En toch erbij blijven, haha.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:44 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Uiteraard verlag je je niet tot zijn niveau en ondertussen ligt hij wel drie deuren verderop met je vrouw. Tja sorry maar dit zou mijn bloed laten koken niet wat zij gedaan heeft. Dat wist je blijkbaar vier jaar geleden al hoe zij is en wat zij doet.
Hoe het ook zij, wens ik je veel sterkte.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:47 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ze ligt op het moment gewoon lekker thuis omdat ze nergens heen kan ivm 3 kids.
Dat is ook de reden dat ik alleen in huis ben als ze moet werken. Is ze vrij dan ben ik weg en zijn de kids voor haar.
Wat vier jaar gelden gebeurde was gelukkig van lager niveau dan nu.
Daardoor was vergeven wat makkelijker.
Tja liefde is blind?quote:
Toen ik zei dat hij ermee moest kappen, liep hij hand in hand met haar weg.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:14 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Wat heb je met die 'vriend' gedaan?
Is het niet meer een litteken? Ik bedoel, ik denk dat iedereen die vol in zijn '1e echte liefde' knalde wel wat liefdesverdriet heeft gehad.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:55 schreef kan_niet_meer het volgende:
Daar heb je gelijk in.
Liefde doet heel veel met je.
Kan je laten opbloeien maar ook breken.
ook dat zal uiteindelijk genezen hoor, je bent niet de eerste, noch de laatste die dit overkomt en iedereen komt er uiteindelijk wel overheen, het is een proces wat je doormoet en dat gaat je gewoon lukkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:05 schreef kan_niet_meer het volgende:
Kan je vertellen dat het op dit moment echt voelt als breken.
Dit is nog lang geen litteken.
Gedeelde smart is halve smart. Misschien groeit er wel iets moois tussen jullie twee. Ze zouden wel opkijken moesten jullie beiden plots hand in hand lopen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:08 schreef kan_niet_meer het volgende:
Zat van de week met zijn vrouw te app'en
Zou wat zijn ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:23 schreef tjolder het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart. Misschien groeit er wel iets moois tussen jullie twee. Ze zouden wel opkijken moesten jullie beiden plots hand in hand lopen.
Kreeg je daar je vriendin mee terug?quote:Op maandag 30 juni 2014 10:26 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Toen ik zei dat hij ermee moest kappen, liep hij hand in hand met haar weg.
Om een half uurtje later terug te komen en mij uit te dagen door te zeggen dat ik niet goed genoeg voor haar was, een slecht vriendje was geweest, dat ik haar met rust moest laten, etc. Toen heb ik heb 10 seconden gegeven om weg te gaan en na deze 10 seconden heb ik zijn gezicht/kruis ingebeukt en moest hij naar de eerste hulp.
Nee.quote:
Zinloze aktie dus..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:59 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Nee.
Wil ik iemand terug die mij zo behandelt, Nee.
Voelde het goed: Yah.
Nee...quote:
Nah, als eens nagedacht dat je misschien inderdaad niet goed voor haar was en hij haar dus alleen maar wilde beschermen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:01 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Nee...
Want het voelde voor mij goed.
+ Ik laat niet zomaar over me heen lopen.
Het spijt me, maar dan had hij dat fatsoenlijk tegen mij kunnen vertellen gedurende het gesprek dat ervoor plaatsvond. (waarbij de toen-gezamelijke vrienden zeiden dat ik echt fatsoenlijk reageerde op het nieuws dat hij met d'r was vreemdgegaan).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nah, als eens nagedacht dat je misschien inderdaad niet goed voor haar was en hij haar dus alleen maar wilde beschermen?
Aan die wijsheid heb je nu niet veel meer aan....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Je had haar nooit de eerste keer moeten vergeven.
lekker manquote:Op maandag 30 juni 2014 10:26 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Toen ik zei dat hij ermee moest kappen, liep hij hand in hand met haar weg.
Om een half uurtje later terug te komen en mij uit te dagen door te zeggen dat ik niet goed genoeg voor haar was, een slecht vriendje was geweest, dat ik haar met rust moest laten, etc. Toen heb ik heb 10 seconden gegeven om weg te gaan en na deze 10 seconden heb ik zijn gezicht/kruis ingebeukt en moest hij naar de eerste hulp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |