Nee, geen idee wat voor kleurtjes jij hebt.quote:
krijg niet voor niks de meldingquote:
Ik heb minionsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, geen idee wat voor kleurtjes jij hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb minionsNiet gezien op FB?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee dat heb ik gemist.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
nee zulke zijn het nietquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb minionsNiet gezien op FB?
De OCD'er in mij huiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bolle zit aan de prednisolon vanaf vandaag.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ik vroeg me al af waarom ze niet allemaal t zelfde zatenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De OCD'er in mij huilt.
Bolle zit aan de prednisolon vanaf vandaag.
Je laat het gewoon helemaal achterwege, gewoon niks ook niets dubbelzinnige. Zelfde geldt voor de andere user met semi lollige opmerkingenquote:
bepaal ik zelf welquote:
Nou zeg...quote:
quote:
zijn die honden al dood?quote:
nee.quote:
Wat strengquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je laat het gewoon helemaal achterwege, gewoon niks ook niets dubbelzinnige. Zelfde geldt voor de andere user met semi lollige opmerkingen
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je laat het gewoon helemaal achterwege, gewoon niks ook niets dubbelzinnige. Zelfde geldt voor de andere user met semi lollige opmerkingen
Streng zijn.quote:
blijkbaar nietquote:
Goeie grap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |