Zit je ook maar te kuttenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bwa... ik ben best normaal hoor't Is niet omdat je van seks houdt dat je daarom ook slet bent...
Ga maar, niet te lang... heb een herniaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:37 schreef Onnoman het volgende:
Ik moet poepen.. wil iemand de tv voor me vasthouden?
Bravoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijd verdient een Oscar voor beste WK-wedstrijd tot nu toe.
ze willen makkelijk geld krijgenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:38 schreef TLC het volgende:
Ik snap bij God of Allah nog steeds niet waarom Brazilie en Argentinie bij de bookmakers worden gezien als de twee grootste favorieten op de wereldbeker te winnen
of drie kwartier..quote:
Logisch, er staat "hulk" en iedereen zegt "hoelk" .. dat is net alsof je luistert naar een dove mongool die probeert te praten.quote:
Thuisspelend land, Messi dit dat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:38 schreef TLC het volgende:
Ik snap bij God of Allah nog steeds niet waarom Brazilie en Argentinie bij de bookmakers worden gezien als de twee grootste favorieten op de wereldbeker te winnen
Jazeker, op 29 maart 2011. Goals van Mattias Fernandez en Jean Beausejour. Er voor was ook nog Ecuador - Peru.quote:
Vallen er doden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:37 schreef DeJori het volgende:
Vraag me toch af wat er gaat gebeuren in Brazilië als ze er hier verliezen...
Beste WK-wedstrijd tot nu toe? Ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Oke.. Bijzonderquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jazeker, op 29 maart 2011. Goals van Mattias Fernandez en Jean Beausejour. Er voor was ook nog Ecuador - Peru.
Die loopt er toch ook tussen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Net als tegen Uruguay vorig jaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:39 schreef Momo... het volgende:
En dan scoort Brazillie in de extra tijd natuurlijk
116e minuut.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:39 schreef Momo... het volgende:
Vroeg me ook niet af of het uit de hand zou lopen, maar hoe erg...quote:
120+3quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:39 schreef Momo... het volgende:
Ik ook, vond m alleen erg karigquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste die mijn woordgrap begrijpt.
Opstootje met een rood kaartje voor een Braziliaan zou mooi zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:39 schreef Marie30 het volgende:
Beetje kutmatch aan het worden.... Actie gdvd
xdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:40 schreef KingRoland het volgende:
Chili is toch door? uitdoelpunten tellen toch zwaarder mee?
whehequote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:40 schreef KingRoland het volgende:
Chili is toch door? uitdoelpunten tellen toch zwaarder mee?
Jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:40 schreef Vasion het volgende:
Maar heeft Chili aan een punt genoeg eigenlijk?
Als Jojo gebruiken zal hem lerenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zeg Jo lynchen als Brazillie nog verliest
Ik sta altijd open voor feedback.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, vond m alleen erg karig
Tuurlijk wel. Webb is correct en Blatter vreet hem daarna als dessertje op.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:40 schreef CarlosJacques het volgende:
Ik vraag me af of Webb durft te fluiten als Brazilië straks toevallig een overtreding maakt in de 16.
Ik zat toen ook op de tribunequote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jazeker, op 29 maart 2011. Goals van Mattias Fernandez en Jean Beausejour. Er voor was ook nog Ecuador - Peru.
Belgen hebben ook met tien gewonnen (verder was er wel geen reet aan maar goed) dan kan Brazilië dat ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Opstootje met een rood kaartje voor een Braziliaan zou mooi zijn inderdaad.
Correct. Namelijk de punt van de schoen van de Chileen die er de 2-1 inlegt. Mits ze dan de boel op slot kunnen gooien.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:40 schreef Vasion het volgende:
Maar heeft Chili aan een punt genoeg eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |