WEGgepromoveerd. Da's iets anders.quote:
*wordtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blijf eens van de kindercola af, je word nogal vervelend ervan
Ik las wel brazzers - Chili. Bijna hetzelfde.quote:
Ik probeer nu tot rust te komen/.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blijf eens van de kindercola af, je word nogal vervelend ervan
Fijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik probeer nu tot rust te komen/.
Mag van mij ook zonder waarschuwingquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Laatste verwittiging of ik flikker gewoon als je posts weg
Ik zie nu pas dat je mod bentquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vriendelijkheid kent geen tijd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Chili zakt inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Chili zakt inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterker nog, helemaal niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]
Chili zakt inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was heet hahaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:29 schreef Onnoman het volgende:
is iemand wel eens in CHILI geweest?
zo ja.. vertel je ervaring eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt veel scherpe blikken naar je toe geworpenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:29 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Chili zakt inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet flauw, maar gewoon kut. Wees gewoon eerlijk tegen jezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Kinderachtigheid ook nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vriendelijkheid kent geen tijd.
Vond er weinig aan, wel goede wijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:29 schreef Onnoman het volgende:
Vriendelijk (zelfs de politie), schoon en zonder twijfel het minst corrupte land van het hele continent.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:29 schreef Onnoman het volgende:
Doe ff een NSFW spoiler manquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:30 schreef Momo... het volgende:
[..]
Het was heet hahagaan we samen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Ik ging erheen met een taxi toen ik een meisje op een hotelkamer had geslagen.. maar ik werd opgepakt door de politie en moest naar de gevangenisquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:29 schreef Onnoman het volgende:
was je wel op de goeie plek?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:30 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Vond er weinig aan, wel goede wijn.
ftfyquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:30 schreef marcodej het volgende:
Robben had dit Brazilië makkelijk gehad.
ahaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vriendelijk (zelfs de politie), schoon en zonder twijfel het minst corrupte land van het hele continent.
Als Nederlander ben je daar gigantisch groot. Veel deuren zijn veel te klein.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:29 schreef Onnoman het volgende:
Ik ben aan het werk jaquote:
ohja.. dat verhaal ken ik nogquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ging erheen met een taxi toen ik een meisje op een hotelkamer had geslagen.. maar ik werd opgepakt door de politie en moest naar de gevangenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |