Ik heb nog een 30euro bon van gall en gall, overkopen? voor jou speciale prijs 37,50.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vodka hier. Was in de aanbieding bij de Gall
Hij is uit etenquote:
Dat is meer een schot op de deurquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Andrés Escobar, dat is pas een slot op de deur.
Rusland is al uitgeschakeldquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vodka hier. Was in de aanbieding bij de Gall
http://gfycat.com/GiganticIllustriousGraysquirrelquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij was het of borst of schouder, geen bovenarm. Volgens de commentator hier ook.
Jij valt alleen op allochtonen.quote:
Colombia doet het beter dit WK en heeft, ook zonder Falcao, een beter elftal, vind ik. Ik zet op elke wedstrijd vanaf de 2e ronde in.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet echt hands. Had er gelukkig maar 10euro opstaan.
Op deze wedstrijd heb ik niks ingezet. Durf ik niet, iedereen doet alsof Columbia het wel ff wint maar ik weet het niet, uruguay kan ook zonder suarez best ballen
Ik heb nog een Rekenen voor Dummies in de kast staan, zal die ff raadplegen voordat ik op je bod inga, goed?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nog een 30euro bon van gall en gall, overkopen? voor jou speciale prijs 37,50.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |