En toch erbij blijven, haha.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:44 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Uiteraard verlag je je niet tot zijn niveau en ondertussen ligt hij wel drie deuren verderop met je vrouw. Tja sorry maar dit zou mijn bloed laten koken niet wat zij gedaan heeft. Dat wist je blijkbaar vier jaar geleden al hoe zij is en wat zij doet.
Hoe het ook zij, wens ik je veel sterkte.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:47 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ze ligt op het moment gewoon lekker thuis omdat ze nergens heen kan ivm 3 kids.
Dat is ook de reden dat ik alleen in huis ben als ze moet werken. Is ze vrij dan ben ik weg en zijn de kids voor haar.
Wat vier jaar gelden gebeurde was gelukkig van lager niveau dan nu.
Daardoor was vergeven wat makkelijker.
Tja liefde is blind?quote:
Toen ik zei dat hij ermee moest kappen, liep hij hand in hand met haar weg.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:14 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Wat heb je met die 'vriend' gedaan?
Is het niet meer een litteken? Ik bedoel, ik denk dat iedereen die vol in zijn '1e echte liefde' knalde wel wat liefdesverdriet heeft gehad.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:55 schreef kan_niet_meer het volgende:
Daar heb je gelijk in.
Liefde doet heel veel met je.
Kan je laten opbloeien maar ook breken.
ook dat zal uiteindelijk genezen hoor, je bent niet de eerste, noch de laatste die dit overkomt en iedereen komt er uiteindelijk wel overheen, het is een proces wat je doormoet en dat gaat je gewoon lukkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:05 schreef kan_niet_meer het volgende:
Kan je vertellen dat het op dit moment echt voelt als breken.
Dit is nog lang geen litteken.
Gedeelde smart is halve smart. Misschien groeit er wel iets moois tussen jullie twee. Ze zouden wel opkijken moesten jullie beiden plots hand in hand lopen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:08 schreef kan_niet_meer het volgende:
Zat van de week met zijn vrouw te app'en
Zou wat zijn ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:23 schreef tjolder het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart. Misschien groeit er wel iets moois tussen jullie twee. Ze zouden wel opkijken moesten jullie beiden plots hand in hand lopen.
Kreeg je daar je vriendin mee terug?quote:Op maandag 30 juni 2014 10:26 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Toen ik zei dat hij ermee moest kappen, liep hij hand in hand met haar weg.
Om een half uurtje later terug te komen en mij uit te dagen door te zeggen dat ik niet goed genoeg voor haar was, een slecht vriendje was geweest, dat ik haar met rust moest laten, etc. Toen heb ik heb 10 seconden gegeven om weg te gaan en na deze 10 seconden heb ik zijn gezicht/kruis ingebeukt en moest hij naar de eerste hulp.
Nee.quote:
Zinloze aktie dus..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:59 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Nee.
Wil ik iemand terug die mij zo behandelt, Nee.
Voelde het goed: Yah.
Nee...quote:
Nah, als eens nagedacht dat je misschien inderdaad niet goed voor haar was en hij haar dus alleen maar wilde beschermen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:01 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Nee...
Want het voelde voor mij goed.
+ Ik laat niet zomaar over me heen lopen.
Het spijt me, maar dan had hij dat fatsoenlijk tegen mij kunnen vertellen gedurende het gesprek dat ervoor plaatsvond. (waarbij de toen-gezamelijke vrienden zeiden dat ik echt fatsoenlijk reageerde op het nieuws dat hij met d'r was vreemdgegaan).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nah, als eens nagedacht dat je misschien inderdaad niet goed voor haar was en hij haar dus alleen maar wilde beschermen?
Aan die wijsheid heb je nu niet veel meer aan....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Je had haar nooit de eerste keer moeten vergeven.
lekker manquote:Op maandag 30 juni 2014 10:26 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Toen ik zei dat hij ermee moest kappen, liep hij hand in hand met haar weg.
Om een half uurtje later terug te komen en mij uit te dagen door te zeggen dat ik niet goed genoeg voor haar was, een slecht vriendje was geweest, dat ik haar met rust moest laten, etc. Toen heb ik heb 10 seconden gegeven om weg te gaan en na deze 10 seconden heb ik zijn gezicht/kruis ingebeukt en moest hij naar de eerste hulp.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:39 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
misschien is het een idee om een paar ballen te kweken?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:13 schreef kan_niet_meer het volgende:
Denk zelf ook dat ik niet snel iemand meer in laat. Deze pijn wil ik niet nog eens maken.
Kun je ''quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als iemand het gewoon waard is om van te houden, is het ook waard om de pijn te doorstaan van het loslaten. Is het niet door een scheiding dan wel door de dood. Een illusie om te denken dat jij en je partner tegelijkertijd in de toekomst van elkaars wegen laat scheiden (op wat voor manier dan ook).
Tegenwoordig scheiden sommige mensen al 3x in hun leven...quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Kun je ''" doen, maar een scheiding of een dood wanneer je 85 bent is toch totaal niet met elkaar te vergelijken? Daarnaast geeft TS ook aan dit niet nóg een keer te willen (wat een initiële reactie is, dat slijt ook). 'Normaal' gesproken komt dit ook maar één keer voor....áls je het al meemaakt.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tegenwoordig scheiden sommige mensen al 3x in hun leven...
Het is gewoon een beetje sneu om dat af te doen met 'quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Kun je ''" doen, maar een scheiding of een dood wanneer je 85 bent is toch totaal niet met elkaar te vergelijken?
Wat jij wilt. Ik hoop dat de reactie (nooit meer iemand toelaten in mijn hart) initieel is, anders is het gewoon een man met weinig ballen. Hebben al meer mensen hier geroepen dat die TS die ontbeert...quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon een beetje sneu om dat af te doen met ''. Wat daar nu eigenlijk het nut van is, in zo'n topic, begrijp ik niet zo. Schijnt heel stoer te zijn.
De mensen die dat hier geroepen hebben, zijn de grootste trollen op het forum. Het is gewoon een vreemde zolderkamerreactie op iemand die een topic opent wanneer hij het meest kwetsbaar is (wat waarschijnlijk ook wel weer een domme woordkeuze is...brrr... kwetsbaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Ik hoop dat de reactie (nooit meer iemand toelaten in mijn hart) initieel is, anders is het gewoon een man met weinig ballen. Hebben al meer mensen hier geroepen dat die TS die ontbeert...
Ik wel. Kom je heus overheen, maar de eerste paar weken hoeft niemand te gaan vertellen dat je 'er wel overheen komt'. Het helpt niet.quote:Maar ik geef toe, 22 jaren gaan je niet in de koude kleren zitten, ben ik de eerste om toe te geven (overigens zelf niet meegemaakt)...
Over wat? De scheiding, de nieuwe vriend van je man en hoe moeilijk je het daar allemaal mee hebt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:13 schreef kan_niet_meer het volgende:
Gelukkig heb ik s'avonds nog met mn oudste zoon gesproken. Dat was wel even lekker
Alles maar verzwijgen is ook niet goed, die jongen mag best wat meekrijgen van hoe volwassen relaties werken en dat dat dus soms ook in verdriet eindigt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Over wat? De scheiding, de nieuwe vriend van je man en hoe moeilijk je het daar allemaal mee hebt?
Kan misschien voor jou lekker zijn om daar met hem over te praten, maar onderschat niet waar je hem mee belast. Hij is pas 13...
Dus heb je juist helemaal niets geleerd...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:26 schreef no_pain_no_gain het volgende:
Mijn hart is een paar keer gebroken en wat ik ervan heb geleerd is dat ik er geen mens meer in laat, zodat het onbreekbaar is.
Klopt, hij krijgt er sowieso wat van mee, compleet verzwijgen zou juist vreemd zijn. De uitdrukking "elephant in the room", er staat een olifant in de kamer en de aanwezigen praten over alles behalve de olifant. Het is niet alsof het niet overduidelijk is dat iets niet helemaal klopt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:45 schreef Mishu het volgende:
Alles maar verzwijgen is ook niet goed, die jongen mag best wat meekrijgen van hoe volwassen relaties werken en dat dat dus soms ook in verdriet eindigt.
Tja.. je vertrouwt je partner ook niet voor hem of haar, maar voor jezelf. Tuurlijk is het klote als je bedrogen wordt, maar ik zou de volgende gewoon weer vertrouwen. Zonder vertrouwen geen relatie namelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:17 schreef Wilgekatje het volgende:
Wat mij zo erg lijkt is dat je na 22 jaar toch wel hoopt iemand te kunnen vertrouwen.
Hoe kun je ooit weer opnieuw een ander echt door en door gaan vertrouwen, als er lui rondlopen die gewoon 22 jaar wachten met je verraden (afgezien van die eerste slipper)? Doodeng.
Het is niet wachten, het is juist te verwachten dat met 22 jaar de fut uit een relatie raakt. Hoe iemand die relatie vervolgens afsluit zegt veel over een persoon.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:17 schreef Wilgekatje het volgende:
Wat mij zo erg lijkt is dat je na 22 jaar toch wel hoopt iemand te kunnen vertrouwen.
Hoe kun je ooit weer opnieuw een ander echt door en door gaan vertrouwen, als er lui rondlopen die gewoon 22 jaar wachten met je verraden (afgezien van die eerste slipper)? Doodeng.
Erg heftig verhaal... Vooral omdat het niet jouw keuze is geweest.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:34 schreef kan_niet_meer het volgende:
Jammer genoeg zag ik ze verleden week zondag samen in de auto en toen brak ik echt. Weten dat je vrouw verliefd is op iemand anders is iets, maar ze samen zien, terwijl je nog getrouwd ben, is iets waar ik gewoon niet tegen kan.
Zij heeft op dit moment gewoon een schouder een een bed om bij te komen als ze zich niet goed voelt, terwijl ik deze ellende helemaal alleen moet verwerken.
Ik denk dat als ik hier blijf ik zeker naar de klote ga. Het is gewoon niet te geloven dat de vrouw waar ik al 22 van hou, nu van iemand anders is.
Ik wil best accepteren dat ze wilt scheiden maar het feit dat ze al iemand anders heeft die zo dichtbij woont maakt het gewoon HEEL ZWAAR
Dat kan. Maar denk je niet dat het probleem samen met je echtgenoot oplossen een betere optie is dan het aanleggen met de buurman?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:11 schreef Mishu het volgende:
Nou kan het ook zo zijn dat TS zich jarenlang alleen maar op zijn werk en/of studie heeft gestort en daardoor niet echt meer een geliefde voor zijn vrouw was.
Zoals TS het zegt klinkt het eerder alsof hij zijn hart heeft gelucht bij zijn zoon ('dat was wel even lekker'). Dat vind ik niet verstandig. Je moet kinderen niet met zulke ellende opzadelen. Natuurlijk is het wel de bedoeling dat je praat over wat er gebeurt, en hopelijk begrijp ik het fout en doet TS hett hier ook op de goede manier.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Alles maar verzwijgen is ook niet goed, die jongen mag best wat meekrijgen van hoe volwassen relaties werken en dat dat dus soms ook in verdriet eindigt.
Kwestie van willen natuurlijk..quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:15 schreef Cockwhale het volgende:
Tja, als je elkaar nooit ziet, wat heb je dan überhaupt aan je relatie...
Jawel, je had het wel uit moeten maken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:25 schreef Deckard het volgende:
Als je slim was geweest had je direct bij de eerste keer al ferme stappen ondernomen. Niet dat je het uit had moeten maken, maar in ieder geval wel een grote reset en haar desnoods eerst het huis uit.
Wie ben jij om dat te zeggen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus heb je juist helemaal niets geleerd...
Dat gaat nu theoretisch wel? Met haar minnaar naar Parijs (bv)?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:31 schreef kan_niet_meer het volgende:
Als je een beetje kan lezen zie je dat ik DAG en AVOND loop.
Verder hadden we zeker tijd voor elkaar, maar dat was altijd in huis en meestal laat op de avond.
Wat ik bedoel met tijd voor elkaar is lekker een weekend alleen met zn tweeen weg. Dat ging bijna niet.
3 kids kun je niet zo maar kwijt.
Het is sowieso niet goed om je geluk te laten afhangen van iemand anders. Geluk is niet functioneel , dat zit van binnen en mag je niet afhankelijk stellen van het geluk van iemand anders of anderen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:36 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te zeggen?
Ga je dadelijk komen aandraven met begrippen als "de ware"?
Toch sterk dat er miljarden mensen op deze planeet wonen en iedereen "de ware" vindt binnen een straal van 50 kilometer.
Er zijn honderden vrouwen op deze planeet waar het mee kan lukken, al gelooft TS dat op dit moment niet omdat zijn hele leven rond 1 vrouw draait.
Als je al je geluk van 1 persoon laat afhangen en het gaat mis, krijg je klappen. Ik heb dat zelf ook meegemaakt en het zal me geen tweede keer overkomen.
Dat lijkt me iets wat je aan een advocaat moet vragen, maar kan me niet voorstellen dat ze dat jou kan verplichten. Je hebt m.i. helemaal gelijk dat je het haar niet makkelijk wil maken en dat je niet meer in dat huis wilt zitten en dan überhaupt aan haar herinnerd wilt worden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:25 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ik ben benieuwd wat jullie van volgende denken, kan namelijk niets vinden op het net.
Ik ben sinds 1,5 nu van huis. Kom alleen als zij moet werken. Liefst als ze net weg is, en ga voor ze binnen komt.
Nu loopt ze de hele week al over een omgangs-regeling te zeuren omdat ze ook vrije tijd wilt hebben.
Daar heb ik dus geen zin in. Ik wil zo min mogelijk in dat huis zitten. Helemaal niet als ze dan met hem op stap kan.
Heb ook gezegd dat zij straks ook in haar flatje niet op mijn kan rekenen en dan zelf voor oppas moet regelen als ze met hem weg wilt.
Tuurlijk wil ik de kids zien,daarom heb ik ze vanmiddag van school gehaald en was ik even in huis.
Maar haar zien deed me niet goed. Boven op, werd ze door hem gebeld. Dat deed heel veel pijn dus ben zo vertrokken.
Van de week als ze vakantie hebben wil ik ze dan over dag mee nemen om wat leuks te doen.
Maar dus niet als hij thuis is, dan ben ik er niet. Ga ze natuurljk niet makkelijk maken.
Nou vraag ik me af of zij van mij kan eisen dat ik tijdens het scheiden in het huis verblijf?
Voor na de scheiding hebben we al een schema gemaakt. We gaan voor omgangsregeling dus kinderen zullen meeste tijd bij haar zijn.
Heb je al een advocaat geregeld? Heb het topic nog niet helemaal gelezen, sorry. Maar zegt wel weer iets over wat voor bitch je ex is, dat ze vreemdgaat en vervolgens niet voor de kinderen wil zorgen... Werkt je vrouw parttime?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:32 schreef kan_niet_meer het volgende:
Dat is mijn idee ook.
Ze vroeg namelijk of ik zaterdag om 13.00 er wou zijn ipv 15.30. Toen vroeg ik waar om.(stom eigenlijk)
En kreeg te horen dat ze een uurtje weg gingen.
Nu wil ik dat dus niet meer. Heb haar gezegd dat ik voortaan niet meer wil weten als ze ergens heen gaat en dat ze gewoon oppas moet regelen.
Toen begon ze weer over de omgangsregeling. Die moeten we maar weer in werking zetten , zodat ze kan doen wat ze wilt zonder dat ik het weet.
Daar heb ik dus geen zin in.
Toen begon ze te dreigen over naar de rechter brengen en dan iedereen zegt dat ik verplicht ben om in het huis te zitten
Fraai, nu worden de kinderen ingezet als pressiemiddel door die loederquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:25 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ik ben benieuwd wat jullie van volgende denken, kan namelijk niets vinden op het net.
Ik ben sinds 1,5 nu van huis. Kom alleen als zij moet werken. Liefst als ze net weg is, en ga voor ze binnen komt.
Nu loopt ze de hele week al over een omgangs-regeling te zeuren omdat ze ook vrije tijd wilt hebben.
Daar heb ik dus geen zin in. Ik wil zo min mogelijk in dat huis zitten. Helemaal niet als ze dan met hem op stap kan.
Heb ook gezegd dat zij straks ook in haar flatje niet op mijn kan rekenen en dan zelf voor oppas moet regelen als ze met hem weg wilt.
Tuurlijk wil ik de kids zien,daarom heb ik ze vanmiddag van school gehaald en was ik even in huis.
Maar haar zien deed me niet goed. Boven op, werd ze door hem gebeld. Dat deed heel veel pijn dus ben zo vertrokken.
Van de week als ze vakantie hebben wil ik ze dan over dag mee nemen om wat leuks te doen.
Maar dus niet als hij thuis is, dan ben ik er niet. Ga ze natuurljk niet makkelijk maken.
Nou vraag ik me af of zij van mij kan eisen dat ik tijdens het scheiden in het huis verblijf?
Voor na de scheiding hebben we al een schema gemaakt. We gaan voor omgangsregeling dus kinderen zullen meeste tijd bij haar zijn.
Ik zou zeggen neem een goeie advocaat en regel dat je je kinderen nog vaak kunt zien.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:13 schreef kan_niet_meer het volgende:
Kinderen zijn 7,9 en 13. En zijn goed bewust van wat er aan de hand is.
Dat is nogal voorbarig, je kent alleen zijn kant van het verhaal...quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:47 schreef cpanker het volgende:
Nogmaals TS, dit is op geen enkele manier jou fout maar alleen de fout van je ex. Regel een goede advocaat, bespreek het met je kinderen en ga tot het gaatje in de rechtzaak - no mercy for the wicked.
Ik ga er vanuit dat dat de waarheid is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:11 schreef snakelady het volgende:
Nogmaals TS, dit is op geen enkele manier jou fout maar alleen de fout van je ex. Regel een goede advocaat, bespreek het met je kinderen en ga tot het gaatje in de rechtzaak - no mercy for the wicked.
Dat is nogal voorbarig, je kent alleen zijn kant van het verhaal...
Is het niet veel rustiger voor jou en je kinderen als je nu al die omgangsregeling gaat gebruiken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:32 schreef kan_niet_meer het volgende:
Dat is mijn idee ook.
Ze vroeg namelijk of ik zaterdag om 13.00 er wou zijn ipv 15.30. Toen vroeg ik waar om.(stom eigenlijk)
En kreeg te horen dat ze een uurtje weg gingen.
Nu wil ik dat dus niet meer. Heb haar gezegd dat ik voortaan niet meer wil weten als ze ergens heen gaat en dat ze gewoon oppas moet regelen.
Toen begon ze weer over de omgangsregeling. Die moeten we maar weer in werking zetten , zodat ze kan doen wat ze wilt zonder dat ik het weet.
Daar heb ik dus geen zin in.
Toen begon ze te dreigen over naar de rechter brengen en dan iedereen zegt dat ik verplicht ben om in het huis te zitten
Dat is niet waar!quote:
Maar het is wel jouw beslissing om dit netjes of niet netjes af te ronden. Dat doe je niet voor haar, dat doe je voor je kinderen en jezelf. Want wat je zegt gaat niet om dan moet het maar, maar om dat wil ik, ik wil mijn gram halen een beetje. Ik kan dat prima begrijpen, dat je dat zo voelt, maar constructief is het niet en degene die daar de hoogste prijs voor zullen betalen zijn je kinderen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:28 schreef kan_niet_meer het volgende:
Omgangs regeling die ze wilt geeft aan wie en wanneer in het huis zit.
Nu is het zo dat ik er elke keer ben als ze werken en als ze vakantie hebben neem ik ze overdag gewoon mee.
Natuurlijk wil ik een eigen plek,maar zolang ik deze niet heb zal ik het toch zo moeten doen.
En als ik haar dwars kan zitten dan moet het maar.
Is niet mijn beslissing om dit zooitje te veroorzaken.
Ze is niets wettelijk verplicht hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:38 schreef kan_niet_meer het volgende:
Netjes afronden?
Dan zou ze eerst even haar nieuwe liefde op een laag pitje moeten zetten tot de scheiding afgerond is. En dat wilt ze ook niet.
Toen ze van de advocaat hoorde dat ze hem gewoon mag zien, is ze gelijk twee dagen achter elkaar met hem op stap geweest terwijl ik met de kinderen in het huis zat.
Daar waak ik nu voor.
Als ze wilt scheiden dan mag ze alvast proeven om het is als alleen staande ouder met drie kinderen.
Want straks als dit voorbij is zal ze vaker tegen komen dat ze iets wilt doen maar niet kan omdat de kids bij haar zijn
Je hebt het over haar terwijl ik het over jou had. Of zij netjes afrond of niet is haar verantwoordelijkheid, dat ontslaat jou niet van jouw verantwoordelijkheid om het zelf netjes af te sluiten voor jezelf en je kinderen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:38 schreef kan_niet_meer het volgende:
Netjes afronden?
Dan zou ze eerst even haar nieuwe liefde op een laag pitje moeten zetten tot de scheiding afgerond is. En dat wilt ze ook niet.
Toen ze van de advocaat hoorde dat ze hem gewoon mag zien, is ze gelijk twee dagen achter elkaar met hem op stap geweest terwijl ik met de kinderen in het huis zat.
Daar waak ik nu voor.
Als ze wilt scheiden dan mag ze alvast proeven om het is als alleen staande ouder met drie kinderen.
Want straks als dit voorbij is zal ze vaker tegen komen dat ze iets wilt doen maar niet kan omdat de kids bij haar zijn
Natuurlijk mag ze hem zien, ze is een volwassen vrouw en jij hebt niks met haar relatie met die man te maken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:38 schreef kan_niet_meer het volgende:
Netjes afronden?
Daar waak ik nu voor.
Gozer, ze is een bitch tegenover je kinderen omdat ze hun levens overhoop gooit omdat ze seks met de buurman schijnbaar belangrijker vind.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:35 schreef kan_niet_meer het volgende:
Laat ik even sommige uit hun droom halen. Ze mag wel bij mij weg gaan, en ze mag wel een nieuwe partner hebben die toevallig de buurman is. Maar een bitch tegen over de kinderen is ze zeker niet.
En tegen mij zetten doet ze niet.
Ze heeft wel haar nukken maar is de eerste 2,5 week erg redelijk en ondersteunend jegens mij geweest.
Alleen toen ik dingen ging vragen die haar nieuwe relatie in de weg stonden toen werd ze wat moeilijker.
Maar alsnog heeft ze sommige dingen afgesproken, zoals eerst op dr eigen gaan wonen. En zo lang we nog niet gescheiden zijn niet bij hem te slapen.
Dat gaat nu helemaal niet omdat zei altijd bij de kids moet blijven (wat ze doet als deze op school zijn is haar zaak).
Hoop zelf dat zodra de scheiding rond is dat ik dan een eigen plek heb. dan kan ze doen wat ze wil.
Heb zojuist 45 min aan de lijn gehad en ze ziet af van de regeling.Gaat ook niet meer vragen als ze weg wil. Wel moet ik op tijd aangeven als ik de kids een dagje meeneem (kan ze natuurlijk snel een afspraak met hem maken)
Tuurlijk mag ze hem zien, maar is wel zo netjes en respectvol om dit even wat te minderen. Hun tijd komt wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk mag ze hem zien, ze is een volwassen vrouw en jij hebt niks met haar relatie met die man te maken.
Ze is verlieft en ze wil tijd met hem doorbrengen en van jou begrijp ik dat ze de kinderen daarmee niet in de weg zit.
Het is echt een Klote situatie, dat begrijp ik, maar je moet je nu focussen op de kinderen en niet op de nieuwe relatie van je ex.
Ik lees in dit topic alleen wat jij wil.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef kan_niet_meer het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ze hem zien, maar is wel zo netjes en respectvol om dit even wat te minderen. Hun tijd komt wel.
Over 3 weken ben ik 2 weken weg met de kids, hebben ze alle tijd.
En als ze daarvoor wilt dan moet ze maar oppas regelen. Ik ga naar de kids wanneer IK wil, en dat is nu bijna elke dag. Alleen dus niet in de avond. Dan ben ik weg.
Als ze moet werken blijf ik wel tot 23.00. Dus de kids zien me genoeg
Nogal wiedes, de kinderen hebben liever de oude situatie, zover ze die bewust meemaken (de jongste).quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:15 schreef kan_niet_meer het volgende:
Als we een omgangsregeling aan gaan dan zie ze me ook als WIJ het willen en niet als ZIJ me willen zien.
Dus dat veranderd niet. Als ik op hun zou moeten afgaan, dan was er geen scheiding.
Wat heeft probleem van TS met jullie [UTO] topic te maken?quote:
kreeg een rondleidingquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat heeft probleem van TS met jullie [UTO] topic te maken?
quote:
Denk dat de jongste het minst mee bezig is.Vooral omdat zijn zoon zn beste vriendje is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nogal wiedes, de kinderen hebben liever de oude situatie, zover ze die bewust meemaken (de jongste).
Ze is al eens eerder vreemdgegaan dus die kans had hij dan al eerder om zichzelf te verbeteren...quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat kan. Maar denk je niet dat het probleem samen met je echtgenoot oplossen een betere optie is dan het aanleggen met de buurman?
Zij gaat vreemd, dat is op de 1 of andere manier niet haar fout maar de zijne en hij moet zichzelf verbeteren?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:52 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ze is al eens eerder vreemdgegaan dus die kans had hij dan al eerder om zichzelf te verbeteren...
Het zijn ook zijn kinderen en net doen of het irrelevant is wat zijn wensen zijn qua het welzijn van de kinderen en dat hij ze als goede vader ook wil zien is ronduit schandalig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik lees in dit topic alleen wat jij wil.
Jouw ex is verliefd dus wil iedere seconde van de dag met hem doorbrengen, zo werkt het nu eenmaal, of jij het er nu wel of niet mee eens bent, en ze dwarsliggen zorgt er alleen maar voor dat ze elkaar nog meer willen zien.
En het gaat er niet om wanneer JIJ de kinderen wil zien, het gaat er om wanneer de KINDEREN jou willen zien.
Hebben jullie destijds een goed gesprek gehad over de reden dat haar liefde voor jou afnam? Zo ja, wat kwam daar uit?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:07 schreef kan_niet_meer het volgende:
En waarom zou ik mij zelf moeten verbeteren? Dat is mij hier even onduidelijk.
Is dat omdat ik mijn gezin wilde redden en haar vergeven heb?
Zeg maar gerust aan een relatie moet hij werken. Als op de 1 of andere magische wijze zij ongelukkig is of poeskriebels van iemand anders krijgt dan gaat ze toch gewoon vreemd en dat is ok want het is toch op de 1 of andere manier zijn schuld.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hebben jullie destijds een goed gesprek gehad over de reden dat haar liefde voor jou afnam? Zo ja, wat kwam daar uit?
Aan een relatie moet je werken.
Je hebt niet door dat waar je op reageert niet gaat over het welzijn van de kinderen, of ze wel of niet zien? Dat het gaat om zeggen nee ik wil niet oppassen als dat is zodat jij naar je nieuwe partner kan....quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:32 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het zijn ook zijn kinderen en net doen of het irrelevant is wat zijn wensen zijn qua het welzijn van de kinderen en dat hij ze als goede vader ook wil zien is ronduit schandalig.
Zou kunnen dat ik het verkeerd begrepen had. Voor de rest sluit ik me bij je aan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat waar je op reageert niet gaat over het welzijn van de kinderen, of ze wel of niet zien? Dat het gaat om zeggen nee ik wil niet oppassen als dat is zodat jij naar je nieuwe partner kan....
Ik denk persoonlijke dat een goede en ruime omgangsregeling in zo'n geval het beste is om gelijk in te zetten. Eerst dan maar naar de situatie zoals die nu is en als hij zijn eigen stek heeft dat veranderen naar wat dan het beste uitkomt voor iedereen.
Gewoon dus afspraken wanneer hij de kinderen heeft en wanneer zij ze heeft en verder geen bemoeienis met wat de ander dan in die "vrije tijd" gaat doen.
Zo blijf je inderdaad alleen maar controle willen houden over haar leven terwijl je denk ik moet loslaten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat waar je op reageert niet gaat over het welzijn van de kinderen, of ze wel of niet zien? Dat het gaat om zeggen nee ik wil niet oppassen als dat is zodat jij naar je nieuwe partner kan....
Ik denk persoonlijke dat een goede en ruime omgangsregeling in zo'n geval het beste is om gelijk in te zetten. Eerst dan maar naar de situatie zoals die nu is en als hij zijn eigen stek heeft dat veranderen naar wat dan het beste uitkomt voor iedereen.
Gewoon dus afspraken wanneer hij de kinderen heeft en wanneer zij ze heeft en verder geen bemoeienis met wat de ander dan in die "vrije tijd" gaat doen.
Nu haal jij er iets heel anders uit dan wat ik bedoel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:32 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het zijn ook zijn kinderen en net doen of het irrelevant is wat zijn wensen zijn qua het welzijn van de kinderen en dat hij ze als goede vader ook wil zien is ronduit schandalig.
Herkenbaar; mijn ex-vriendinnetje vertelde mij ook niets en wil er zelfs nu nog niet over praten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:27 schreef kan_niet_meer het volgende:
We hebben vandaag nogmaals via de telefoon gesproken en heb haar nou gevraagd om uit te leggen hoe het kwam dat ze tijdens haar perioden met verdriet en onzekerheid niet met mij er over heeft gesproken.
Ze was er bang voor.
Het gevoel wat op een neer ging had ze dus 4 jaar geleden ook, voor ze hem ontmoeten.
Maar omdat ik er achter kwam en haar had vergeven, was het gevoel even weg.
We hebben toen goed gesproken en heb ook aangegeven dat ze het moest aangeven als ze niet goed voelde.
Dat heeft ze dus ook in afgelopen 3 jaar niet gedaan, toen het gevoel van onzekerheid er weer was.
Ze kan ook niet uitleggen waarom ze dit had. Het is haar gewoon overkomen.
Hij kwam pas later weer in beeld, toen zij al van binnen al hier mee bezig was.
In het kort, ze liep al jaren met de gedachte dat er iets weg was uit ons relatie, maar heeft mij er nooit bij betrokken. Erg jammer. Ze weet ook niet of het geholpen had als ze met me gesproken had.
En dat zullen we ook nooit weten.
Vrij normaal dat je er mee bezig bent. Ik heb een jaar lopen drammen over mijn ex bij mijn moederquote:Op zondag 6 juli 2014 11:49 schreef kan_niet_meer het volgende:
Daar heb ik wel vaker gelezen afgelopen weken.
Vraag me alleen nu af hoe zij deze scheiding zo goed heeft kunnen verwerken terwijl ze nog dagelijks met me te maken had en gewoon elke avond naast me lag.
Ik merk dat ik er nog steeds erg veel moeite mee blijf houden.
Woon er niet meer, zie haar niet meer. Zou toch genoeg moeten zijn om mn gedachtes ergens anders op te zetten.
Dat gaat dus niet. Elke dag is gewoon een gevecht om door te komen.
Als ik er niet over kan praten met iemand dan loop ik gewoon vol emoties.Probleem is dat ik mijn vrienden/familie kring al een paar keer rond ben geweest dus die weten het nu wel.
Gelukkig morgen afspraak met psycholoog. Kijken of ik daar dit punt naar voren kan brengen. Want ik merk dat ik er maar niet uit kom. Wordt er gek van om maar de hele tijd haar (en hem) in mijn gedachte te hebben.
Elke moment van de dag is er wel iets wat ONS doet denken, aan haar of aan hun samen.
Wat zal ik blij zijn als dit gekloot in mn hoofd wat minder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |