doe jij mee trouwens?quote:
Draag je nu een coltrui dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:25 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb echte struggles.
Ik wil mijn shirt uit doen , maar dan zien mijn ouders de lovemarks op mijn nek
Nee iets met een kraag.quote:
Zeg gewoon dat je aids hebt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:25 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb echte struggles.
Big deal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:25 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb echte struggles.
ja sorry maar in mijn cultuur mogen dat soort dingen nietquote:
Wat werd ik daar een keer teringgeil van zeg, toen mijn vriendinnetje destijds op 16 jarig leeftijd (toen ik ook 16 was) mij vertelde dat ze het doodnormaal vond om zich gewoon te vingeren op mij.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht een keer dat mijn stijltang die opgerold in mijn kastje lag een seksspeeltje was. Ik merkte het aan de verwilderde blik in haar ogen toen ze het er snel uitgreep en ''WAT IS DIT?!'' zei.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja sorry maar in mijn cultuur mogen dat soort dingen niet
Tijd om een beetje te moderniseren dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hoe bedoel je kut?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
Waarom is klb zo kut nu we allemaal hier zitten?
Ik vind het altijd gezellig als jij , voeder en hoth er zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
Relevant verhaal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat werd ik daar een keer teringgeil van zeg, toen mijn vriendinnetje destijds op 16 jarig leeftijd (toen ik ook 16 was) mij vertelde dat ze het doodnormaal vond om zich gewoon te vingeren op mij.![]()
Nog even en er komen hier nieuwe users. En jullie maar klagen over zequote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
Ik zie allemaal kuttopics en kutkloontjes.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Love marks? Gewoon kusjes ofwa?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:25 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb echte struggles.
Allah ziet het toch ook. Waarom dan verbergen voor je oudersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Vroeger was het allemaal zo veel beter.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zie allemaal kuttopics en kutkloontjes.
Allah gooit geen slipper naar je hoofdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Allah ziet het toch ook. Waarom dan verbergen voor je ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |