abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141678598
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:45 schreef snakelady het volgende:
Je hoeft het niet te verbergen, maar schuld geven aan een persoon zorgt ervoor dat de kinderen het gevoel hebben dat ze de kant moeten kiezen van de onschuldige.
Het is heel erg voor TS en zijn vrouw had eerst moeten scheiden eer ze aan een nieuwe relatie begon, maar we kennen maar een kant van het verhaal.

Toen wij vertelde tegen mensen dat we gingen scheiden was iedereen verbaasd, want we waren het ideale koppel, die mensen hadden dus geen idee wat er echt gaande was en die weten het nog niet.

Dat ze verteld hebben dat ze verliefd is geworden op een ander, dat kan, maar als hij haat toont jegens hem gaan de kinderen hem ook automatisch haten.
Of juist andersom, dat ze nare gevoelens krijgen naar degene toe die altijd aan het klagen is over de andere ouder en zijn/haar partner.

Dus val die kinderen daar niet mee lastig, ga gewoon volwassen met elkaar om, je hoeft elkaars deur niet plat te lopen maar praat gewoon tegen elkaar wanneer de kinderen er bij zijn.
Als er meerdere kanten zijn moeten ook die uitgelegd worden. En verder is het inderdaad belangrijk dat het zo neutraal mogelijk uitgelegd moet worden en dus misschien ook pas wanneer de emotie er uit is.
Maar we zullen zien hoe het gaat, hoe TS zich zal gaan gedragen in de toekomst. Als mens, als ex en als vader.
pi_141697102
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:59 schreef Parzival het volgende:

[..]

En dat gaat ook nog wel even duren.. snel naar de huurmarkt kijken (als dat financieel haalbaar is) en wegwezen daar
Dat het gaat duren ben ik ook bang.

Eerst maar uitvinden of de financies het toelaat. Want zolang we niet gescheiden zijn zal ik toch echt beide onderkomens (mocht iets vinden) moeten betalen.

Vind de afgelopen 4 weken snel gegaan zijn, maar dat komt ook omdat je in een roes zit en dagelijks wel met iemand praat.
Dat wordt langzamerhand minder dus de dagen worden ook langer en ga ik mijn kinderen nog meer missen.
Ook mijn oude leven mis ik ontzettend. Jammer genoeg is die zomaar bij me weg gehaald.
  Vis een optie? zondag 29 juni 2014 @ 21:24:26 #178
70532 loveli
N
pi_141698421
Een vreemdganger en een heroineverslaafde hebben verrassend veel overeenkomsten. Het maakt alles kapot wat ze lief is en als ze hun mond opendoen hoor je een leugen.

De gemiddelde relatie die uit vreemdgaan ontstaat is binnen 2 jaar voorbij. Wat anders kun je verwachten van een relatie die is ontstaan met bedrog en leugens als basis.
De meeste affaires hebben geen toekomst, kijk maar naar Willem Buiter en Heleen Mees, Bill Clinton en Monica. Charles en Camilla zijn een uitzondering.
crap in = crap out
  zondag 29 juni 2014 @ 23:42:54 #179
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_141706842
Hey,

Uit ervaring weet ik ongeveer wat je meemaakt, ik had dan (gelukkig) geen kinderen en was niet zo lang samen (Enkele Jaren). Maar ze was ook vreemdgegaan met een van mijn beste vrienden (Waarbij ze hem aan het zoenen was voor mijn ogen, paar dagen nadat het uit was).

Het maakt redelijk veel kapot in je en 100% eroverheen kom je er nooit. Normaal ben ik ook redelijk lomp, berekenend en hard. Maar al de gevoelens overstromen je.

Tip: Ga praten met veel mensen (misschien ook een psych) en kap alle communicatie, behalve de broodnodige (officiele) zaken met haar af.
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
  maandag 30 juni 2014 @ 00:14:27 #180
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_141709029
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:42 schreef Jhovall het volgende:
Hey,

Uit ervaring weet ik ongeveer wat je meemaakt, ik had dan (gelukkig) geen kinderen en was niet zo lang samen (Enkele Jaren). Maar ze was ook vreemdgegaan met een van mijn beste vrienden (Waarbij ze hem aan het zoenen was voor mijn ogen, paar dagen nadat het uit was).

Het maakt redelijk veel kapot in je en 100% eroverheen kom je er nooit. Normaal ben ik ook redelijk lomp, berekenend en hard. Maar al de gevoelens overstromen je.

Tip: Ga praten met veel mensen (misschien ook een psych) en kap alle communicatie, behalve de broodnodige (officiele) zaken met haar af.
Wat heb je met die 'vriend' gedaan?
Gr gr. de KLB Keizer
pi_141710399
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 21:24 schreef loveli het volgende:
De gemiddelde relatie die uit vreemdgaan ontstaat is binnen 2 jaar voorbij. Wat anders kun je verwachten van een relatie die is ontstaan met bedrog en leugens als basis.
Dat wel ja.

Als het geheim eenmaal uitgekomen is, is in no time het spannende er 'vanaf' en zitten ze met elkaar opgescheept, en blijkt het gras bij de buurman ineens toch niet groener te zijn.

Dan wel je poot stijf houden...
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_141710560
Waarom moet er altijd iets met de "ander" gedaan worden?

Zelf heb ik me niet tot die niveau laten zaken.
Heb wel hem rustig aangesproken in zijn woonkamer.
Wilde mij eerst niet binnen laten maar na aandringen mocht ik binnen komen.

Maar omdat ik van alles vroeg werd meneer zenuwachtig ( te heet onder zn voeten?) en moest ik weg.

Moest wel mn nummer achter laten zodat hij me kon bellen om later op een neutraal plek konden praten.
Maar 10 later kreeg ik via mijn vrouw te horen dat ik hem niet mocht bellen of app':en.
Terwijl ik zijn nummer niets eens heb. Hij vroeg die van mij juist.

Dat niveau is hij nou. Dat hij me niet in mn gezicht durf te zeggen dat ik moet oprotten.

Dat is het niet waars om iets mee te doen.
  maandag 30 juni 2014 @ 00:57:42 #183
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141711475
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 00:45 schreef kan_niet_meer het volgende:
Waarom moet er altijd iets met de "ander" gedaan worden?

Zelf heb ik me niet tot die niveau laten zaken.
Heb wel hem rustig aangesproken in zijn woonkamer.
Wilde mij eerst niet binnen laten maar na aandringen mocht ik binnen komen.

Maar omdat ik van alles vroeg werd meneer zenuwachtig ( te heet onder zn voeten?) en moest ik weg.

Moest wel mn nummer achter laten zodat hij me kon bellen om later op een neutraal plek konden praten.
Maar 10 later kreeg ik via mijn vrouw te horen dat ik hem niet mocht bellen of app':en.
Terwijl ik zijn nummer niets eens heb. Hij vroeg die van mij juist.

Dat niveau is hij nou. Dat hij me niet in mn gezicht durf te zeggen dat ik moet oprotten.

Dat is het niet waars om iets mee te doen.
Het heeft ook geen zin om de schuld bij hem te leggen. Je bereikt er niks mee. Goed dat je dat inziet.
Resistance is futile.
pi_141711866
Mijn eerste gedachte was ook dat hij de schuld was van ons breuk, omdat ze als eerste aangaf dat ze niets meer in ons zag omdat ze verliefd was.
Maar zoals ik al aangaf, door veel te vragen liet ze los dat ze al langer twijfels had en mij hier nooit van op de hoogte had gebracht.
Ze heeft zelf proberen op te lossen.

Dus in feite is hij gewoon het resultaat van.... en niet de rede.

Maar alsnog vind ik dat je van iemand anders zn vrouw af moet blijven. Als het een kerel was geweest had hij haar weg gestuurd. Maar nee, het is een mooie vrouw dus waarom niet de kans pakken.

Zat van de week met zijn vrouw te app'en en hij houdt dat dus in de gaten door naar ons online status te kijken.
Toen heeft hij haar gebeld en gedreigd dat hij een screenshot naar haar baas zou sturen omdat ze online was tijdens werk tijden.

Ze stond op het punt om te vragen of zijn baas het OK vond om in werktijd even een uurtje naar huis te gaan om je buurvrouw te nemen.

Als het aan mij gelegen had , had ik het gezegd. Jammer dat ze hem niet ff liet schrikken.

Zo laag bij de grond is hij dus. Mijn (ex) vrouw zal daar snel genoeg achter komen.
Jammer dat ze daar voor een hele familie voor moet slopen.
  maandag 30 juni 2014 @ 01:17:28 #185
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141712084
Een kat in het nauw maakt rare sprongen... En dat moet je je aangaande hem en haar beseffen.
Ga er niet vanuit dat ze je met fluwelen handschoentjes benaderen als het op de scheiding aankomt. Als hij zijn vrouw nu al bedreigt, wie weet op welke mate hij jouw vrouw beinvloedt. Wie weet beinvloedt zij hem op die manier. Neem de touwtjes in handen aangaande je scheiding, handel het op jouw manier af.
Resistance is futile.
  maandag 30 juni 2014 @ 01:18:16 #186
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141712103
Trouwens, waarom wil hij perse dat jij niet met zijn vrouw praat?
Resistance is futile.
pi_141712198
Hun zijn ook bezig met de scheiding en denk dat hij bang is dat ik zijn vrouw opjut of zo.
Geen idee.

Alles wat mijn vrouw heeft toegegeven dat tussen hun gebeurd is afgelopen maanden (vooral wat sex betreft) , ontkent hij bij zn ex nu nog steeds.
Terwijl zij al weg is bij hem.

Wat beïnvloeden betreft, zij wilt juist niets weten van haar app's tussen mij en haar ex.
Ze wil helemaal niets weten.
  Vis een optie? maandag 30 juni 2014 @ 01:25:34 #188
70532 loveli
N
pi_141712233
Hij doet een Clintontje.

Wat vinden de ouders van je vrouw van haar vreemdgaan? En haar broers/zussen/vriendinnen/werkgever? Het kan geen kwaad als je naaste familie weet wat er aan de hand is.
crap in = crap out
  maandag 30 juni 2014 @ 01:26:21 #189
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141712247
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 01:23 schreef kan_niet_meer het volgende:
Hun zijn ook bezig met de scheiding en denk dat hij bang is dat ik zijn vrouw opjut of zo.
Geen idee.

Alles wat mijn vrouw heeft toegegeven dat tussen hun gebeurd is afgelopen maanden (vooral wat sex betreft) , ontkent hij bij zn ex nu nog steeds.
Terwijl zij al weg is bij hem.
Of hij is bang dat zij jou opjut, dat kan ook. Laat je niet gek maken.
Resistance is futile.
  maandag 30 juni 2014 @ 01:28:06 #190
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141712277
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 01:25 schreef loveli het volgende:
Hij doet een Clintontje.

Wat vinden de ouders van je vrouw van haar vreemdgaan? En haar broers/zussen/vriendinnen/werkgever? Het kan geen kwaad als je naaste familie weet wat er aan de hand is.
Dat jij je tot zoiets zou verlagen, wil niet zeggen dat dit voor TS het beste is. Hij wil dit gewoon verwerken en op een zo normaal mogelijke manier met zijn ex omgaan, mede vanwege de kinderen.
Resistance is futile.
pi_141712285
Mij opjut? Denk het niet. Want ben al gestopt met vechten.En dat weet zij ook.

En het app'en is trouwens ook nu ff gestopt want ze wilt geen problemen met hem.
Wilt alles eerst afhandelen.

Blijkbaar heeft hij veel invloed op mensen. Vooral op vrouwen.
Is ook een uitzendbureau manager. Komt overal, praat met iedereen.
Babbels heeft hij wel.
  Vis een optie? maandag 30 juni 2014 @ 01:32:23 #192
70532 loveli
N
pi_141712355
quote:
2s.gif Op maandag 30 juni 2014 01:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat jij je tot zoiets zou verlagen, wil niet zeggen dat dit voor TS het beste is. Hij wil dit gewoon verwerken en op een zo normaal mogelijke manier met zijn ex omgaan, mede vanwege de kinderen.
Verlagen? Tsja, ieder z'n mening. Ik heb eerlijkheid hoog in het vaandel.
crap in = crap out
  maandag 30 juni 2014 @ 01:34:59 #193
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141712396
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 01:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Verlagen? Tsja, ieder z'n mening. Ik heb eerlijkheid hoog in het vaandel.
Je bent gewoon een vals loeder als je zoiets doet. En dan niet eens zozeer de wraak op je ex maar de schade die je je kinderen toebrengt als je met modder gaat gooien. Laat karma zelf de bitch zijn en beperk je geklets tot je eigen kring.
Resistance is futile.
  Vis een optie? maandag 30 juni 2014 @ 01:35:47 #194
70532 loveli
N
pi_141712414
Weltrusten Seven, sterkte TS.
crap in = crap out
pi_141712440
Laat ik zeggen dat haar moeder, broer en zus op de hoogte zijn.
Moeder en broer zijn erg verdrietig dat ze wilt scheiden, het is haar keus dus dat moeten ze accepteren.Verliefdheid ook.

Maar zijn niet erg blij op de manier waarop ze de scheiding afhandelt en hoe ze het zover heeft kunnen laten gaan zonder met mij te praten.
Vooral haar broer is echt bloed link op haar. Omdat ze oa met hem al uitstapjes maakt en als het niet aan mij lag ze daar ook al bleef slapen.

Hoe haar zus er over denkt weet ik niet, want die heb ik alleen gesproken voor dat mijn (ex)vrouw met haar sprak.
Maar binnen kort ga ik er langs en dan zal ik het wel horen.

Het is dat ik het tegen hield, maar hij was de tweede week dat dit naar buiten kwam al van plan om haar naar Friesland mee te nemen om voor te stellen aan zijn ouders.
Terwijl zijn eigen vrouw net 3,5 week de deur uit was.
  maandag 30 juni 2014 @ 01:39:40 #196
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141712477
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 01:37 schreef kan_niet_meer het volgende:
Laat ik zeggen dat haar moeder, broer en zus op de hoogte zijn.
Moeder en broer zijn erg verdrietig dat ze wilt scheiden maar zijn niet erg blij op de manier waarop ze de scheiding afhandelt.
Vooral haar broer is echt bloed link op haar. Omdat ze oa met hem al uitstapjes maakt en als het niet aan mij lag ze daar ook al bleef slapen.

Hoe haar zus er over denkt weet ik niet, want die heb ik alleen gesproken voor dat mijn (ex)vrouw met haar sprak.
Maar binnen kort ga ik er langs en dan zal ik het wel horen.
Hou het bij jezelf :* , niks mis met je verdriet tonen maar praat niet over haar in negatieve zin.
Resistance is futile.
pi_141712500
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 01:28 schreef kan_niet_meer het volgende:
Mij opjut? Denk het niet. Want ben al gestopt met vechten.En dat weet zij ook.

En het app'en is trouwens ook nu ff gestopt want ze wilt geen problemen met hem.
Wilt alles eerst afhandelen.

Blijkbaar heeft hij veel invloed op mensen. Vooral op vrouwen.
Is ook een uitzendbureau manager. Komt overal, praat met iedereen.
Babbels heeft hij wel.
Hij komt vooral kansloos over eigenlijk. Online screenshots naar een baas sturen omdat je onder werktijd appt. Wtf, dat is iets voor zestienjarigen of geestelijk beperkten..
  maandag 30 juni 2014 @ 01:41:15 #198
361899 thom_05
Ondertitel
pi_141712512
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef kan_niet_meer het volgende:
Misschien ben ik een looser, een watje, geen kerel in de ogen van sommige mensen.
Maar ondanks alles hou ik nog van haar.

Dat raak je niet zomaar kwijt. Dat is ook het probleem dat ik het er zo moeilijk mee heb.
Als ik iemand anders was geweest had ik haar een trap gegeven en verder gegaan zijn met m'n nieuwe leven.
Jammer genoeg werkt het niet zo .

Wou echt dat ik het kon. Echt waar.....
Ik zeg niet dat je dit moet doen maar mocht ik in je plaats zijn geweest zou ik een honkbal knuppel halen en drie deuren verderop wat slaan oefeningen doen. Maar ja dit ben ik.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_141712545
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 01:41 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je dit moet doen maar mocht ik in je plaats zijn geweest zou ik een honkbal knuppel halen en drie deuren verderop wat slaan oefeningen doen. Maar ja dit ben ik.
Ik zei "IK verlaag me niet tot zijn niveau" maar als je toch moet oefenen, ga je gang zou ik zeggen :)
Wie ben ik om je tegen te houden.
  maandag 30 juni 2014 @ 01:44:32 #200
361899 thom_05
Ondertitel
pi_141712580
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 01:42 schreef kan_niet_meer het volgende:

[..]

Ik zei "IK verlaag me niet tot zijn niveau" maar als je toch moet oefenen, ga je gang zou ik zeggen :)
Wie ben ik om je tegen te houden.
Uiteraard verlag je je niet tot zijn niveau en ondertussen ligt hij wel drie deuren verderop met je vrouw. Tja sorry maar dit zou mijn bloed laten koken niet wat zij gedaan heeft. Dat wist je blijkbaar vier jaar geleden al hoe zij is en wat zij doet.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')