Andrew Wiggins of Tim Duncan mag wel. Of Zydrunas Ilgauskasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke speler had jij liever gezien?
Dan probeer ik deze fout te herstellen
Die domme dansjes na een goal. Ik kijk nog liever naar Iran - Nigeria dan dat ik weer zo'n dom dansje moet zienquote:
De hand van God gaf hem dat duwtje he.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef n00b13 het volgende:
,,Ik verloor mijn evenwicht en viel daardoor onopzettelijk met mijn gezicht op de schouder van mijn tegenstander. Daardoor liep ik een wondje op in mijn wang en had ik ook veel pijn in mijn tanden'', zo beweerde Suárez in zijn schriftelijke verweer.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die domme dansjes na een goal. Ik kijk nog liever naar Iran - Nigeria dan dat ik weer zo'n dom dansje moet zien
En dat is het enige argument?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die domme dansjes na een goal. Ik kijk nog liever naar Iran - Nigeria dan dat ik weer zo'n dom dansje moet zien
Dat is juist het mooiste aan het voetbal beneden de evenaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Irvingquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke speler had jij liever gezien?
Dan probeer ik deze fout te herstellen
Het Italiaans lag wat zwaar op de maag?quote:
Je moet het hem nageven. Lef heeft ie wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
De hand van God gaf hem dat duwtje he.
Dan is Nigeria niet direct het beste voorbeeldquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jawel hoor, want die scoren toch nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan is Nigeria niet direct het beste voorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |