De fout van Witsel op Wasilewski was duidelijk met opzet en daarvoor is ie ook gestraft. Ongeveer dezelfde straf als Suárez, maar kleinere geldboete.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:38 schreef vluggejapie99 het volgende:
Puur rechtsspraaktechnisch gezien over het Derde Bijtincident: Er is geen jurisprudentie en/of er zijn geen gevallen bekend dat een speler zijn tegenstander opzettelijk een dubbele beenbreuk trapt. Dat zou impliceren dat er ook spelers rondlopen die doelbewust gaan voor een enkele beenbreuk met een recuperatieperiode van 8,5 maand.
De strafmaat bij ernstige overtredingen wordt onder andere ingegeven door vigerende opvatting(en) over rechtsspraak, geschiedenis van recidive, genomen risico en het 'eindresultaat', d.w.z. het soortelijk gewicht van de blessure.
Ja, héérlijk idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:05 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk balletje, niks mis mee.
[ afbeelding ]
Hames staat, Colombia staat, het is ongekend!!
[ afbeelding ]
Daar word je blij van.
Martin de Franciscoquote:
twitter:GeniusFootball twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 21:17:15BREAKING: This guy will make his debut for Uruguay vs Colombia tonight http://t.co/aaRmuQJLa6 reageer retweet
hoezoquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
twitter:GeniusFootball twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 21:17:15BREAKING: This guy will make his debut for Uruguay vs Colombia tonight http://t.co/aaRmuQJLa6 reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dan ben ik benieuwd wie dat van hun gaan doen. Zonder Suarez is het toch brandhout of vergis ik me?quote:
Gewoon Duitsland/Frankrijk/Brazilië v Argentinië/Nederland.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:36 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Eens. Dat zou gruwelijk zijn. Kans lijkt me ook best aanwezig.
Ja, maar een 'verrassing' zou ik wel leuk vinden. En ik vraag me oprecht af wie Colombia uit het toernooi kan flikkeren. Dat elftal is echt weergaloos.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon Duitsland/Frankrijk/Brazilië v Argentinië/Nederland.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op Colombia en dat ze dan dat walgelijke kutvoetbal van Brazilië eruitschoppen
of naar de aldiquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij naar de Brienenoordbrug is gereden.
eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op Colombia en dat ze dan dat walgelijke kutvoetbal van Brazilië eruitschoppen
Heb je niet meer gezien sinds mijn steunbetuigingquote:
Welke steunbetuiging?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je niet meer gezien sinds mijn steunbetuiging
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij dezen wil ik een steunbetuiging doen aan onze goede vriend Cavaliers:
[...]
Bedankt, maar Skylar en LeQuit hadden er wel uit moeten blijven hoor. Sterker nog, die nummer 23 erin zetten is een belediging. Toch nogmaals bedankt, want ik weet dat het goed was bedoeld.quote:
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef n00b13 het volgende:
,,Ik verloor mijn evenwicht en viel daardoor onopzettelijk met mijn gezicht op de schouder van mijn tegenstander. Daardoor liep ik een wondje op in mijn wang en had ik ook veel pijn in mijn tanden'', zo beweerde Suárez in zijn schriftelijke verweer.
Gelukkig ben ik geen NBA-kennerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt, maar Skylar en LeQuit hadden er wel uit moeten blijven hoor. Sterker nog, die nummer 23 erin zetten is een belediging. Toch nogmaals bedankt, want ik weet dat het goed was bedoeld.
Dat is LeQuit James, een mafketel die een show op ESPN had van een uur om z'n nieuwe team aan te kondigen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen NBA-kenner
Waarom?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoop dat Uruguay wint, maar ben waarschijnlijk een van de weinige mensen hier die dat hoopt
Colombia kan ik niet uitstaan, verschrikkelijkste land op dit WK.
Welke speler had jij liever gezien?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is LeQuit James, een mafketel die een show op ESPN had van een uur om z'n nieuwe team aan te kondigen.
Andrew Wiggins of Tim Duncan mag wel. Of Zydrunas Ilgauskasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke speler had jij liever gezien?
Dan probeer ik deze fout te herstellen
Die domme dansjes na een goal. Ik kijk nog liever naar Iran - Nigeria dan dat ik weer zo'n dom dansje moet zienquote:
De hand van God gaf hem dat duwtje he.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:54 schreef n00b13 het volgende:
,,Ik verloor mijn evenwicht en viel daardoor onopzettelijk met mijn gezicht op de schouder van mijn tegenstander. Daardoor liep ik een wondje op in mijn wang en had ik ook veel pijn in mijn tanden'', zo beweerde Suárez in zijn schriftelijke verweer.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die domme dansjes na een goal. Ik kijk nog liever naar Iran - Nigeria dan dat ik weer zo'n dom dansje moet zien
En dat is het enige argument?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die domme dansjes na een goal. Ik kijk nog liever naar Iran - Nigeria dan dat ik weer zo'n dom dansje moet zien
Dat is juist het mooiste aan het voetbal beneden de evenaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Irvingquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke speler had jij liever gezien?
Dan probeer ik deze fout te herstellen
Het Italiaans lag wat zwaar op de maag?quote:
Je moet het hem nageven. Lef heeft ie wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
De hand van God gaf hem dat duwtje he.
Dan is Nigeria niet direct het beste voorbeeldquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jawel hoor, want die scoren toch nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan is Nigeria niet direct het beste voorbeeld
Gaat bij mij ook weleens fout na een pizza frutti di mare.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het Italiaans lag wat zwaar op de maag?
Lekker dan om zijn land zo te benadelen, nu maakt Columbia iig een kans.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
WK / Suarez bijt weer #7 9 wedstrijden schorsing juichen!!!
Dat was toch een hoax?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
WK / Suarez bijt weer #7 9 wedstrijden schorsing juichen!!!
Ben het een keer met je eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
Kuipers is echt een middelmatig scheidsrechtertje.
Lekker man.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb even trek in iets Italiaans, dus ik ga mijn tanden zetten in een paar piccolini's
Genot.
Zo was John Wall ook voorgaande jaren. Groeit hij wel overeen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nogal een diva. Teveel uit op stats ipv wins.
Rauw lijkt me niet handig nee.quote:
Ga dan op Canvas kijken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:59 schreef pablo1989 het volgende:
Zou die Arno nou echt zichzelf telkens inplannen? Tering die kneus komt me echt de strot uit.
Hoop het. We hebben nu David Blatt als coach, vergelijkbaar met Pop. Die handelt dat zaakje wel even af.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo was John Wall ook voorgaande jaren. Groeit hij wel overeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |