ik masturbeer al een week niet dus no problem. En ik mag tot 01:15 ofzo eten en drinkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan mag jij niet meer roken, masturberen, drinken en eten overdag.
ja dat was dus mijn planquote:
Alleen met behulp van een slaaf.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:20 schreef spambot31 het volgende:
Mag je dan sowieso wel masturberen van de Islam?
Mijn moeder dacht een keer dat mijn stijltang die opgerold in mijn kastje lag een seksspeeltje was. Ik merkte het aan de verwilderde blik in haar ogen toen ze het er snel uitgreep en ''WAT IS DIT?!'' zei.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:19 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat is wat ze aan hun moeder vertellen ja
Wil dp dat wel?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alleen met behulp van een slaaf.
Ik hou altijd heel erg veel rekening met de wensen van mijn slaven ja.quote:
Hij helpt mij, ik help hem. Beetje solidariteit, niks mis mee.quote:
Volgend jaar doe ik met je mee, inshallah.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:22 schreef anti-loper het volgende:
Eerste dag is altijd fucked up , maar daarna is het best simpel.
Waarom weet ze wat dat zijn dan? Worden er in moskee flyers uitgedeeld met wat niet mag?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht een keer dat mijn stijltang die opgerold in mijn kastje lag een seksspeeltje was. Ik merkte het aan de verwilderde blik in haar ogen toen ze het er snel uitgreep en ''WAT IS DIT?!'' zei.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht een keer dat mijn stijltang die opgerold in mijn kastje lag een seksspeeltje was. Ik merkte het aan de verwilderde blik in haar ogen toen ze het er snel uitgreep en ''WAT IS DIT?!'' zei.
ben je wel hier geboren ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:22 schreef anti-loper het volgende:
Eerste dag is altijd fucked up , maar daarna is het best simpel.
Ken je het boekje 'het Huwelijk' niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom weet ze wat dat zijn dan? Worden er in moskee flyers uitgedeeld met wat niet mag?
Participatiesamenlevingquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij helpt mij, ik help hem. Beetje solidariteit, niks mis mee.
Geforceerd deze.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom weet ze wat dat zijn dan? Worden er in moskee flyers uitgedeeld met wat niet mag?
komt goed insha allah breurquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgend jaar doe ik met je mee, inshallah.
doe jij mee trouwens?quote:
Draag je nu een coltrui dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:25 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb echte struggles.
Ik wil mijn shirt uit doen , maar dan zien mijn ouders de lovemarks op mijn nek
Nee iets met een kraag.quote:
Zeg gewoon dat je aids hebt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:25 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb echte struggles.
Big deal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:25 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb echte struggles.
ja sorry maar in mijn cultuur mogen dat soort dingen nietquote:
Wat werd ik daar een keer teringgeil van zeg, toen mijn vriendinnetje destijds op 16 jarig leeftijd (toen ik ook 16 was) mij vertelde dat ze het doodnormaal vond om zich gewoon te vingeren op mij.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja sorry maar in mijn cultuur mogen dat soort dingen niet
Tijd om een beetje te moderniseren dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hoe bedoel je kut?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
Waarom is klb zo kut nu we allemaal hier zitten?
Ik vind het altijd gezellig als jij , voeder en hoth er zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
Relevant verhaal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat werd ik daar een keer teringgeil van zeg, toen mijn vriendinnetje destijds op 16 jarig leeftijd (toen ik ook 16 was) mij vertelde dat ze het doodnormaal vond om zich gewoon te vingeren op mij.![]()
Nog even en er komen hier nieuwe users. En jullie maar klagen over zequote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
Ik zie allemaal kuttopics en kutkloontjes.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Love marks? Gewoon kusjes ofwa?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:25 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb echte struggles.
Allah ziet het toch ook. Waarom dan verbergen voor je oudersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Vroeger was het allemaal zo veel beter.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zie allemaal kuttopics en kutkloontjes.
Allah gooit geen slipper naar je hoofdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Allah ziet het toch ook. Waarom dan verbergen voor je ouders
ik word hetgeen dat ik haatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nog even en er komen hier nieuwe users. En jullie maar klagen over ze
hoth weetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Allah gooit geen slipper naar je hoofd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of komen die lovemarks door beten door Suarez? Dan begrijp ik dat je het niet aan je familie laat zienquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Allah ziet het toch ook. Waarom dan verbergen voor je ouders
betenquote:
Nou, als je na gaat dat ze er gewoon op doorging met een verhaal over haar vibrator en welk standje ze het fijn vond (zonder dat ze het door hadquote:
Ja, bedoel ik ja. Fysiek "letsel" enzo.quote:
Beschrijf je nu je eerste natte droom?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat werd ik daar een keer teringgeil van zeg, toen mijn vriendinnetje destijds op 16 jarig leeftijd (toen ik ook 16 was) mij vertelde dat ze het doodnormaal vond om zich gewoon te vingeren op mij.![]()
ja vanmorgen ff voor de laatste keerquote:
Nee :")quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beschrijf je nu je eerste natte droom?
Ja maar je ging dus niet door heh zak.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nou, als je na gaat dat ze er gewoon op doorging met een verhaal over haar vibrator en welk standje ze het fijn vond (zonder dat ze het door had! ), is het wel relevant ja
_!
Wil je later met een maagd trouwen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja vanmorgen ff voor de laatste keer
nu maandje droog staan
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja maar je ging dus niet door heh zak.
Feitelijk heb ik de afgelopen maand ramadan-light gehad bedenk ik me nuquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja vanmorgen ff voor de laatste keer
nu maandje droog staan
Neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil je later met een maagd trouwen?
Zijn geen fantasieën. Ik werd eigenlijk gewoon gezien als d'r homovriendje bij wie ze alles kwijt konquote:
mhihihiquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Feitelijk heb ik de afgelopen maand ramadan-light gehad bedenk ik me nu.
En nu ben je met d'r getrouwd toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zijn geen fantasieën. Ik werd eigenlijk gewoon gezien als d'r homovriendje bij wie ze alles kwijt kon___!!
Succes , zal moeilijk zijnquote:
Nee, dat was mijn tweede verkering.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En nu ben je met d'r getrouwd toch?
Add embarrassing details to make story credible. checkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zijn geen fantasieën. Ik werd eigenlijk gewoon gezien als d'r homovriendje bij wie ze alles kwijt kon___!!
plsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Is dat heel relevant?quote:
ja oke mannen die maagd zijn , zijn wel makkelijker te vinden dan de vrouwenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In wat voor fantasiewereld leef jij?
helaas wel jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij de homovriendjes van zak zijn in dit geval.
Ja.quote:
Verschil ik toch van mening.quote:
Mijn huidige vriendin/vaste verkering of dat meiske van toen ik 16 was?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denk je dat ze nog steeds aan je denkt wanneer ze met haar dildo in de weer is?
Beide?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mijn huidige vriendin/vaste verkering of dat meiske van toen ik 16 was?
Dit is iets wat ik mij dus nog steeds afvraag na al die jaren. Geen geinquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:38 schreef voederbietel het volgende:
Waarom zou die chick eigenlijk aan jou denken als ze d'r kut beroerd terwijl ze je als homovriendje ziet? Beetje een logic gap daar zak.
Denk jij tijdens de daad wel eens aan haar terwijl zij aan jou dacht terwijl ze bezig was met haar vibrator?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mijn huidige vriendin/vaste verkering of dat meiske van toen ik 16 was?
Wat is dat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:39 schreef spambot31 het volgende:
Wie heeft hier nog meer een mechanisch toetsenbord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |