Messi was in het Arke stadionquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nog zien schitteren in het Kyocera Stadion
Bwa... ik ben best normaal hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meer piemels gezien dan een basisschool gym leraar zeker?
De meeste langzame dood is als je de oudste persoon ter wereld bent.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over onderbuiken gesproken.
Wist je dat de meest langzame dood die je kan sterven dat dat de steek in de onderbuik is?
#Baantjerfeitjes
Een trein koppen schijnt ook vrij pijnloos te zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wist je dat de meest pijnloze dood verstikking door koolstofmonoxide is?
Zit je ook maar te kuttenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bwa... ik ben best normaal hoor't Is niet omdat je van seks houdt dat je daarom ook slet bent...
Ga maar, niet te lang... heb een herniaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:37 schreef Onnoman het volgende:
Ik moet poepen.. wil iemand de tv voor me vasthouden?
Bravoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijd verdient een Oscar voor beste WK-wedstrijd tot nu toe.
ze willen makkelijk geld krijgenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:38 schreef TLC het volgende:
Ik snap bij God of Allah nog steeds niet waarom Brazilie en Argentinie bij de bookmakers worden gezien als de twee grootste favorieten op de wereldbeker te winnen
of drie kwartier..quote:
Logisch, er staat "hulk" en iedereen zegt "hoelk" .. dat is net alsof je luistert naar een dove mongool die probeert te praten.quote:
Thuisspelend land, Messi dit dat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:38 schreef TLC het volgende:
Ik snap bij God of Allah nog steeds niet waarom Brazilie en Argentinie bij de bookmakers worden gezien als de twee grootste favorieten op de wereldbeker te winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |