SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Fopje op 28-06-2014 16:15:47 ]Your beauty never ever scared me.
Hier heb je er eentje:quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Wasmand, alles doorzocht. Ben gewoon vies veel sokken kwijtWaar the fuck zijn ze gebleven? Sokken monstertjes in de wasmachine zeker
beetje jammer dat mijn vriend karbonkel eraf geknipt isquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb je er eentje:
[ afbeelding ]
Ik vond hem als vis wel sympathiekquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje jammer dat mijn vriend karbonkel eraf geknipt is
hij was mijn favoriete personage in ik mik loreland
Heb met de klas nooit de hele serie af kunnen kijken omdat school gerund werd door een paar armoedzaaiersquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond hem als vis wel sympathiek
[ afbeelding ]
Volgens mij werd het aan het einde wat softer omdat ouders hadden geklaagd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb met de klas nooit de hele serie af kunnen kijken omdat school gerund werd door een paar armoedzaaiersniet eens de videobanden willen kopen
http://www.youtube.com/playlist?list=PL33A1759A7AA380C0quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb met de klas nooit de hele serie af kunnen kijken omdat school gerund werd door een paar armoedzaaiersniet eens de videobanden willen kopen
Karbonkel werd uiteindelijk goed en wilde van zijn analfabetisme af. Wat een loser.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond hem als vis wel sympathiek
[ afbeelding ]
Dat bedoelde ik toen ik zei dat hij soft werd. Weer zo'n serie die het na een sterk en duister eerste seizoen niet vast kon houden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karbonkel werd uiteindelijk goed en wilde van zijn analfabetisme af. Wat een loser.
Wil ze wel nakend in mijn bedquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:50 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik wil ook k3 naast mijn huisk3 is de shit
Maar goed genoeg voor mijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ze zijn niet meer zo lekker als vroeger
Ik word ook heel vrolijk als ik jou zie douchenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word altijd zo vrolijk als ik net heb gedoucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |