oh oke, dan wil ik wel aan je hand likken.quote:
Uuuh?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Nou zij maakt zich er druk om... en omdat het op internet staat moeten wij ons zorgen maken Vin
Doe nou niet zo
No worries man! *jointje opsteektquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken.
dat was n grapje vinniequote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over maakt.
ik ga hem een draai om de oren geven, dit kan niet langer zo.quote:
volgens mij hebben kiezen geen orenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ga hem een draai om de oren geven, dit kan niet langer zo.
Oh; dat zal het zijn ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij hebben kiezen geen oren
ik wees niet, ik voelde, ik heb geleerd dat mensen dat vaak wel fijn vindenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:10 schreef muhahaha het volgende:
Je moet er ook niet naar wijzen met je vinger, dat is onbeleefd.
Ik las wijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu ff wiien met dochter, die wil dat graag
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, gast. Je moet hard to get spelen, net als Vinnie.
Zo rol ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, gast. Je moet hard to get spelen, net als Vinnie.
Zo lang al ja?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
True, ik probeer vinnie ook al 4 jaar te versieren...
aan de voetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waar wringt de schoen dan in deze?
verjaardag was leuk ende gezelligquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
De leef gaat zn gangetje
Hoe was je verjaardag?
Niks mis met veel drankquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
verjaardag was leuk ende gezellig
ik heb weer geld en sportkleren
oh en teveel wijn
er was wel mis met veel drank omdat ik bij iedereen op schoot ging zitten :''0quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met veel drank
En nog gefeliciteerd
J heeft ook een belachelijk duur abo... 60 euro in de maand.... gelukkig nog tot dec dit jaarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
Nou ja abonnement is niet duur zie ik nu, maar iets van 15 euro lease terwijl dt toestel allang kapot is gegaan
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
verjaardag was leuk ende gezellig
ik heb weer geld en sportkleren
oh en teveel wijn
Ach ja die dingen gebeuren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
er was wel mis met veel drank omdat ik bij iedereen op schoot ging zitten :''0
en bedankt
Bedoel je niet nerderig?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:20 schreef zeefje het volgende:
Ik voel mij rebels
in het pc lokaal op school zitten terwijl iedereen naar huis is en ik zo ongeveer als enige op school ben
"quote:
ik ben de schande van de familie nuquote:
ik zit te fokken, en mijn telefoon op te laden, hoe nerderig wil je het hebben?quote:
Darth Vader zou mad worden van de rebellen.quote:
Zo zo stiekem stroom aftappen...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:21 schreef zeefje het volgende:
ik zit te fokken, en mijn telefoon op te laden, hoe nerderig wil je het hebben?
Nee. Maximaal 3 dagen sperma zit in de ballen. Daarna wordt het afgebroken door het lichaam.quote:
ik zit hier omdat de mac in de stad(gratis stroom en wifi) stinktquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Darth Vader zou mad worden van de rebellen.
[..]
Zo zo stiekem stroom aftappen...
na 3 dagen kunnen ze ook vol zittenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Maximaal 3 dagen sperma zit in de ballen. Daarna wordt het afgebroken door het lichaam.
Misschien word je wel beloond met een pity fuck. Je weet het niet.quote:
Euh ...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:22 schreef zeefje het volgende:
Ik heb een nerd bril
en vanaf september ben ik weer een nerd``
Dus dus wat je eigenlijk beweert is dat de paus ernaast zit wanneer hij beweert dat masturbatie verspilling van het zaad is ??quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee. Maximaal 3 dagen sperma zit in de ballen. Daarna wordt het afgebroken door het lichaam.
uh ok.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:22 schreef zeefje het volgende:
Ik heb een nerd bril
en vanaf september ben ik weer een nerd``
Het is in zo verre verspilling dat je het ook gewoon had kunnen gebruiken om te proberen een vrouw zwanger te schieten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus dus wat je eigenlijk beweert is dat de paus ernaast zit wanneer hij beweert dat masturbatie verspilling van het zaad is ??![]()
Nerd ben je altijd. Dat word je niet even zomaar.quote:
Na 3 dagen zitten ze bij iedereen vol.quote:
Ik heb dit jaar een pityfuck afgewezen. Ik denk dat dit goed was.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien word je wel beloond met een pity fuck. Je weet het niet.
Yes.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus dus wat je eigenlijk beweert is dat de paus ernaast zit wanneer hij beweert dat masturbatie verspilling van het zaad is ??![]()
de paus is sowieso verkeerd bezig want je mag alleen seks om je eigen voor te planten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is in zo verre verspilling dat je het ook gewoon had kunnen gebruiken om te proberen een vrouw zwanger te schieten.
Ecuador.quote:
ohquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nerd ben je altijd. Dat word je niet even zomaar.
Nerdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nerd ben je altijd. Dat word je niet even zomaar.
bedankt voor deze les, ik wist niet hoe ik zonder deze informatie verder zou kunnen levenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na 3 dagen zitten ze bij iedereen vol.
Maar het is niet superveel volume.
Het grootste deel van het volume dat vrijkomt bij klaarkomen is vocht. Dit kun je wel verhogen met uitstellen van klaarkomen, veel drinken en een aangepast dieet.
[..]
Ik heb dit jaar een pityfuck afgewezen. Ik denk dat dit goed was.
[..]
Yes.
Ecuador.quote:
he edwinquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:26 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Had je me maar een uitnodiging moeten geven
Nog gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, even internetten want dat moet ook gebeuren tijdens de werkzaamheden door.
Ik ben geen nerd.quote:
tofquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ecuador.![]()
![]()
![]()
Ja, net even mijn laptopsnoer in het stopcontact gestopt wat ik in een palm gemaakt heb
Handig wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ecuador.![]()
![]()
![]()
Ja, net even mijn laptopsnoer in het stopcontact gestopt wat ik in een palm gemaakt heb
Ik help mijn mede intellectuelen graag zichzelf nog verder te verbeteren totdat ze een ware Homo Universalis zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
bedankt voor deze les, ik wist niet hoe ik zonder deze informatie verder zou kunnen leven
Kun je zo'n palmblad er af halen en me koelte toe komen wuiven?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ecuador.![]()
![]()
![]()
Ouchquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J heeft ook een belachelijk duur abo... 60 euro in de maand.... gelukkig nog tot dec dit jaar
ik ben geen intellectueel meerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Handig wel.
[..]
Ik help mijn mede intellectuelen graag zichzelf nog verder te verbeteren totdat ze een ware Homo Universalis zijn.
Ja hoor, in mijn coconutbikini.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je zo'n palmblad er af halen en me koelte toe komen wuiven?
jupquote:
Handige poes hier.quote:
alles is altijd de schuld van de damesquote:
deze miquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hoor, in mijn coconutbikini.
[..]
jup
[..]
Handige poes hier.
| Forum Opties | |
|---|---|