De fout van Witsel op Wasilewski was duidelijk met opzet en daarvoor is ie ook gestraft. Ongeveer dezelfde straf als Suárez, maar kleinere geldboete.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:38 schreef vluggejapie99 het volgende:
Puur rechtsspraaktechnisch gezien over het Derde Bijtincident: Er is geen jurisprudentie en/of er zijn geen gevallen bekend dat een speler zijn tegenstander opzettelijk een dubbele beenbreuk trapt. Dat zou impliceren dat er ook spelers rondlopen die doelbewust gaan voor een enkele beenbreuk met een recuperatieperiode van 8,5 maand.
De strafmaat bij ernstige overtredingen wordt onder andere ingegeven door vigerende opvatting(en) over rechtsspraak, geschiedenis van recidive, genomen risico en het 'eindresultaat', d.w.z. het soortelijk gewicht van de blessure.
Ja, héérlijk idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:05 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk balletje, niks mis mee.
[ afbeelding ]
Hames staat, Colombia staat, het is ongekend!!
[ afbeelding ]
Daar word je blij van.
Martin de Franciscoquote:
twitter:GeniusFootball twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 21:17:15BREAKING: This guy will make his debut for Uruguay vs Colombia tonight http://t.co/aaRmuQJLa6 reageer retweet
hoezoquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
twitter:GeniusFootball twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 21:17:15BREAKING: This guy will make his debut for Uruguay vs Colombia tonight http://t.co/aaRmuQJLa6 reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dan ben ik benieuwd wie dat van hun gaan doen. Zonder Suarez is het toch brandhout of vergis ik me?quote:
Gewoon Duitsland/Frankrijk/Brazilië v Argentinië/Nederland.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:36 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Eens. Dat zou gruwelijk zijn. Kans lijkt me ook best aanwezig.
Ja, maar een 'verrassing' zou ik wel leuk vinden. En ik vraag me oprecht af wie Colombia uit het toernooi kan flikkeren. Dat elftal is echt weergaloos.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon Duitsland/Frankrijk/Brazilië v Argentinië/Nederland.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op Colombia en dat ze dan dat walgelijke kutvoetbal van Brazilië eruitschoppen
of naar de aldiquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij naar de Brienenoordbrug is gereden.
eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op Colombia en dat ze dan dat walgelijke kutvoetbal van Brazilië eruitschoppen
Heb je niet meer gezien sinds mijn steunbetuigingquote:
Welke steunbetuiging?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je niet meer gezien sinds mijn steunbetuiging
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij dezen wil ik een steunbetuiging doen aan onze goede vriend Cavaliers:
[...]
Bedankt, maar Skylar en LeQuit hadden er wel uit moeten blijven hoor. Sterker nog, die nummer 23 erin zetten is een belediging. Toch nogmaals bedankt, want ik weet dat het goed was bedoeld.quote:
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef n00b13 het volgende:
,,Ik verloor mijn evenwicht en viel daardoor onopzettelijk met mijn gezicht op de schouder van mijn tegenstander. Daardoor liep ik een wondje op in mijn wang en had ik ook veel pijn in mijn tanden'', zo beweerde Suárez in zijn schriftelijke verweer.
Gelukkig ben ik geen NBA-kennerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt, maar Skylar en LeQuit hadden er wel uit moeten blijven hoor. Sterker nog, die nummer 23 erin zetten is een belediging. Toch nogmaals bedankt, want ik weet dat het goed was bedoeld.
Dat is LeQuit James, een mafketel die een show op ESPN had van een uur om z'n nieuwe team aan te kondigen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen NBA-kenner
Waarom?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoop dat Uruguay wint, maar ben waarschijnlijk een van de weinige mensen hier die dat hoopt
Colombia kan ik niet uitstaan, verschrikkelijkste land op dit WK.
Welke speler had jij liever gezien?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is LeQuit James, een mafketel die een show op ESPN had van een uur om z'n nieuwe team aan te kondigen.
Andrew Wiggins of Tim Duncan mag wel. Of Zydrunas Ilgauskasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke speler had jij liever gezien?
Dan probeer ik deze fout te herstellen
Die domme dansjes na een goal. Ik kijk nog liever naar Iran - Nigeria dan dat ik weer zo'n dom dansje moet zienquote:
De hand van God gaf hem dat duwtje he.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef n00b13 het volgende:
,,Ik verloor mijn evenwicht en viel daardoor onopzettelijk met mijn gezicht op de schouder van mijn tegenstander. Daardoor liep ik een wondje op in mijn wang en had ik ook veel pijn in mijn tanden'', zo beweerde Suárez in zijn schriftelijke verweer.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die domme dansjes na een goal. Ik kijk nog liever naar Iran - Nigeria dan dat ik weer zo'n dom dansje moet zien
En dat is het enige argument?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die domme dansjes na een goal. Ik kijk nog liever naar Iran - Nigeria dan dat ik weer zo'n dom dansje moet zien
Dat is juist het mooiste aan het voetbal beneden de evenaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Irvingquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke speler had jij liever gezien?
Dan probeer ik deze fout te herstellen
Het Italiaans lag wat zwaar op de maag?quote:
Je moet het hem nageven. Lef heeft ie wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
De hand van God gaf hem dat duwtje he.
Dan is Nigeria niet direct het beste voorbeeldquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jawel hoor, want die scoren toch nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan is Nigeria niet direct het beste voorbeeld
Gaat bij mij ook weleens fout na een pizza frutti di mare.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het Italiaans lag wat zwaar op de maag?
Lekker dan om zijn land zo te benadelen, nu maakt Columbia iig een kans.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
WK / Suarez bijt weer #7 9 wedstrijden schorsing juichen!!!
Dat was toch een hoax?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
WK / Suarez bijt weer #7 9 wedstrijden schorsing juichen!!!
Ben het een keer met je eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
Kuipers is echt een middelmatig scheidsrechtertje.
Lekker man.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb even trek in iets Italiaans, dus ik ga mijn tanden zetten in een paar piccolini's
Genot.
Zo was John Wall ook voorgaande jaren. Groeit hij wel overeen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nogal een diva. Teveel uit op stats ipv wins.
Rauw lijkt me niet handig nee.quote:
Ga dan op Canvas kijken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:59 schreef pablo1989 het volgende:
Zou die Arno nou echt zichzelf telkens inplannen? Tering die kneus komt me echt de strot uit.
Hoop het. We hebben nu David Blatt als coach, vergelijkbaar met Pop. Die handelt dat zaakje wel even af.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo was John Wall ook voorgaande jaren. Groeit hij wel overeen.
Misschien als NL eruit gaat en het me allemaal wat te veel wordt.quote:
14xquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
Hoe vaak zou Arno het gaan hebben over Suarez?
Ik heb wel eens gehoord dat zijn moeder van lichte zeden was.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:00 schreef Belladonna80 het volgende:
Héérlijk met NederlanderKuipers
als scheids in deze mooie wedstrijd. Het is Bjorn gegund.
neuhquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik vind dat de straf van Suarez wel een beetje te suarez.
so whatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat zijn moeder van lichte zeden was.
Dat is twee euroknallers.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:02 schreef DeHovenier het volgende:
2 euro op winst Colombia gezet.
Wat vinden jullie.
40-45 keer.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
Hoe vaak zou Arno het gaan hebben over Suarez?
Dat je zuinig bent.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:02 schreef DeHovenier het volgende:
Wat vinden jullie.
Doe dan 20000 euro beetje spanning erop.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:02 schreef DeHovenier het volgende:
Wat vinden jullie.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat je zuinig bent.
Net omgerekend 250 euro kwijt door die kk Webb.
nounounounounouquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat je zuinig bent.
Dat is zuurquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat je zuinig bent.
Wat deed Webb verkeerd? Vrij weinig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat je zuinig bent.
Webb de schuld gevenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat je zuinig bent.
Waarom door Webb?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat je zuinig bent.
Hij vergat Brazilië een onterechte pingel te gevenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat deed Webb verkeerd? Vrij weinig.
M'n balans is nu 7.92. Dan is 2 euro in vergelijking nog veelquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat je zuinig bent.
Hij had gewed dat Webb een onterechte penalty zou geven.quote:
Mijn bier is opquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:03 schreef Saekerhett het volgende:
Poll: Zal ik er een biertje bij pakken?
• Ja, breng mij er ook eentje mee
• Nee, ik ben homo en drink alleen wijn
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij vergat Brazilië een onterechte pingel te geven
whiskeyquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn bier is op
Maar aan de whiskey begonnen
Een bovenarm, ken je dat?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, die van Hulk was een goal. Ach ja, misschien nu meer succes.
Alcoholist.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn bier is op
Maar aan de whiskey begonnen
Jongenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vodka hier. Was in de aanbieding bij de Gallquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:03 schreef Saekerhett het volgende:
Poll: Zal ik er een biertje bij pakken?
• Ja, breng mij er ook eentje mee
• Nee, ik ben homo en drink alleen wijn
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik had Valderrama gewoon meegenomen, slot op de deur.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
38 jaar?En nog steeds spelen?
Welke heb je?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vodka hier. Was in de aanbieding bij de Gall
Hoe oud is die?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik had Valderrama gewoon meegenomen, slot op de deur.
Andrés Escobar, dat is pas een slot op de deur.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik had Valderrama gewoon meegenomen, slot op de deur.
Ik vond het ook niet echt hands. Had er gelukkig maar 10euro opstaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik hou het maar gewoon bij een biertje...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb nog een 30euro bon van gall en gall, overkopen? voor jou speciale prijs 37,50.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij is uit etenquote:
Dat is meer een schot op de deurquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Andrés Escobar, dat is pas een slot op de deur.
Rusland is al uitgeschakeldquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
http://gfycat.com/GiganticIllustriousGraysquirrelquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij was het of borst of schouder, geen bovenarm. Volgens de commentator hier ook.
Jij valt alleen op allochtonen.quote:
Colombia doet het beter dit WK en heeft, ook zonder Falcao, een beter elftal, vind ik. Ik zet op elke wedstrijd vanaf de 2e ronde in.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet echt hands. Had er gelukkig maar 10euro opstaan.
Op deze wedstrijd heb ik niks ingezet. Durf ik niet, iedereen doet alsof Columbia het wel ff wint maar ik weet het niet, uruguay kan ook zonder suarez best ballen
Ik heb nog een Rekenen voor Dummies in de kast staan, zal die ff raadplegen voordat ik op je bod inga, goed?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nog een 30euro bon van gall en gall, overkopen? voor jou speciale prijs 37,50.
Ga dan op Canvas kijken? Of anders mute, en zet goede muziek aan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
Arno houd je irritante naar poepstinkende kut smoel toch
Laten we het wel beschaafd houden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
Arno houd je irritante naar poepstinkende kut smoel toch
Maar we zijn nu in Nederland. Gewoon normaal doen of het land uit. Is hij helemaal gek geworden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:07 schreef lionella het volgende:
[..]
De "j" wordt in spaanstalige landen als "g" uitgesproken dus zo gek is dat niet
Ik blijf bij mijn mening. Lijkt meer schouder te zijn dan zijn biceps of zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://gfycat.com/GiganticIllustriousGraysquirrel
Geen dank Hansie.
Helemaal mee eens, en het is Fred, en Patat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar we zijn nu in Nederland. Gewoon normaal doen of het land uit. Is hij helemaal gek geworden.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:07 schreef alors het volgende:
[..]
Niet alleen, wel vaker op donker haar + donkere ogen.
Rustig maarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:08 schreef Sheepcidus het volgende:
dit wordt zoals tegen portugal in 2006
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn mening. Lijkt meer schouder te zijn dan zijn biceps of zo.
De Nederlandse Edison Mendezquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
Saillant detail: Kuipers fluit nooit goed tijdens een Heracles-RKC, maar wel tijdens een Chelsea-Bayern. Hij kan zich niet opladen voor de kleinere potjes.
Ik heb Dumoulin gezegd.quote:
Doordat hij zijn arm op die positie houdt kan hij makkelijker die bal meenemen. Zijn arm zit niet op gelijke hoogte met zijn borst, dus komt die bal tegen de binnenkant van de arm aan.quote:
maar niet ergerlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, commentaar daar is ook slecht.
Alles beter dan Arnoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, commentaar daar is ook slecht.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Dumoulin gezegd.
alors vindt dit heel leuk
Alweer een goede post van alors.quote:
En toch gaat ie winnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die Zeeuwse nobuddy. Alleen in de Vuelta van 2010 of 2011 was hij leuk.
Iniesta 116'quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:11 schreef Smoofie het volgende:
4 jaar geleden was Forlan de beste speler van het WK ja?
Villa, opzekerquote:
Onbegrijpelijk dat de Chef Voetbal hem zoveel wedstrijden geeft idd.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:12 schreef Smoofie het volgende:
En gamez rodriques is tot nu toe de beste speler van dit WK.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat de Chef Voetbal hem zoveel wedstrijden geeft idd.
Hij is de chef de footboll.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat de Chef Voetbal hem zoveel wedstrijden geeft idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |