ik word hetgeen dat ik haatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nog even en er komen hier nieuwe users. En jullie maar klagen over ze
hoth weetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Allah gooit geen slipper naar je hoofd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of komen die lovemarks door beten door Suarez? Dan begrijp ik dat je het niet aan je familie laat zienquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Allah ziet het toch ook. Waarom dan verbergen voor je ouders
betenquote:
Nou, als je na gaat dat ze er gewoon op doorging met een verhaal over haar vibrator en welk standje ze het fijn vond (zonder dat ze het door hadquote:
Ja, bedoel ik ja. Fysiek "letsel" enzo.quote:
Beschrijf je nu je eerste natte droom?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat werd ik daar een keer teringgeil van zeg, toen mijn vriendinnetje destijds op 16 jarig leeftijd (toen ik ook 16 was) mij vertelde dat ze het doodnormaal vond om zich gewoon te vingeren op mij.![]()
ja vanmorgen ff voor de laatste keerquote:
Nee :")quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beschrijf je nu je eerste natte droom?
Ja maar je ging dus niet door heh zak.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nou, als je na gaat dat ze er gewoon op doorging met een verhaal over haar vibrator en welk standje ze het fijn vond (zonder dat ze het door had! ), is het wel relevant ja
_!
Wil je later met een maagd trouwen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja vanmorgen ff voor de laatste keer
nu maandje droog staan
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja maar je ging dus niet door heh zak.
Feitelijk heb ik de afgelopen maand ramadan-light gehad bedenk ik me nuquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja vanmorgen ff voor de laatste keer
nu maandje droog staan
Neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil je later met een maagd trouwen?
Zijn geen fantasieën. Ik werd eigenlijk gewoon gezien als d'r homovriendje bij wie ze alles kwijt konquote:
mhihihiquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Feitelijk heb ik de afgelopen maand ramadan-light gehad bedenk ik me nu.
En nu ben je met d'r getrouwd toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zijn geen fantasieën. Ik werd eigenlijk gewoon gezien als d'r homovriendje bij wie ze alles kwijt kon___!!
Succes , zal moeilijk zijnquote:
Nee, dat was mijn tweede verkering.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En nu ben je met d'r getrouwd toch?
Add embarrassing details to make story credible. checkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zijn geen fantasieën. Ik werd eigenlijk gewoon gezien als d'r homovriendje bij wie ze alles kwijt kon___!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |