sorry, ik ben net begonnen met Lariam, en ik ben wat licht in mijn hoofd. true story.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gebruik je plastabletten of ben je van nature een zeikerd ...
hij zegt dat hij geen kloon is, en hij is nog maar 1 dag lid dus kan geen dm sturenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus je bent een kloon.. dan mag je even dmen
Catch 22.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus je bent een kloon.. dan mag je even dmen
is je bier al op?quote:
oh nee he.quote:
dat verklaart een hoop, hebben die net zulke leuke kleurtjes als mijn AB?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorry, ik ben net begonnen met Lariam, en ik ben wat licht in mijn hoofd. true story.
Technisch gezien niet, dit is mijn enige account.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij zegt dat hij geen kloon is, en hij is nog maar 1 dag lid dus kan geen dm sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kweeniequote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat verklaart een hoop, hebben die net zulke leuke kleurtjes als mijn AB?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:51 schreef Zaadlap het volgende:
[..]
Technisch gezien niet, dit is mijn enige account.nieuw account omdat ban? dat mag niet he, aardappel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
ben niet gehandicapt hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar zal ik nu maar halen dan, zwangere vrouwen moet je ontzien he.
Heel handig ook om dat te zeggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nieuw account omdat ban? dat mag niet he, aardappel.
Kijk deze verrader!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat... PR gemachtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |