SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Fopje op 28-06-2014 16:15:47 ]Your beauty never ever scared me.
Hier heb je er eentje:quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Wasmand, alles doorzocht. Ben gewoon vies veel sokken kwijtWaar the fuck zijn ze gebleven? Sokken monstertjes in de wasmachine zeker
beetje jammer dat mijn vriend karbonkel eraf geknipt isquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb je er eentje:
[ afbeelding ]
Ik vond hem als vis wel sympathiekquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje jammer dat mijn vriend karbonkel eraf geknipt is
hij was mijn favoriete personage in ik mik loreland
Heb met de klas nooit de hele serie af kunnen kijken omdat school gerund werd door een paar armoedzaaiersquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond hem als vis wel sympathiek
[ afbeelding ]
Volgens mij werd het aan het einde wat softer omdat ouders hadden geklaagd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb met de klas nooit de hele serie af kunnen kijken omdat school gerund werd door een paar armoedzaaiersniet eens de videobanden willen kopen
http://www.youtube.com/playlist?list=PL33A1759A7AA380C0quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb met de klas nooit de hele serie af kunnen kijken omdat school gerund werd door een paar armoedzaaiersniet eens de videobanden willen kopen
Karbonkel werd uiteindelijk goed en wilde van zijn analfabetisme af. Wat een loser.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond hem als vis wel sympathiek
[ afbeelding ]
Dat bedoelde ik toen ik zei dat hij soft werd. Weer zo'n serie die het na een sterk en duister eerste seizoen niet vast kon houden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karbonkel werd uiteindelijk goed en wilde van zijn analfabetisme af. Wat een loser.
Wil ze wel nakend in mijn bedquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:50 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik wil ook k3 naast mijn huisk3 is de shit
Maar goed genoeg voor mijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ze zijn niet meer zo lekker als vroeger
Ik word ook heel vrolijk als ik jou zie douchenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word altijd zo vrolijk als ik net heb gedoucht
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:48 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik word ook heel vrolijk als ik jou zie douchen.
wow waar ben je??quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:12 schreef KitKatChunky het volgende:
Wp is woest aantekkelijk in het echt
Eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:12 schreef KitKatChunky het volgende:
Wp is woest aantekkelijk in het echt
heuyyquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
"Mijn tong tintelt"
~Kitkatchunky, 2014
hoi heatseekerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:21 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
ALLES NAAR DE KLOOOTE!!!!11!11111`~!!1![]()
23:30 club lux te Utrecht. Je bent bij deze uitgenodigdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:21 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
ALLES NAAR DE KLOOOTE!!!!11!11111`~!!1![]()
Beste wietparket,quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoi heatseeker
Waarom ben je zo druk? Heb je een kopje koffie op ofzo?
Ik hau nie van klupsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
23:30 club lux te Utrecht. Je bent bij deze uitgenodigd
Dat geloof ik welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
maar je bent in goed gezelschap!
Volgende keer ga ik ook meequote:Op zondag 29 juni 2014 00:37 schreef KitKatChunky het volgende:
Het is hier Super gezellig, jullie missen echt wat. Best bestede acht euro ooit!
Waar ben je dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:37 schreef KitKatChunky het volgende:
Het is hier Super gezellig, jullie missen echt wat. Best bestede acht euro ooit!
we waren op schmutzig in Utrecht. Dit omdat fluorescent-adolescent riep:"wie komt er ook?" en WP en ik als echte bikkels zijn gewoon gegaan.quote:
Kom je nu mee.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
we waren op schmutzig in Utrecht. Dit omdat fluorescent-adolescent riep:"wie komt er ook?" en WP en ik als echte bikkels zijn gewoon gegaan.
Sorryquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Potverdrie. Je zou je livestream appen!
#zwaarlevenquote:Op zondag 29 juni 2014 10:59 schreef d4v1d het volgende:
Mn ouders zitten beneden te ontbijten met croissantjes en een eitje enzo en ik ben te lui om mn bed uit te gaan![]()
Goedemorgen!quote:
Hossel gespotquote:Op zondag 29 juni 2014 11:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over om het goed te maken?
We gaan gewoon weer een keer chillenquote:Op zondag 29 juni 2014 11:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over om het goed te maken?
Jaquote:
Goed plan.quote:Op zondag 29 juni 2014 11:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We gaan gewoon weer een keer chillen
Moet ik nu weer terug emogiffen?quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 11:41 schreef klawie het volgende:
Weet iemand of de supermarkt taart heeft???
quote:
quote:
Hihi. Supermarkt heeft vlaai, taart, gebak, etc.quote:Op zondag 29 juni 2014 11:47 schreef klawie het volgende:
[..]
ja ik moet trakteren maar ben vergeten iets te regelen
Ik heb eigelijk echt geen zin om te gaan hahaquote:Op zondag 29 juni 2014 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hihi. Supermarkt heeft vlaai, taart, gebak, etc.
quote:Op zondag 29 juni 2014 11:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik heb eigelijk echt geen zin om te gaan haha
Vanavond om 6 uur gaan danquote:Op zondag 29 juni 2014 12:05 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin in al die drukte daar
Ik was met m'n vrienden mop.quote:Op zondag 29 juni 2014 11:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
riepen we al de hele tijd joh,
misschien is fluor daarom niet op komen dagen
het was leeg en klein, niet te missenquote:Op zondag 29 juni 2014 12:19 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik was met m'n vrienden mop.
Ik heb geneens een idee hoe jullie eruit zien. Waar hebben jullie lopen zoeken?
Ik zal het de volgende keer duidelijker maken hihiquote:Op zondag 29 juni 2014 12:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het was leeg en klein, niet te missentenzij je pas om drie uur binnen bent gekomen
Dit slaat echt bijna ergens op, bijna.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik zal het de volgende keer duidelijker maken hihi
Ik wilde bijna gaan maar toen hadden we andere plannen. Ik heb geneens een idee hoe jullie eruit zien dus als je in mijn schoenen had gestaan, had jij dat ook vreemd gevonden. Wel genoten?
Ga jij Nederland ook in het Zuiderpark kijken?quote:Op zondag 29 juni 2014 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
Whehe fokkers naar een.club laten komen voor een meet en zelf niet gaan.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:35 schreef Toto69 het volgende:
Als Nederland wereldkampioen wordt post ik een foto van mij in een jurkje.
Ja ben daar vanaf uur of 4. Zelfde shirt aan;)quote:Op zondag 29 juni 2014 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit slaat echt bijna ergens op, bijna.
[..]
Ga jij Nederland ook in het Zuiderpark kijken?Ik durf je niet weer aan te raken hoor.
Kan ik er wat aan doen dat de plannen gewijzigd zijn, ik kon ook alleen gaan, maar wie gaat nou alleen de club in.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit slaat echt bijna ergens op, bijna.
[..]
Ga jij Nederland ook in het Zuiderpark kijken?Ik durf je niet weer aan te raken hoor.
quote:
Die Fokker die jou zochtquote:Op zondag 29 juni 2014 12:47 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat de plannen gewijzigd zijn, ik kon ook alleen gaan, maar wie gaat nou alleen de club in.
technisch gezien ga je altijd alleen de club inquote:Op zondag 29 juni 2014 12:47 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat de plannen gewijzigd zijn, ik kon ook alleen gaan, maar wie gaat nou alleen de club in.
Dat was je argument net niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:47 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ja joh. Ga je eerst even los op Epica.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ben daar vanaf uur of 4. Zelfde shirt aan;)
Zit in mijn bloed. Ik laat mij met regelmaat achterover vallen in plantenbakken als ik even niet in het middelpunt sta.quote:
Het valt mee dat je tijdens de uitzending niet hebt gevraagd waar het toilet is!quote:Op zondag 29 juni 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit in mijn bloed. Ik laat mij met regelmaat achterover vallen in plantenbakken als ik even niet in het middelpunt sta.
Het toilet was 3 km lopen. Ik had het nooit op tijd teruggehaald.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het valt mee dat je tijdens de uitzending niet hebt gevraagd waar het toilet is!
okequote:Op zondag 29 juni 2014 14:28 schreef Amoeba het volgende:
Maatje van mij ging gisteren helemaal bad. Dacht allemaal dat ik hem LSD gegeven had enzo in plaats van speeskeek
Ik las pas ´s avonds dat je moest betalen grapjasquote:Op zondag 29 juni 2014 12:25 schreef d4v1d het volgende:
Als het gratis was dan was he gewoon gegaan he
Die is al die herrie bij jullie thuis helemaal zat!quote:Op zondag 29 juni 2014 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Zo troffen mijn vader en ik één van zijn katten aan vandaag:
[ afbeelding ]
Beest heeft hele mandje inmiddels gesloopt om elke keer erin (vanaf de onderkant) te gaan liggen
Die is haar zusje helemaal zat denk ikquote:Op zondag 29 juni 2014 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is al die herrie bij jullie thuis helemaal zat!
Dat snap ik er staat; 'één van zijn katten'.quote:
Sorryquote:Op zondag 29 juni 2014 16:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat snap ik er staat; 'één van zijn katten'.
Ja, ik realiseerde me dat toen ik het al getypt had en was te lui om het nog aan te passen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SorryOmdat je het had over bij jullie thuis haha. Ik wil een dubbel mandje halen voor de katten (ook al ben ik bang dat ze elkaar te erg haten om daar in te slapen). Maar ik kan geen voorbeeld vinden
Boodschappen doen uitstellenquote:Op zondag 29 juni 2014 16:25 schreef Monopoly het volgende:
Harde struggles. C1000 gaat om 17.00 uur dicht, ik moet nog boodschappen doen en zit nog naakt in huis stokbrood met kruidenboter te eten.
Op de één of andere manier wil het nooit vlotten, uitstelgedrag ergo haast en ellende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
D'r zit genoeg leuke muziek tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
Mijn live-lijstje.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
D'r zit genoeg leuke muziek tussen.
Dan zit ik in Hydepark Londen naar Neil Young & Crazy Horse te kijken (en The National, Jake Bugg, Halfmoon Run en nog wat anderen)quote:Op zondag 29 juni 2014 18:52 schreef KitKatChunky het volgende:
Wie zijn er geïnteresseerd in a day at the park 12 juli
Herkenbaar.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:25 schreef Monopoly het volgende:
Harde struggles. C1000 gaat om 17.00 uur dicht, ik moet nog boodschappen doen en zit nog naakt in huis stokbrood met kruidenboter te eten.
Op de één of andere manier wil het nooit vlotten, uitstelgedrag ergo haast en ellende.
Vroeg een collega of ik morgenochtend om 6 uur kon werken..quote:
Pff. Dat is idd niet zo slimquote:Op zondag 29 juni 2014 21:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vroeg een collega of ik morgenochtend om 6 uur kon werken..
En vervolgens om 9:20 nog even in de trein naar school om daar nog tot 16:00 te moeten opletten
Ik at net nog een kitkat chunky whitequote:Op zondag 29 juni 2014 21:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
gewoon je standaard remark maken, dan vragen mensen je ook niks meer
Ik vind alleen popcorn met chocolade lekkerquote:Op zondag 29 juni 2014 21:13 schreef d4v1d het volgende:
ik heb wel n fucking grote bak popcorn maar ik ben misselijk
Tss, wij openden om 4:30, werken tot 8 uur, 8.45 de bus, 10.40 op school tot laatste uur ofzoquote:Op zondag 29 juni 2014 21:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vroeg een collega of ik morgenochtend om 6 uur kon werken..
En vervolgens om 9:20 nog even in de trein naar school om daar nog tot 16:00 te moeten opletten
jawelquote:Op zondag 29 juni 2014 21:16 schreef d4v1d het volgende:
was ik dus zo vanmiddag werken. stond ik in het magazijn.. Kwam er een halve studentenvereniging met anderhalf winkelkarretje vol met lege bavariaflesjes. Dat is echt niet grappig als ze geen kratjes hebben
Dikkiequote:Op zondag 29 juni 2014 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind alleen popcorn met chocolade lekker
toetertokkie heet dat.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:32 schreef Amarantha het volgende:
Mensen gaan zich echt als mongolen gedragen als NL een wedstrijd heeft gewonnenEn ook nog zo laat na afloop
!
Schijtirritantquote:Op zondag 29 juni 2014 21:32 schreef Amarantha het volgende:
Mensen gaan zich echt als mongolen gedragen als NL een wedstrijd heeft gewonnenEn ook nog zo laat na afloop
!
Ik woon in t centrumquote:Op zondag 29 juni 2014 21:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Schijtirritant
gelukkig heb ik op mijn zolderkamer goeie isolatie dus heb het raam dichtgedaan en een koptelefoon op
Hier ookquote:Op zondag 29 juni 2014 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woon in t centrumEn raam open want is chiller omdat er wordt gerookt hier
De toetertokkies zijn al een uur geleden gestopt maar zojuist (voor ik dat berichtje typte) kwamen de schreeuwtokkies langsquote:
2 uur komen de laatste weer binnen in Groningen (mijn standplaats).quote:
Ik voel de energie door mijn chakra gaan. Bedankt!quote:Op zondag 29 juni 2014 22:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb wierrookje laten branden voor je oppergod mono
Ik wijt ons Castle Crashers falen aan jouw suïcidale acties in het begin maar ik vergeef jequote:
Zou het zo met je mee willen doen.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 uur komen de laatste weer binnen in Groningen (mijn standplaats).
Onze treinen rijden op diesel en worden elke avond getankt, schoon gemaakt (van binnen) en opgesteld voor de nacht. We zetten alles zo neer dat wanneer de ochtendspits begint, alles en iedereen vrij makkelijk opstart
Ah, tofquote:Op zondag 29 juni 2014 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 uur komen de laatste weer binnen in Groningen (mijn standplaats).
Onze treinen rijden op diesel en worden elke avond getankt, schoon gemaakt (van binnen) en opgesteld voor de nacht. We zetten alles zo neer dat wanneer de ochtendspits begint, alles en iedereen vrij makkelijk opstart
costa rica want geld.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:31 schreef Amarantha het volgende:
Wat hopen we? Griekenland of Costa Rica?
CR want Ruiz.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:31 schreef Amarantha het volgende:
Wat hopen we? Griekenland of Costa Rica?
quote:
Die test is ook wel een bitch. Goed slapen, goed eten, rust in de kop en focus. Dan kom je wel door de testen heen. Het gesprek met de psycholoog daarna wordt onderschat.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah, tof
Ik heb laatst zitten kijken voor de opleiding, maar ik vrees dat ik niet door de psychologische test kom
heb hem uitgespeeldquote:Op zondag 29 juni 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wijt ons Castle Crashers falen aan jouw suïcidale acties in het begin maar ik vergeef je
En je bent zelf tegen.
Dit is oorlog. Ik speel bij deze enkel nog met Flippieequote:Op zondag 29 juni 2014 22:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb hem uitgespeeld
in mijn eentje
ik geef jou de schuld van ons falen
Hmm, maar eens een keer kijken. Lijkt me mooi werk.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die test is ook wel een bitch. Goed slapen, goed eten, rust in de kop en focus. Dan kom je wel door de testen heen. Het gesprek met de psycholoog daarna wordt onderschat.
Bij NS kom je vrij moeilijk binnen na de opleiding. Arriva zoeken ze altijd wel ergens machinisten. Dan is er ook nog goederenvervoer, een mooie tak van het werk, maar een stuk zwaarder en je rijdt niet altijd. Veel controleren enzoquote:Op zondag 29 juni 2014 22:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm, maar eens een keer kijken. Lijkt me mooi werk.
Mag jij ooit thalis treinen enz gaan rijden?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij NS kom je vrij moeilijk binnen na de opleiding. Arriva zoeken ze altijd wel ergens machinisten. Dan is er ook nog goederenvervoer, een mooie tak van het werk, maar een stuk zwaarder en je rijdt niet altijd. Veel controleren enzo
Mijn koninkrijk tegen het jouwe?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is oorlog. Ik speel bij deze enkel nog met Flippiee
Goederen lijkt mij dan weer niksquote:Op zondag 29 juni 2014 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij NS kom je vrij moeilijk binnen na de opleiding. Arriva zoeken ze altijd wel ergens machinisten. Dan is er ook nog goederenvervoer, een mooie tak van het werk, maar een stuk zwaarder en je rijdt niet altijd. Veel controleren enzo
De prinsessen zullen aan mijn voeten liggen nog zonder mij te hoeven inspannen. Het leven zal mij dusdanig toelachen dat mijn potions eindeloos zijn net als jouw verdriet en frustratiequote:Op zondag 29 juni 2014 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn koninkrijk tegen het jouwe?
Ha laat me niet lachen oranje ridder
Laat me niet lachenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De prinsessen zullen aan mijn voeten liggen nog zonder mij te hoeven inspannen. Het leven zal mij dusdanig toelachen dat mijn potions eindeloos zijn net als jouw verdriet en frustratie
Laat maar zien in daden dan, spelen?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laat me niet lachen
Ik had nog 3 potions over aan het einde van mijn gevecht met de kwaadaardige koning tovenaar
Ja,94ste minuut nu dus ik denk verlengingquote:Op zondag 29 juni 2014 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Griekenland - Costa Rica?
Hoelang moeten ze nog dan
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja,94ste minuut nu dus ik denk verlenging
Dat was nog extra tijd. Nu komt de verlenging eraan.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja,94ste minuut nu dus ik denk verlenging
weet ikquote:Op zondag 29 juni 2014 23:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat was nog extra tijd. Nu komt de verlenging eraan.
Een team krijgt een corner als de tegenstander als laatst een bal raakt die aan de kant van de eigen doelman over de achterlijn gaat.quote:
Aaaaaaaaah nu snap ik hetquote:Op zondag 29 juni 2014 23:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een team krijgt een corner als de tegenstander als laatst een bal raakt die aan de kant van de eigen doelman over de achterlijn gaat.
Tenzij hands. Zie hoofdstuk 'Hands'quote:Op zondag 29 juni 2014 23:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een team krijgt een corner als de tegenstander als laatst een bal raakt die aan de kant van de eigen doelman over de achterlijn gaat.
Vind jij. Ik heb echt het idee dat mannen Russisch praten zodra ze over buitenspel beginnenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
AmaVoetbalregels zijn makkelijk, je doet net alsof je het over cricket hebt ofzo...
http://www.knvb.nl/watdoenwe/spelregelsenreglementenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik probeer echt de regels te leren. Ik wil als vrouw mee kunnen praten tijdens 't WK en EK
Jij kent ze allemaal?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
AmaVoetbalregels zijn makkelijk, je doet net alsof je het over cricket hebt ofzo...
Nee, maar buitenspel en corner toch welquote:
Dankjequote:Op maandag 30 juni 2014 00:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
http://www.knvb.nl/watdoenwe/spelregelsenreglementen
Ik schaam me er echt totaal niet voor dat ik dat niet weet. Ik toon tenminste interessequote:Op maandag 30 juni 2014 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar buitenspel en corner toch wel
Mijn opa was trouwens de eerste cricketscheids van buiten Engeland die in Engeland floot
Er zijn er genoeg die niet alle buitenspelsituaties kennen.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar buitenspel en corner toch wel
Doe ik morgen wel even als ik niet zo moe benquote:
Nice.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik morgen wel even als ik niet zo moe benHet is best veel tekst en wil het allemaal even lezen
Dat zal inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stiekem maakt dat het kijken ook wel leuker
Ik moest een beetje lachenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik probeer echt de regels te leren. Ik wil als vrouw mee kunnen praten tijdens 't WK en EK
Doe ik. Als ik nu nog ga slapen mis ik sowieso mn wekkerquote:
Fack, dat zou ik echt niet trekken. Ik ben echt wel 6 uur slapen nodigquote:
Werkeb gaat nog wel, prima zelfs. Ben gewoon actief dan.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fack, dat zou ik echt niet trekken. Ik ben echt wel 6 uur slapen nodig
als je tussenuur hebt jointje roken thuis hahaquote:Op maandag 30 juni 2014 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nieuwe school is op 10 minuten fietsen hier vandaanDat betekend laat van huis weg gaan (of iets eerder en ontbijt scoren bij de supermarkt
)
Kansloosquote:Op maandag 30 juni 2014 01:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
als je tussenuur hebt jointje roken thuis haha
Stoned collega's met een kater erbij zijn ook lachenquote:Op maandag 30 juni 2014 01:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 30 juni 2014 01:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ging een keer naar een FOK!meet tijdens Serious Request in Leiden, daar de hele nacht gestaan in de regen, trein naar Amsterdam, sprinter gepakt naar Alkmaar daar 3 kwartier wachten helemaal koud en kut en klote was inmiddels 7 uur, allemaal mensen gingen naar hun werk enzo. Thuis om 8:30, gedoucht. 9-12 geslapen. Toen weer werken bij Appie van 13 tot 21. Ik was kapotquote:
Als ik daarvoor kies wel. Maar bij Thalys binnenkomen is heel lastig. Ook gewoon kut. Je rijdt altijd hetzelfde, en je moet zowel de Nederlandse, Belgische, Franse spoorwegwet helemaal kennen, de ERTMS/ETCS baanvakken (Europese beveiligingssysteem). Komt veel bij kijken.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mag jij ooit thalis treinen enz gaan rijden?
Genoeg te vinden onlinequote:Op zondag 29 juni 2014 22:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goederen lijkt mij dan weer niks
Maar eens een keer inlezen wat al die tests inhouden
Ik ben ooit eens na Thunderdome langs het werk gegaan om een bakkie te halen op zondagochtend (uurtje of 11). 's Avonds er voor al gewerkt van 15.00 tot 22.00 en toen snel naar Utrecht voor Thunderdome.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ging een keer naar een FOK!meet tijdens Serious Request in Leiden, daar de hele nacht gestaan in de regen, trein naar Amsterdam, sprinter gepakt naar Alkmaar daar 3 kwartier wachten helemaal koud en kut en klote was inmiddels 7 uur, allemaal mensen gingen naar hun werk enzo. Thuis om 8:30, gedoucht. 9-12 geslapen. Toen weer werken bij Appie van 13 tot 21. Ik was kapot
Mogguh! Je hebt je niet verslapenquote:
Verslapen gaat ook niet als je niet slaaptquote:
Ik vertrek denk ik wat eerder, kan ik eens van een rustige binnenstad genieten.quote:Ik zit nog op mijn werk, zometeen weer beginnen met rangeren tot een uurtje of 6. Dan hopelijk naar huis als er geen rarigheden zijn. Koud vers biertje drinken
Struggles. Doorzetten broer. Komt wel goud ja. Vanavond lekker rond de klok van 8 in bed gaan liggen, morgen wordt je rond 5 uur hartstikke uitgerust wakkerquote:Op maandag 30 juni 2014 04:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Verslapen gaat ook niet als je niet slaapt
[..]
Ik vertrek denk ik wat eerder, kan ik eens van een rustige binnenstad genieten.
Eerst een nieuwe bak koffie halen, de melk die ik uit de koelkast pakte heeft te lang buiten de koelkast gestaan en is nu vies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |