Nerd ben je altijd. Dat word je niet even zomaar.quote:
Na 3 dagen zitten ze bij iedereen vol.quote:
Ik heb dit jaar een pityfuck afgewezen. Ik denk dat dit goed was.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien word je wel beloond met een pity fuck. Je weet het niet.
Yes.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus dus wat je eigenlijk beweert is dat de paus ernaast zit wanneer hij beweert dat masturbatie verspilling van het zaad is ??![]()
de paus is sowieso verkeerd bezig want je mag alleen seks om je eigen voor te planten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is in zo verre verspilling dat je het ook gewoon had kunnen gebruiken om te proberen een vrouw zwanger te schieten.
Ecuador.quote:
ohquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nerd ben je altijd. Dat word je niet even zomaar.
Nerdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nerd ben je altijd. Dat word je niet even zomaar.
bedankt voor deze les, ik wist niet hoe ik zonder deze informatie verder zou kunnen levenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na 3 dagen zitten ze bij iedereen vol.
Maar het is niet superveel volume.
Het grootste deel van het volume dat vrijkomt bij klaarkomen is vocht. Dit kun je wel verhogen met uitstellen van klaarkomen, veel drinken en een aangepast dieet.
[..]
Ik heb dit jaar een pityfuck afgewezen. Ik denk dat dit goed was.
[..]
Yes.
Ecuador.quote:
he edwinquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:26 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Had je me maar een uitnodiging moeten geven
Nog gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, even internetten want dat moet ook gebeuren tijdens de werkzaamheden door.
Ik ben geen nerd.quote:
tofquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ecuador.![]()
![]()
![]()
Ja, net even mijn laptopsnoer in het stopcontact gestopt wat ik in een palm gemaakt heb
Handig wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ecuador.![]()
![]()
![]()
Ja, net even mijn laptopsnoer in het stopcontact gestopt wat ik in een palm gemaakt heb
Ik help mijn mede intellectuelen graag zichzelf nog verder te verbeteren totdat ze een ware Homo Universalis zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
bedankt voor deze les, ik wist niet hoe ik zonder deze informatie verder zou kunnen leven
Kun je zo'n palmblad er af halen en me koelte toe komen wuiven?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ecuador.![]()
![]()
![]()
Ouchquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J heeft ook een belachelijk duur abo... 60 euro in de maand.... gelukkig nog tot dec dit jaar
ik ben geen intellectueel meerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Handig wel.
[..]
Ik help mijn mede intellectuelen graag zichzelf nog verder te verbeteren totdat ze een ware Homo Universalis zijn.
Ja hoor, in mijn coconutbikini.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je zo'n palmblad er af halen en me koelte toe komen wuiven?
jupquote:
Handige poes hier.quote:
alles is altijd de schuld van de damesquote:
deze miquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hoor, in mijn coconutbikini.
[..]
jup
[..]
Handige poes hier.
| Forum Opties | |
|---|---|