Hey zoon van Marie. Je had voor 10 euro moeten weddenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:16 schreef Marie30 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik heb ¤ 5 te goed van Webb
Subforum BNW op dit WK is geen overbodige luxe.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:16 schreef Paxcon het volgende:
Ik begin nu wel te twijfelen aan de Blattermafia
Jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Was het hands.. ik twijfel. zeg het maar
Waarom zo laat pas online. Maakte ons zorgen.quote:
Dat ze zo dronken was?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:16 schreef Cee het volgende:
Ik ben op zoek naar die Erica Terpstra gif van de Olumpische Spelen.
Nee was een schouder.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:17 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:17 schreef ReplaR het volgende:
Als Chili nou wint kan ik niet wachten op de rellen daar in Brazillie...
Ze is er al de hele tijd hoor ze negeert je gewoonquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom zo laat pas online. Maakte ons zorgen.
knjbquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:17 schreef Pedroso het volgende:
Deze man zal Webb vanavond wel even toespreken..
[ afbeelding ]
Nou liever niet eigenlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:17 schreef ReplaR het volgende:
Als Chili nou wint kan ik niet wachten op de rellen daar in Brazillie...
Dat ze juichte om Sauerbreij omdat ze dacht dat ze gewonnen had en toen kwam ze er achter dat ze verloren had en ging ze vanquote:
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:17 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:17 schreef Pedroso het volgende:
[ afbeelding ]
Hij stopt zijn vinger in zijn reet en laat hem de hele tijd ruiken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:17 schreef Pedroso het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ze juichte om Sauerbreij omdat ze dacht dat ze gewonnen had en toen kwam ze er achter dat ze verloren had en ging ze vannaar
Was terechtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het even gemist, maar is de goal terecht afgekeurd?
En graag een objectieve mening, die van Gramulanion bijvoorbeeld.
Ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het even gemist, maar is de goal terecht afgekeurd?
En graag een objectieve mening, die van Gramulanion bijvoorbeeld.
Bovenarm. Goed gezien van de alwetende Webb.,quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:18 schreef Gramulanion het volgende:
http://gfycat.com/GiganticIllustriousGraysquirrel
Zeg het maar.
Hands, bovenarmquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:18 schreef Gramulanion het volgende:
Zeg het maar.
Ja dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:18 schreef Gramulanion het volgende:
Zeg het maar.
Schouder is geen hands.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:19 schreef Pedroso het volgende:
Schouder is toch ook hands ? Dus terecht.
quote:
Wat een extreem soepele HD gif.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:18 schreef Gramulanion het volgende:
Zeg het maar.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:17 schreef Onnoman het volgende:
mocht chili winnen breekt letterlijk mijn klomp
Lijkt me eerder zijn tietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:18 schreef Gramulanion het volgende:
Zeg het maar.
Is ze zelfs daar?quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ze juichte om Sauerbreij omdat ze dacht dat ze gewonnen had en toen kwam ze er achter dat ze verloren had en ging ze vannaar
Daar heeft Harry from Holland al voor gezorgdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:17 schreef Onnoman het volgende:
mocht chili winnen breekt letterlijk mijn klomp
Illuminatie dus. Of is dat rotschilt?quote:
Hihahoquote:
daar ben ik ook wel redelijk zeker vanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:20 schreef Happel het volgende:
Gaat nog wel rood vallen deze wedstrijd.
Doe er je voordeel mee.
Het is nog niet gedaanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey zoon van Marie. Je had voor 10 euro moeten wedden
Of de Japanner van wedstrijd 1.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Blatter denkt.. 'shit had ik nu toch maar die scheids uit Jemen aangesteld'
Die favelabandieten zijn juist maar al te blij als Brazilië eruit ligt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:21 schreef Rabieluh het volgende:
Deze favela bandieten zoeken Webb op na de wedstrijd.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ie in beton wordt gegoten en dan in de oceaan wordt gedumptquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:21 schreef Rabieluh het volgende:
Deze favela bandieten zoeken Webb op na de wedstrijd.
[ afbeelding ]
WAAR HEEFT HIJ GEVOETBALD?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:22 schreef KingRoland het volgende:
Enige hier wie een balletje breed kan leggen is GGMM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Net zoals ze bij de FIFA in 1998 deden bij de halve finale Nederland-Brazilie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Blatter denkt.. 'shit had ik nu toch maar die scheids uit Jemen aangesteld'
Zal best. Deden ze in 2010 ook na de 1-1 tegen Nederland.quote:
de Jong?quote:
Hij wás weggepromoveerd, maar ja, als de nood aan de man is...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Fluit ie nog een wedstrijd dit WK?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even tussendoor
Die schijnt nu voor Duitsland of Frankrijk te gaan spelen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:24 schreef BB-King het volgende:
Waarom laten ze Diego Costa niet invallen?
Zou goed kunnen, de FIFA-ME gaat dan weer weg en alle Brazilianen gaan massaal aan de drugs.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die favelabandieten zijn juist maar al te blij als Brazilië eruit ligt.
5/10quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:24 schreef BB-King het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:25 schreef Heeinz het volgende:
Die krijgt voorrangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even tussendoor
Kap eens met die irritant gedoe.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
TYP JE OOK MET DE CAPS LOCK OP DEZE FIJNE DAG?
Laten we hopen dat hij dit straks nog een keer wil onderstrepen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:24 schreef GlennQuagmire het volgende:
Julia Cesar is echt een flutkeeper
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:25 schreef Heeinz het volgende:
Je moet je UI vervangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK DRINK NU KOFFIE EN ZIE DAT ER MENSEN IN HUN ACHTERTUIN AAN HET BARBEQUEN ZIJN.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
TYP JE OOK MET DE CAPS LOCK OP DEZE FIJNE DAG?
Grappuggg XDquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:24 schreef BB-King het volgende:
Gepromoveerd na zo'n wedstrijd?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij wás weggepromoveerd, maar ja, als de nood aan de man is...
ZUIVERE KOFFIE?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK DRINK NU KOFFIE EN ZIE DAT ER MENSEN IN HUN ACHTERTUIN AAN HET BARBEQUEN ZIJN.
DIT IS ECHT FANTASTISCH.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je moet je UI vervangenIk moet helemaal niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoer, jij drinkt koffie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK DRINK NU KOFFIE EN ZIE DAT ER MENSEN IN HUN ACHTERTUIN AAN HET BARBEQUEN ZIJN.
DIT IS ECHT FANTASTISCH.
Kappen met die capsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DIT IS ECHT FANTASTISCH.
GA EENS LANGS BIJ SPECSAVERSquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk ook steeds dat er opperkleuter staat.. dat past ook
geen screencaps?quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |