Maar we zijn nu in Nederland. Gewoon normaal doen of het land uit. Is hij helemaal gek geworden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:07 schreef lionella het volgende:
[..]
De "j" wordt in spaanstalige landen als "g" uitgesproken dus zo gek is dat niet
Ik blijf bij mijn mening. Lijkt meer schouder te zijn dan zijn biceps of zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://gfycat.com/GiganticIllustriousGraysquirrel
Geen dank Hansie.
Helemaal mee eens, en het is Fred, en Patat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar we zijn nu in Nederland. Gewoon normaal doen of het land uit. Is hij helemaal gek geworden.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:07 schreef alors het volgende:
[..]
Niet alleen, wel vaker op donker haar + donkere ogen.
Rustig maarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:08 schreef Sheepcidus het volgende:
dit wordt zoals tegen portugal in 2006
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn mening. Lijkt meer schouder te zijn dan zijn biceps of zo.
De Nederlandse Edison Mendezquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
Saillant detail: Kuipers fluit nooit goed tijdens een Heracles-RKC, maar wel tijdens een Chelsea-Bayern. Hij kan zich niet opladen voor de kleinere potjes.
Ik heb Dumoulin gezegd.quote:
Doordat hij zijn arm op die positie houdt kan hij makkelijker die bal meenemen. Zijn arm zit niet op gelijke hoogte met zijn borst, dus komt die bal tegen de binnenkant van de arm aan.quote:
maar niet ergerlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, commentaar daar is ook slecht.
Alles beter dan Arnoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, commentaar daar is ook slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |