er was wel mis met veel drank omdat ik bij iedereen op schoot ging zitten :''0quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met veel drank
En nog gefeliciteerd
J heeft ook een belachelijk duur abo... 60 euro in de maand.... gelukkig nog tot dec dit jaarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
Nou ja abonnement is niet duur zie ik nu, maar iets van 15 euro lease terwijl dt toestel allang kapot is gegaan
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
verjaardag was leuk ende gezellig
ik heb weer geld en sportkleren
oh en teveel wijn
Ach ja die dingen gebeuren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
er was wel mis met veel drank omdat ik bij iedereen op schoot ging zitten :''0
en bedankt
Bedoel je niet nerderig?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:20 schreef zeefje het volgende:
Ik voel mij rebels
in het pc lokaal op school zitten terwijl iedereen naar huis is en ik zo ongeveer als enige op school ben
"quote:
ik ben de schande van de familie nuquote:
ik zit te fokken, en mijn telefoon op te laden, hoe nerderig wil je het hebben?quote:
Darth Vader zou mad worden van de rebellen.quote:
Zo zo stiekem stroom aftappen...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:21 schreef zeefje het volgende:
ik zit te fokken, en mijn telefoon op te laden, hoe nerderig wil je het hebben?
Nee. Maximaal 3 dagen sperma zit in de ballen. Daarna wordt het afgebroken door het lichaam.quote:
ik zit hier omdat de mac in de stad(gratis stroom en wifi) stinktquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Darth Vader zou mad worden van de rebellen.
[..]
Zo zo stiekem stroom aftappen...
na 3 dagen kunnen ze ook vol zittenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Maximaal 3 dagen sperma zit in de ballen. Daarna wordt het afgebroken door het lichaam.
Misschien word je wel beloond met een pity fuck. Je weet het niet.quote:
Euh ...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:22 schreef zeefje het volgende:
Ik heb een nerd bril
en vanaf september ben ik weer een nerd``
Dus dus wat je eigenlijk beweert is dat de paus ernaast zit wanneer hij beweert dat masturbatie verspilling van het zaad is ??quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee. Maximaal 3 dagen sperma zit in de ballen. Daarna wordt het afgebroken door het lichaam.
uh ok.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:22 schreef zeefje het volgende:
Ik heb een nerd bril
en vanaf september ben ik weer een nerd``
Het is in zo verre verspilling dat je het ook gewoon had kunnen gebruiken om te proberen een vrouw zwanger te schieten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus dus wat je eigenlijk beweert is dat de paus ernaast zit wanneer hij beweert dat masturbatie verspilling van het zaad is ??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |