ik masturbeer al een week niet dus no problem. En ik mag tot 01:15 ofzo eten en drinkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan mag jij niet meer roken, masturberen, drinken en eten overdag.
ja dat was dus mijn planquote:
Alleen met behulp van een slaaf.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:20 schreef spambot31 het volgende:
Mag je dan sowieso wel masturberen van de Islam?
Mijn moeder dacht een keer dat mijn stijltang die opgerold in mijn kastje lag een seksspeeltje was. Ik merkte het aan de verwilderde blik in haar ogen toen ze het er snel uitgreep en ''WAT IS DIT?!'' zei.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:19 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat is wat ze aan hun moeder vertellen ja
Wil dp dat wel?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alleen met behulp van een slaaf.
Ik hou altijd heel erg veel rekening met de wensen van mijn slaven ja.quote:
Hij helpt mij, ik help hem. Beetje solidariteit, niks mis mee.quote:
Volgend jaar doe ik met je mee, inshallah.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:22 schreef anti-loper het volgende:
Eerste dag is altijd fucked up , maar daarna is het best simpel.
Waarom weet ze wat dat zijn dan? Worden er in moskee flyers uitgedeeld met wat niet mag?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht een keer dat mijn stijltang die opgerold in mijn kastje lag een seksspeeltje was. Ik merkte het aan de verwilderde blik in haar ogen toen ze het er snel uitgreep en ''WAT IS DIT?!'' zei.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht een keer dat mijn stijltang die opgerold in mijn kastje lag een seksspeeltje was. Ik merkte het aan de verwilderde blik in haar ogen toen ze het er snel uitgreep en ''WAT IS DIT?!'' zei.
ben je wel hier geboren ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:22 schreef anti-loper het volgende:
Eerste dag is altijd fucked up , maar daarna is het best simpel.
Ken je het boekje 'het Huwelijk' niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom weet ze wat dat zijn dan? Worden er in moskee flyers uitgedeeld met wat niet mag?
Participatiesamenlevingquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij helpt mij, ik help hem. Beetje solidariteit, niks mis mee.
Geforceerd deze.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom weet ze wat dat zijn dan? Worden er in moskee flyers uitgedeeld met wat niet mag?
komt goed insha allah breurquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgend jaar doe ik met je mee, inshallah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |