Gozer, ze is een bitch tegenover je kinderen omdat ze hun levens overhoop gooit omdat ze seks met de buurman schijnbaar belangrijker vind.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:35 schreef kan_niet_meer het volgende:
Laat ik even sommige uit hun droom halen. Ze mag wel bij mij weg gaan, en ze mag wel een nieuwe partner hebben die toevallig de buurman is. Maar een bitch tegen over de kinderen is ze zeker niet.
En tegen mij zetten doet ze niet.
Ze heeft wel haar nukken maar is de eerste 2,5 week erg redelijk en ondersteunend jegens mij geweest.
Alleen toen ik dingen ging vragen die haar nieuwe relatie in de weg stonden toen werd ze wat moeilijker.
Maar alsnog heeft ze sommige dingen afgesproken, zoals eerst op dr eigen gaan wonen. En zo lang we nog niet gescheiden zijn niet bij hem te slapen.
Dat gaat nu helemaal niet omdat zei altijd bij de kids moet blijven (wat ze doet als deze op school zijn is haar zaak).
Hoop zelf dat zodra de scheiding rond is dat ik dan een eigen plek heb. dan kan ze doen wat ze wil.
Heb zojuist 45 min aan de lijn gehad en ze ziet af van de regeling.Gaat ook niet meer vragen als ze weg wil. Wel moet ik op tijd aangeven als ik de kids een dagje meeneem (kan ze natuurlijk snel een afspraak met hem maken)
Tuurlijk mag ze hem zien, maar is wel zo netjes en respectvol om dit even wat te minderen. Hun tijd komt wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk mag ze hem zien, ze is een volwassen vrouw en jij hebt niks met haar relatie met die man te maken.
Ze is verlieft en ze wil tijd met hem doorbrengen en van jou begrijp ik dat ze de kinderen daarmee niet in de weg zit.
Het is echt een Klote situatie, dat begrijp ik, maar je moet je nu focussen op de kinderen en niet op de nieuwe relatie van je ex.
Ik lees in dit topic alleen wat jij wil.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef kan_niet_meer het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ze hem zien, maar is wel zo netjes en respectvol om dit even wat te minderen. Hun tijd komt wel.
Over 3 weken ben ik 2 weken weg met de kids, hebben ze alle tijd.
En als ze daarvoor wilt dan moet ze maar oppas regelen. Ik ga naar de kids wanneer IK wil, en dat is nu bijna elke dag. Alleen dus niet in de avond. Dan ben ik weg.
Als ze moet werken blijf ik wel tot 23.00. Dus de kids zien me genoeg
Nogal wiedes, de kinderen hebben liever de oude situatie, zover ze die bewust meemaken (de jongste).quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:15 schreef kan_niet_meer het volgende:
Als we een omgangsregeling aan gaan dan zie ze me ook als WIJ het willen en niet als ZIJ me willen zien.
Dus dat veranderd niet. Als ik op hun zou moeten afgaan, dan was er geen scheiding.
Wat heeft probleem van TS met jullie [UTO] topic te maken?quote:
kreeg een rondleidingquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat heeft probleem van TS met jullie [UTO] topic te maken?
quote:
Denk dat de jongste het minst mee bezig is.Vooral omdat zijn zoon zn beste vriendje is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nogal wiedes, de kinderen hebben liever de oude situatie, zover ze die bewust meemaken (de jongste).
Ze is al eens eerder vreemdgegaan dus die kans had hij dan al eerder om zichzelf te verbeteren...quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat kan. Maar denk je niet dat het probleem samen met je echtgenoot oplossen een betere optie is dan het aanleggen met de buurman?
Zij gaat vreemd, dat is op de 1 of andere manier niet haar fout maar de zijne en hij moet zichzelf verbeteren?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:52 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ze is al eens eerder vreemdgegaan dus die kans had hij dan al eerder om zichzelf te verbeteren...
Het zijn ook zijn kinderen en net doen of het irrelevant is wat zijn wensen zijn qua het welzijn van de kinderen en dat hij ze als goede vader ook wil zien is ronduit schandalig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik lees in dit topic alleen wat jij wil.
Jouw ex is verliefd dus wil iedere seconde van de dag met hem doorbrengen, zo werkt het nu eenmaal, of jij het er nu wel of niet mee eens bent, en ze dwarsliggen zorgt er alleen maar voor dat ze elkaar nog meer willen zien.
En het gaat er niet om wanneer JIJ de kinderen wil zien, het gaat er om wanneer de KINDEREN jou willen zien.
Hebben jullie destijds een goed gesprek gehad over de reden dat haar liefde voor jou afnam? Zo ja, wat kwam daar uit?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:07 schreef kan_niet_meer het volgende:
En waarom zou ik mij zelf moeten verbeteren? Dat is mij hier even onduidelijk.
Is dat omdat ik mijn gezin wilde redden en haar vergeven heb?
Zeg maar gerust aan een relatie moet hij werken. Als op de 1 of andere magische wijze zij ongelukkig is of poeskriebels van iemand anders krijgt dan gaat ze toch gewoon vreemd en dat is ok want het is toch op de 1 of andere manier zijn schuld.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hebben jullie destijds een goed gesprek gehad over de reden dat haar liefde voor jou afnam? Zo ja, wat kwam daar uit?
Aan een relatie moet je werken.
Je hebt niet door dat waar je op reageert niet gaat over het welzijn van de kinderen, of ze wel of niet zien? Dat het gaat om zeggen nee ik wil niet oppassen als dat is zodat jij naar je nieuwe partner kan....quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:32 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het zijn ook zijn kinderen en net doen of het irrelevant is wat zijn wensen zijn qua het welzijn van de kinderen en dat hij ze als goede vader ook wil zien is ronduit schandalig.
Zou kunnen dat ik het verkeerd begrepen had. Voor de rest sluit ik me bij je aan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat waar je op reageert niet gaat over het welzijn van de kinderen, of ze wel of niet zien? Dat het gaat om zeggen nee ik wil niet oppassen als dat is zodat jij naar je nieuwe partner kan....
Ik denk persoonlijke dat een goede en ruime omgangsregeling in zo'n geval het beste is om gelijk in te zetten. Eerst dan maar naar de situatie zoals die nu is en als hij zijn eigen stek heeft dat veranderen naar wat dan het beste uitkomt voor iedereen.
Gewoon dus afspraken wanneer hij de kinderen heeft en wanneer zij ze heeft en verder geen bemoeienis met wat de ander dan in die "vrije tijd" gaat doen.
Zo blijf je inderdaad alleen maar controle willen houden over haar leven terwijl je denk ik moet loslaten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat waar je op reageert niet gaat over het welzijn van de kinderen, of ze wel of niet zien? Dat het gaat om zeggen nee ik wil niet oppassen als dat is zodat jij naar je nieuwe partner kan....
Ik denk persoonlijke dat een goede en ruime omgangsregeling in zo'n geval het beste is om gelijk in te zetten. Eerst dan maar naar de situatie zoals die nu is en als hij zijn eigen stek heeft dat veranderen naar wat dan het beste uitkomt voor iedereen.
Gewoon dus afspraken wanneer hij de kinderen heeft en wanneer zij ze heeft en verder geen bemoeienis met wat de ander dan in die "vrije tijd" gaat doen.
Nu haal jij er iets heel anders uit dan wat ik bedoel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:32 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het zijn ook zijn kinderen en net doen of het irrelevant is wat zijn wensen zijn qua het welzijn van de kinderen en dat hij ze als goede vader ook wil zien is ronduit schandalig.
Herkenbaar; mijn ex-vriendinnetje vertelde mij ook niets en wil er zelfs nu nog niet over praten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:27 schreef kan_niet_meer het volgende:
We hebben vandaag nogmaals via de telefoon gesproken en heb haar nou gevraagd om uit te leggen hoe het kwam dat ze tijdens haar perioden met verdriet en onzekerheid niet met mij er over heeft gesproken.
Ze was er bang voor.
Het gevoel wat op een neer ging had ze dus 4 jaar geleden ook, voor ze hem ontmoeten.
Maar omdat ik er achter kwam en haar had vergeven, was het gevoel even weg.
We hebben toen goed gesproken en heb ook aangegeven dat ze het moest aangeven als ze niet goed voelde.
Dat heeft ze dus ook in afgelopen 3 jaar niet gedaan, toen het gevoel van onzekerheid er weer was.
Ze kan ook niet uitleggen waarom ze dit had. Het is haar gewoon overkomen.
Hij kwam pas later weer in beeld, toen zij al van binnen al hier mee bezig was.
In het kort, ze liep al jaren met de gedachte dat er iets weg was uit ons relatie, maar heeft mij er nooit bij betrokken. Erg jammer. Ze weet ook niet of het geholpen had als ze met me gesproken had.
En dat zullen we ook nooit weten.
Vrij normaal dat je er mee bezig bent. Ik heb een jaar lopen drammen over mijn ex bij mijn moederquote:Op zondag 6 juli 2014 11:49 schreef kan_niet_meer het volgende:
Daar heb ik wel vaker gelezen afgelopen weken.
Vraag me alleen nu af hoe zij deze scheiding zo goed heeft kunnen verwerken terwijl ze nog dagelijks met me te maken had en gewoon elke avond naast me lag.
Ik merk dat ik er nog steeds erg veel moeite mee blijf houden.
Woon er niet meer, zie haar niet meer. Zou toch genoeg moeten zijn om mn gedachtes ergens anders op te zetten.
Dat gaat dus niet. Elke dag is gewoon een gevecht om door te komen.
Als ik er niet over kan praten met iemand dan loop ik gewoon vol emoties.Probleem is dat ik mijn vrienden/familie kring al een paar keer rond ben geweest dus die weten het nu wel.
Gelukkig morgen afspraak met psycholoog. Kijken of ik daar dit punt naar voren kan brengen. Want ik merk dat ik er maar niet uit kom. Wordt er gek van om maar de hele tijd haar (en hem) in mijn gedachte te hebben.
Elke moment van de dag is er wel iets wat ONS doet denken, aan haar of aan hun samen.
Wat zal ik blij zijn als dit gekloot in mn hoofd wat minder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |