abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141806596
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:39 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

misschien is het een idee om een paar ballen te kweken?
pi_141806615
Kinderen zijn 7,9 en 13. En zijn goed bewust van wat er aan de hand is.

Natuurlijk kun je geluk niet van 1 persoon afhangen, maar als die persoon 22 jaar deel van je leven maakt doet het wel wat met je.

Denk zelf ook dat ik niet snel iemand meer in laat. Deze pijn wil ik niet nog eens maken.
Ben met deze nog dagelijks, ook al wil ik meer op de toekomst richten, bezig.

De ene dag gaat goed volgende is het bagger.

Voorbeeld gister. Hele ochtend ging goed, bij een familie lid langs geweest, dan psycho, dan een vriend en als laatste naar het huis omdat zij moest werken.

Toen ging het snel bergafwaarts. Huis voelt niet langer als een thuis. Vooral als de kinderen buiten zijn.
Het is nu haar plek. Loop zelf als een leeuw in een te kleine kooi heen en weer.
Kan me rust niet meer vinden.

Gelukkig heb ik s'avonds nog met mn oudste zoon gesproken. Dat was wel even lekker
  woensdag 2 juli 2014 @ 10:31:29 #228
108913 Godshand
guide4you
pi_141808062
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 09:13 schreef kan_niet_meer het volgende:

Denk zelf ook dat ik niet snel iemand meer in laat. Deze pijn wil ik niet nog eens maken.
:')

Als iemand het gewoon waard is om van te houden, is het ook waard om de pijn te doorstaan van het loslaten. Is het niet door een scheiding dan wel door de dood. Een illusie om te denken dat jij en je partner tegelijkertijd in de toekomst van elkaars wegen laat scheiden (op wat voor manier dan ook).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_141808162
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 10:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Als iemand het gewoon waard is om van te houden, is het ook waard om de pijn te doorstaan van het loslaten. Is het niet door een scheiding dan wel door de dood. Een illusie om te denken dat jij en je partner tegelijkertijd in de toekomst van elkaars wegen laat scheiden (op wat voor manier dan ook).
Kun je '' :') " doen, maar een scheiding of een dood wanneer je 85 bent is toch totaal niet met elkaar te vergelijken? Daarnaast geeft TS ook aan dit niet nóg een keer te willen (wat een initiële reactie is, dat slijt ook). 'Normaal' gesproken komt dit ook maar één keer voor....áls je het al meemaakt.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:08:16 #230
108913 Godshand
guide4you
pi_141808898
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 10:36 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Kun je '' :') " doen, maar een scheiding of een dood wanneer je 85 bent is toch totaal niet met elkaar te vergelijken? Daarnaast geeft TS ook aan dit niet nóg een keer te willen (wat een initiële reactie is, dat slijt ook). 'Normaal' gesproken komt dit ook maar één keer voor....áls je het al meemaakt.
Tegenwoordig scheiden sommige mensen al 3x in hun leven...
pi_141808941
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tegenwoordig scheiden sommige mensen al 3x in hun leven...
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 10:36 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Kun je '' :') " doen, maar een scheiding of een dood wanneer je 85 bent is toch totaal niet met elkaar te vergelijken?
Het is gewoon een beetje sneu om dat af te doen met ' :') '. Wat daar nu eigenlijk het nut van is, in zo'n topic, begrijp ik niet zo. Schijnt heel stoer te zijn.
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:13:30 #232
108913 Godshand
guide4you
pi_141809029
quote:
15s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:10 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

[..]

Het is gewoon een beetje sneu om dat af te doen met ' :') '. Wat daar nu eigenlijk het nut van is, in zo'n topic, begrijp ik niet zo. Schijnt heel stoer te zijn.
Wat jij wilt. Ik hoop dat de reactie (nooit meer iemand toelaten in mijn hart) initieel is, anders is het gewoon een man met weinig ballen. Hebben al meer mensen hier geroepen dat die TS die ontbeert...

Maar ik geef toe, 22 jaren gaan je niet in de koude kleren zitten, ben ik de eerste om toe te geven (overigens zelf niet meegemaakt)...
pi_141809116
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat jij wilt. Ik hoop dat de reactie (nooit meer iemand toelaten in mijn hart) initieel is, anders is het gewoon een man met weinig ballen. Hebben al meer mensen hier geroepen dat die TS die ontbeert...
De mensen die dat hier geroepen hebben, zijn de grootste trollen op het forum. Het is gewoon een vreemde zolderkamerreactie op iemand die een topic opent wanneer hij het meest kwetsbaar is (wat waarschijnlijk ook wel weer een domme woordkeuze is...brrr... kwetsbaar :') ). Nergens voor nodig.

quote:
Maar ik geef toe, 22 jaren gaan je niet in de koude kleren zitten, ben ik de eerste om toe te geven (overigens zelf niet meegemaakt)...
Ik wel. Kom je heus overheen, maar de eerste paar weken hoeft niemand te gaan vertellen dat je 'er wel overheen komt'. Het helpt niet.
  woensdag 2 juli 2014 @ 12:09:51 #234
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_141810774
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 09:13 schreef kan_niet_meer het volgende:

Gelukkig heb ik s'avonds nog met mn oudste zoon gesproken. Dat was wel even lekker
Over wat? De scheiding, de nieuwe vriend van je man en hoe moeilijk je het daar allemaal mee hebt?
Kan misschien voor jou lekker zijn om daar met hem over te praten, maar onderschat niet waar je hem mee belast. Hij is pas 13...
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141811149
Ocharme die kinderen. ;(
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141811170
Als je slim was geweest had je direct bij de eerste keer al ferme stappen ondernomen. Niet dat je het uit had moeten maken, maar in ieder geval wel een grote reset en haar desnoods eerst het huis uit.
  woensdag 2 juli 2014 @ 12:45:26 #237
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_141811815
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:09 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Over wat? De scheiding, de nieuwe vriend van je man en hoe moeilijk je het daar allemaal mee hebt?
Kan misschien voor jou lekker zijn om daar met hem over te praten, maar onderschat niet waar je hem mee belast. Hij is pas 13...
Alles maar verzwijgen is ook niet goed, die jongen mag best wat meekrijgen van hoe volwassen relaties werken en dat dat dus soms ook in verdriet eindigt.

Ik wil nog even zeggen aan TS dat het echt heel erg is wat hem is overkomen, echt verraad wat je enorm kan kwetsen. Maar die dingen gebeuren ook nou eenmaal, zij gaat nu weer een nieuw pad in. Jij gaat uiteindelijk ook weer een nieuw pad op, en in je eentje is dat pad leuk maken nou eenmaal even wat moeilijker. Maar uiteindelijk ben je hopelijk supertrots op jezelf dat je een leuk nieuw leven voor jezelf hebt weten te creëren. Met een nieuwe liefde misschien wel, waarmee de relatie weer wordt zoals in het begin bij je vrouw. Dan kan je weer van liefde genieten.
  woensdag 2 juli 2014 @ 12:56:51 #238
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_141812237
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:26 schreef no_pain_no_gain het volgende:
Mijn hart is een paar keer gebroken en wat ik ervan heb geleerd is dat ik er geen mens meer in laat, zodat het onbreekbaar is.

Dus heb je juist helemaal niets geleerd...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Vis een optie? woensdag 2 juli 2014 @ 13:12:33 #239
70532 loveli
N
pi_141812798
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:45 schreef Mishu het volgende:
Alles maar verzwijgen is ook niet goed, die jongen mag best wat meekrijgen van hoe volwassen relaties werken en dat dat dus soms ook in verdriet eindigt.
Klopt, hij krijgt er sowieso wat van mee, compleet verzwijgen zou juist vreemd zijn. De uitdrukking "elephant in the room", er staat een olifant in de kamer en de aanwezigen praten over alles behalve de olifant. Het is niet alsof het niet overduidelijk is dat iets niet helemaal klopt.
crap in = crap out
  woensdag 2 juli 2014 @ 13:17:33 #240
424509 Wilgekatje
niet uit de wilg te kijken
pi_141813049
Wat mij zo erg lijkt is dat je na 22 jaar toch wel hoopt iemand te kunnen vertrouwen.
Hoe kun je ooit weer opnieuw een ander echt door en door gaan vertrouwen, als er lui rondlopen die gewoon 22 jaar wachten met je verraden (afgezien van die eerste slipper)? Doodeng.
pi_141814394
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:17 schreef Wilgekatje het volgende:
Wat mij zo erg lijkt is dat je na 22 jaar toch wel hoopt iemand te kunnen vertrouwen.
Hoe kun je ooit weer opnieuw een ander echt door en door gaan vertrouwen, als er lui rondlopen die gewoon 22 jaar wachten met je verraden (afgezien van die eerste slipper)? Doodeng.
Tja.. je vertrouwt je partner ook niet voor hem of haar, maar voor jezelf. Tuurlijk is het klote als je bedrogen wordt, maar ik zou de volgende gewoon weer vertrouwen. Zonder vertrouwen geen relatie namelijk.
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:03:05 #242
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_141814805
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:17 schreef Wilgekatje het volgende:
Het is niet wachten, het is juist te verwachten dat met 22 jaar de fut uit een relatie raakt. Hoe iemand die relatie vervolgens afsluit zegt veel over een persoon.
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:09:00 #243
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_141815006
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:34 schreef kan_niet_meer het volgende:
Jammer genoeg zag ik ze verleden week zondag samen in de auto en toen brak ik echt. Weten dat je vrouw verliefd is op iemand anders is iets, maar ze samen zien, terwijl je nog getrouwd ben, is iets waar ik gewoon niet tegen kan.

Zij heeft op dit moment gewoon een schouder een een bed om bij te komen als ze zich niet goed voelt, terwijl ik deze ellende helemaal alleen moet verwerken.

Ik denk dat als ik hier blijf ik zeker naar de klote ga. Het is gewoon niet te geloven dat de vrouw waar ik al 22 van hou, nu van iemand anders is.

Ik wil best accepteren dat ze wilt scheiden maar het feit dat ze al iemand anders heeft die zo dichtbij woont maakt het gewoon HEEL ZWAAR
Erg heftig verhaal... Vooral omdat het niet jouw keuze is geweest.

Je voelt je ontzettend belazerd omdat je haar - voor je gevoel - alles hebt gegeven wat ze wou en alsnog gaat ze er met de buurman vandoor. Je gevoel klopt, je bent ook belazerd. Het klinkt heel erg hard maar voor een buitenstaander zoals ik komt jouw vrouw over als een verwende slettebak. Ze had haar keuze eigenlijk al lang gemaakt maar stelde het alleen maar uit.

Geloof mij, je zult uiteindelijk uit deze donkere periode komen. Sterker dan dat je voorheen was.
Sterkte!
  woensdag 2 juli 2014 @ 14:11:52 #244
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_141815105
Nou kan het ook zo zijn dat TS zich jarenlang alleen maar op zijn werk en/of studie heeft gestort en daardoor niet echt meer een geliefde voor zijn vrouw was.
  Vis een optie? woensdag 2 juli 2014 @ 15:46:42 #245
70532 loveli
N
pi_141818453
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:11 schreef Mishu het volgende:
Nou kan het ook zo zijn dat TS zich jarenlang alleen maar op zijn werk en/of studie heeft gestort en daardoor niet echt meer een geliefde voor zijn vrouw was.
Dat kan. Maar denk je niet dat het probleem samen met je echtgenoot oplossen een betere optie is dan het aanleggen met de buurman?
crap in = crap out
  woensdag 2 juli 2014 @ 17:05:20 #246
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_141820859
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:45 schreef Mishu het volgende:

[..]

Zoals TS het zegt klinkt het eerder alsof hij zijn hart heeft gelucht bij zijn zoon ('dat was wel even lekker'). Dat vind ik niet verstandig. Je moet kinderen niet met zulke ellende opzadelen. Natuurlijk is het wel de bedoeling dat je praat over wat er gebeurt, en hopelijk begrijp ik het fout en doet TS hett hier ook op de goede manier.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141821509
Even voor de duidelijkheid.Ik heb niet bij mijn zoon mn hart opgelucht, maar juist andersom.
Hij was erg verdrietig en had een heleboel vragen.

Die vragen die ik kon beantwoorden heb ik ook gedaan.

Mishu: Dat is dus NIET het geval.
Wij hebben drie kinderen samen en werken beiden. Zij alleen avond diensten en ik dag en avond.
Vaak zagen we elkaar pas laat in de avond omdat ik dag liep, en als ik thuis was zij al weg was.

Dat is nu eenmaal met een groot gezin.
Je heb het druk om het draaiend te houden. Daarom was ik blij dat de kids wat groter werden zodat we meer tijd aan elkaar konden geven.
jammer genoeg heeft ze me daar de kans niet voor gegeven.

Ze heeft besloten om haar verdriet en onzekerheid over onze huwelijk zelf in haar eigen hoofd op te lossen.Zonder mij op de hoogte te stellen.
En dat doet pijn. Want uiteindelijk kwam hij weer in beeld.

Dat zijn de feiten. Ik heb er gewoon niets aan kunnen doen tot ik de laatste maanden merkte dat ze erg in haar eigen bezig was. Maar op dat punt was het al te laat.
  woensdag 2 juli 2014 @ 18:15:10 #248
369251 Geralt
of Rivia
pi_141822928
En weer een relatie naar de klote wegens gebrek aan communicatie.

Jammer vind ik dat altijd. Communiceer gewoon open en eerlijk met elkaar voordat een van beiden in zn hoofd al stekkers eruit aan het trekken is. Dat moet toch kunnen na zoveel jaar samen zou je verwachten.

Scheelt een hoop gezeik en ellende :{
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_141824790
Tja, als je elkaar nooit ziet, wat heb je dan überhaupt aan je relatie...
  woensdag 2 juli 2014 @ 19:20:54 #250
108913 Godshand
guide4you
pi_141824950
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 19:15 schreef Cockwhale het volgende:
Tja, als je elkaar nooit ziet, wat heb je dan überhaupt aan je relatie...
Kwestie van willen natuurlijk..

Geen tijd voor haar man hebben, maar wel zich laten doorsmeren door de buurman...

En als ik het verhaal lees is buurman iets in de uitzendbranche. Dan werk je ook gewoon overdag net als TS lijkt me...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')