Messi was in het Arke stadionquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nog zien schitteren in het Kyocera Stadion
Bwa... ik ben best normaal hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meer piemels gezien dan een basisschool gym leraar zeker?
De meeste langzame dood is als je de oudste persoon ter wereld bent.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over onderbuiken gesproken.
Wist je dat de meest langzame dood die je kan sterven dat dat de steek in de onderbuik is?
#Baantjerfeitjes
Een trein koppen schijnt ook vrij pijnloos te zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wist je dat de meest pijnloze dood verstikking door koolstofmonoxide is?
Zit je ook maar te kuttenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bwa... ik ben best normaal hoor't Is niet omdat je van seks houdt dat je daarom ook slet bent...
Ga maar, niet te lang... heb een herniaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:37 schreef Onnoman het volgende:
Ik moet poepen.. wil iemand de tv voor me vasthouden?
Bravoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijd verdient een Oscar voor beste WK-wedstrijd tot nu toe.
ze willen makkelijk geld krijgenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:38 schreef TLC het volgende:
Ik snap bij God of Allah nog steeds niet waarom Brazilie en Argentinie bij de bookmakers worden gezien als de twee grootste favorieten op de wereldbeker te winnen
of drie kwartier..quote:
Logisch, er staat "hulk" en iedereen zegt "hoelk" .. dat is net alsof je luistert naar een dove mongool die probeert te praten.quote:
Thuisspelend land, Messi dit dat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:38 schreef TLC het volgende:
Ik snap bij God of Allah nog steeds niet waarom Brazilie en Argentinie bij de bookmakers worden gezien als de twee grootste favorieten op de wereldbeker te winnen
Jazeker, op 29 maart 2011. Goals van Mattias Fernandez en Jean Beausejour. Er voor was ook nog Ecuador - Peru.quote:
Vallen er doden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:37 schreef DeJori het volgende:
Vraag me toch af wat er gaat gebeuren in Brazilië als ze er hier verliezen...
Beste WK-wedstrijd tot nu toe? Ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Oke.. Bijzonderquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jazeker, op 29 maart 2011. Goals van Mattias Fernandez en Jean Beausejour. Er voor was ook nog Ecuador - Peru.
Die loopt er toch ook tussen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Net als tegen Uruguay vorig jaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:39 schreef Momo... het volgende:
En dan scoort Brazillie in de extra tijd natuurlijk
116e minuut.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:39 schreef Momo... het volgende:
Vroeg me ook niet af of het uit de hand zou lopen, maar hoe erg...quote:
120+3quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:39 schreef Momo... het volgende:
Ik ook, vond m alleen erg karigquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste die mijn woordgrap begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |