daar ben ik ook wel redelijk zeker vanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:20 schreef Happel het volgende:
Gaat nog wel rood vallen deze wedstrijd.
Doe er je voordeel mee.
Het is nog niet gedaanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey zoon van Marie. Je had voor 10 euro moeten wedden
Of de Japanner van wedstrijd 1.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Blatter denkt.. 'shit had ik nu toch maar die scheids uit Jemen aangesteld'
Die favelabandieten zijn juist maar al te blij als Brazilië eruit ligt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:21 schreef Rabieluh het volgende:
Deze favela bandieten zoeken Webb op na de wedstrijd.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ie in beton wordt gegoten en dan in de oceaan wordt gedumptquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:21 schreef Rabieluh het volgende:
Deze favela bandieten zoeken Webb op na de wedstrijd.
[ afbeelding ]
WAAR HEEFT HIJ GEVOETBALD?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:22 schreef KingRoland het volgende:
Enige hier wie een balletje breed kan leggen is GGMM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Net zoals ze bij de FIFA in 1998 deden bij de halve finale Nederland-Brazilie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Blatter denkt.. 'shit had ik nu toch maar die scheids uit Jemen aangesteld'
Zal best. Deden ze in 2010 ook na de 1-1 tegen Nederland.quote:
de Jong?quote:
Hij wás weggepromoveerd, maar ja, als de nood aan de man is...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Fluit ie nog een wedstrijd dit WK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |