Die schijnt nu voor Duitsland of Frankrijk te gaan spelen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:24 schreef BB-King het volgende:
Waarom laten ze Diego Costa niet invallen?
Zou goed kunnen, de FIFA-ME gaat dan weer weg en alle Brazilianen gaan massaal aan de drugs.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die favelabandieten zijn juist maar al te blij als Brazilië eruit ligt.
5/10quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:24 schreef BB-King het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:25 schreef Heeinz het volgende:
Die krijgt voorrangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even tussendoor
Kap eens met die irritant gedoe.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
TYP JE OOK MET DE CAPS LOCK OP DEZE FIJNE DAG?
Laten we hopen dat hij dit straks nog een keer wil onderstrepen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:24 schreef GlennQuagmire het volgende:
Julia Cesar is echt een flutkeeper
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:25 schreef Heeinz het volgende:
Je moet je UI vervangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK DRINK NU KOFFIE EN ZIE DAT ER MENSEN IN HUN ACHTERTUIN AAN HET BARBEQUEN ZIJN.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
TYP JE OOK MET DE CAPS LOCK OP DEZE FIJNE DAG?
Grappuggg XDquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:24 schreef BB-King het volgende:
Gepromoveerd na zo'n wedstrijd?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij wás weggepromoveerd, maar ja, als de nood aan de man is...
ZUIVERE KOFFIE?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK DRINK NU KOFFIE EN ZIE DAT ER MENSEN IN HUN ACHTERTUIN AAN HET BARBEQUEN ZIJN.
DIT IS ECHT FANTASTISCH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |