Okquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hoor, in mijn coconutbikini.
[..]
jup
[..]
Handige poes hier.
Nee, dom.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:27 schreef zeefje het volgende:
ik zie mijn cijferslijst, laagste is een 8.9. maar ik ga ben gestopt met de opleiding ben ik nu nog een nerd?
Ach hebben die mannen die er waren ook een leuke avond gehadquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
alles is altijd de schuld van de dames
wil je ook een drankje? want daar ben ik voor namelijk.quote:
Nou omdat je zo aandringt danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wil je ook een drankje? want daar ben ik voor namelijk.
waren geen leuke mannen alleen oude mannenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:29 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ach hebben die mannen die er waren ook een leuke avond gehad
okequote:
Welk niveau is dat dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:27 schreef zeefje het volgende:
ik zie mijn cijferslijst, laagste is een 8.9. maar ik ga ben gestopt met de opleiding ben ik nu nog een nerd?
quote:
Maar dan hebben die oude mannen toch een leuke avond gehad als je bij hun op schoot sprongquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
waren geen leuke mannen alleen oude mannen
nee, ze vonden het raarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:32 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Maar dan hebben die oude mannen toch een leuke avond gehad als je bij hun op schoot sprong
sorry, ik moet even terug naar de bouw.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorry, ik moet even terug naar de bouw.
Grapje.quote:
Wie gaat er nou stoppen als je het makkelijk aan kunt?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
waren geen leuke mannen alleen oude mannen
[..]
oke
omdat de opleiding en het werk toch noiet mijn ding zijn om 50 jaar te doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie gaat er nou stoppen als je het makkelijk aan kunt?
Ik dacht dat we hadden afgesproken om niet meer van dit soort kutopmerkingen te maken?quote:
+1 voor kaneelquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat we hadden afgesproken om niet meer van dit soort kutopmerkingen te maken?
ik moest hoesten en lachen tegelijkquote:
Ja godver, ik heb geen popcorn in huis hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Hee MK.. daar heb je je popcornmomentje
hophop
Nou dat duurde nog langer dan ik verwachtte
neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja godver, ik heb geen popcorn in huis hoorjij?
quote:
liegenaarquote:
Ik heb helemaal niks afgesproken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat we hadden afgesproken om niet meer van dit soort kutopmerkingen te maken?
Oh niet weer he? Krijgen we weer discussies en de 1 leest het wel de ander niet, interpreteert het anders blablablaquote:
Gelukkig ben ik niet in nood... nooitquote:
Je bent zelf.. en kom jij ook weer op een goede timing zeg!quote:
IK KAN GEEN PI ZIEN HOE BEDOELDE JE DIT LOLA?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh niet weer he? Krijgen we weer discussies en de 1 leest het wel de ander niet, interpreteert het anders blablabla
oke NEXT SUBJECT please
Gheghe.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik moest hoesten en lachen tegelijk
Gebruik je plastabletten of ben je van nature een zeikerd ...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
IK KAN GEEN PI ZIEN HOE BEDOELDE JE DIT LOLA?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik lees elke keer zaadlip ;'(quote:
sorry, ik ben net begonnen met Lariam, en ik ben wat licht in mijn hoofd. true story.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gebruik je plastabletten of ben je van nature een zeikerd ...
hij zegt dat hij geen kloon is, en hij is nog maar 1 dag lid dus kan geen dm sturenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus je bent een kloon.. dan mag je even dmen
Catch 22.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus je bent een kloon.. dan mag je even dmen
is je bier al op?quote:
oh nee he.quote:
dat verklaart een hoop, hebben die net zulke leuke kleurtjes als mijn AB?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorry, ik ben net begonnen met Lariam, en ik ben wat licht in mijn hoofd. true story.
Technisch gezien niet, dit is mijn enige account.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij zegt dat hij geen kloon is, en hij is nog maar 1 dag lid dus kan geen dm sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kweeniequote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat verklaart een hoop, hebben die net zulke leuke kleurtjes als mijn AB?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:51 schreef Zaadlap het volgende:
[..]
Technisch gezien niet, dit is mijn enige account.nieuw account omdat ban? dat mag niet he, aardappel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
ben niet gehandicapt hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar zal ik nu maar halen dan, zwangere vrouwen moet je ontzien he.
Heel handig ook om dat te zeggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nieuw account omdat ban? dat mag niet he, aardappel.
Kijk deze verrader!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat... PR gemachtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, geen idee wat voor kleurtjes jij hebt.quote:
krijg niet voor niks de meldingquote:
Ik heb minionsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, geen idee wat voor kleurtjes jij hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb minionsNiet gezien op FB?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee dat heb ik gemist.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
nee zulke zijn het nietquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb minionsNiet gezien op FB?
De OCD'er in mij huiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bolle zit aan de prednisolon vanaf vandaag.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ik vroeg me al af waarom ze niet allemaal t zelfde zatenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De OCD'er in mij huilt.
Bolle zit aan de prednisolon vanaf vandaag.
Je laat het gewoon helemaal achterwege, gewoon niks ook niets dubbelzinnige. Zelfde geldt voor de andere user met semi lollige opmerkingenquote:
bepaal ik zelf welquote:
Nou zeg...quote:
quote:
zijn die honden al dood?quote:
nee.quote:
Wat strengquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je laat het gewoon helemaal achterwege, gewoon niks ook niets dubbelzinnige. Zelfde geldt voor de andere user met semi lollige opmerkingen
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je laat het gewoon helemaal achterwege, gewoon niks ook niets dubbelzinnige. Zelfde geldt voor de andere user met semi lollige opmerkingen
Streng zijn.quote:
blijkbaar nietquote:
Goeie grap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |