Ja, maar een 'verrassing' zou ik wel leuk vinden. En ik vraag me oprecht af wie Colombia uit het toernooi kan flikkeren. Dat elftal is echt weergaloos.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon Duitsland/Frankrijk/Brazilië v Argentinië/Nederland.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op Colombia en dat ze dan dat walgelijke kutvoetbal van Brazilië eruitschoppen
of naar de aldiquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij naar de Brienenoordbrug is gereden.
eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op Colombia en dat ze dan dat walgelijke kutvoetbal van Brazilië eruitschoppen
Heb je niet meer gezien sinds mijn steunbetuigingquote:
Welke steunbetuiging?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je niet meer gezien sinds mijn steunbetuiging
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij dezen wil ik een steunbetuiging doen aan onze goede vriend Cavaliers:
[...]
Bedankt, maar Skylar en LeQuit hadden er wel uit moeten blijven hoor. Sterker nog, die nummer 23 erin zetten is een belediging. Toch nogmaals bedankt, want ik weet dat het goed was bedoeld.quote:
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef n00b13 het volgende:
,,Ik verloor mijn evenwicht en viel daardoor onopzettelijk met mijn gezicht op de schouder van mijn tegenstander. Daardoor liep ik een wondje op in mijn wang en had ik ook veel pijn in mijn tanden'', zo beweerde Suárez in zijn schriftelijke verweer.
Gelukkig ben ik geen NBA-kennerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt, maar Skylar en LeQuit hadden er wel uit moeten blijven hoor. Sterker nog, die nummer 23 erin zetten is een belediging. Toch nogmaals bedankt, want ik weet dat het goed was bedoeld.
Dat is LeQuit James, een mafketel die een show op ESPN had van een uur om z'n nieuwe team aan te kondigen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen NBA-kenner
Waarom?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoop dat Uruguay wint, maar ben waarschijnlijk een van de weinige mensen hier die dat hoopt
Colombia kan ik niet uitstaan, verschrikkelijkste land op dit WK.
Welke speler had jij liever gezien?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is LeQuit James, een mafketel die een show op ESPN had van een uur om z'n nieuwe team aan te kondigen.
Andrew Wiggins of Tim Duncan mag wel. Of Zydrunas Ilgauskasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke speler had jij liever gezien?
Dan probeer ik deze fout te herstellen
Die domme dansjes na een goal. Ik kijk nog liever naar Iran - Nigeria dan dat ik weer zo'n dom dansje moet zienquote:
De hand van God gaf hem dat duwtje he.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef n00b13 het volgende:
,,Ik verloor mijn evenwicht en viel daardoor onopzettelijk met mijn gezicht op de schouder van mijn tegenstander. Daardoor liep ik een wondje op in mijn wang en had ik ook veel pijn in mijn tanden'', zo beweerde Suárez in zijn schriftelijke verweer.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die domme dansjes na een goal. Ik kijk nog liever naar Iran - Nigeria dan dat ik weer zo'n dom dansje moet zien
En dat is het enige argument?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die domme dansjes na een goal. Ik kijk nog liever naar Iran - Nigeria dan dat ik weer zo'n dom dansje moet zien
Dat is juist het mooiste aan het voetbal beneden de evenaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |