abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:35:12 #176
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_141592776
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:34 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Op professioneel toneel bedoel ik dan dus.
Kinderen op het veldje papiertje laten teken dat ze een euro krijgen na de wedstrijd.
pi_141592865
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:35 schreef xzaz het volgende:

[..]

Kinderen op het veldje papiertje laten teken dat ze een euro krijgen na de wedstrijd.
Precies ja :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:36:45 #178
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_141592896
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:36 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Precies ja :')
Definieer professioneel.
pi_141592961
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:36 schreef xzaz het volgende:

[..]

Definieer professioneel.
Vraag dat maar aan Liverpool die de komende 4 maanden geen gebruik van hem mag maken.
'And I called your name,
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:39:07 #180
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_141593039
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:37 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Vraag dat maar aan Liverpool die de komende 4 maanden geen gebruik van hem mag maken.
Nou boehoe, hebben ze zelf voor gekozen.. Risico van het vak zeg maar.
pi_141593190
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef xzaz het volgende:

[..]

Nou boehoe, hebben ze zelf voor gekozen.. Risico van het vak zeg maar.
Jep, je weet wat je in huis haalt
'And I called your name,
pi_141595943
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:37 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Tja risico speler he
  vrijdag 27 juni 2014 @ 00:01:48 #183
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_141601921
Het lompenproletariaat van Telegraaf.nl heeft ook gesproken: Straf Suarez veuls te laag.

Kopschoppers, pedo's, roofmoordenaars, bijtende voetballertjes: strenger straffen soberzo!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 00:09:06 #184
117098 Hathor
Effe niet
pi_141602220
Derksen had trouwens wel een punt, een advocaat moet hier best iets mee kunnen. Liverpool is nu de dupe van een situatie waar zij totaal niet bij in beeld zijn geweest, maar wel gewoon dat salaris moeten doorbetalen. Tenzij ze de kant van de FIFA kiezen en besluiten om dat salaris dan maar voor 4 maanden te bevriezen. Geen idee of dat kan overigens.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_141602793
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:09 schreef Hathor het volgende:
Derksen had trouwens wel een punt, een advocaat moet hier best iets mee kunnen. Liverpool is nu de dupe van een situatie waar zij totaal niet bij in beeld zijn geweest, maar wel gewoon dat salaris moeten doorbetalen. Tenzij ze de kant van de FIFA kiezen en besluiten om dat salaris dan maar voor 4 maanden te bevriezen. Geen idee of dat kan overigens.
Het doet er niet toe in welk shirt hij bijt. Ook al is het in oefenduel bij de All Stars. Het gaat erom dat hij zich structureel ernstig misdraagt op een voetbalveld. Hij is een recidivist, terwijl Suarez als wereldster een voorbeeldfunctie heeft.

Dit kan en mag je gewoon niet meer licht bestraffen. Deze gek mag gewoon 4 maandjes niet op een voetbalveld komen en dat is als je het mij vraagt nog veel te weinig ook.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 00:37:43 #186
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_141603119
Levenslang voor deze psychopaat! Van mijn part geven ze 'm de stoel!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_141603906
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:37 schreef Ringo het volgende:

Levenslang voor deze psychopaat! Van mijn part geven ze 'm de stoel!
Eensch. :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 juni 2014 @ 02:18:11 #188
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_141605086
Nu mag Suárez ook niet naar de Toppers in de ArenA.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 27 juni 2014 @ 03:05:54 #189
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_141605613
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:09 schreef Hathor het volgende:
Dat is eigenlijk niet hetzelfde als jij die ergens een of andere misdaad begaat waardoor je 4 maanden in de cel vliegt en voor je werkgever niet beschikbaar bent. Het enige wat die werkgever dan kan doen is je ontslaan of de geleden schade daardoor op jouw persoonlijk proberen te verhalen. Niet op de "rechtbank" die die straf uitspreekt ... (in dit geval is de FIFA als 'sporttribunaal' gewoon de rechtbank die de straf mag uitspreken)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 27 juni 2014 @ 03:20:51 #190
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_141605763
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 03:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk niet hetzelfde als jij die ergens een of andere misdaad begaat waardoor je 4 maanden in de cel vliegt en voor je werkgever niet beschikbaar bent. Het enige wat die werkgever dan kan doen is je ontslaan of de geleden schade daardoor op jouw persoonlijk proberen te verhalen. Niet op de "rechtbank" die die straf uitspreekt ... (in dit geval is de FIFA als 'sporttribunaal' gewoon de rechtbank die de straf mag uitspreken)
Mjah, maar we weten toch al sinds het Bosman-arrest dat die status van "sporttribunaal" niet zo onaantastbaar is en dat dat best via de arbeidsrechtbank kan overruled worden (ik weet niet hoe dat precies in Engeland loopt).

Het zou nogal gek zijn als de FIFA in Engeland "boven de wet" zou staan.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 03:30:38 #191
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_141605858
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 03:20 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Mjah, maar we weten toch al sinds het Bosman-arrest dat die status van "sporttribunaal" niet zo onaantastbaar is en dat dat best via de arbeidsrechtbank kan overruled worden (ik weet niet hoe dat precies in Engeland loopt).

Het zou nogal gek zijn als de FIFA in Engeland "boven de wet" zou staan.
Uiteraard , maar wat gaat zo'n arbeidsrechtbank in een geval als dit dan doen? Oordelen dat men Suarez niet had moeten schorsen op 'sportieve gronden' voor een sporttribunaal maar wel voor een arbeidsrechtbank omdat hij op de werkvloer 'slagen en verwondingen' aan een collega aanbracht ? Dan wacht hem nog een zwaardere sanctie , denk ik ...

Zijn geval laat niet veel opening voor juridische ruimte, denk ik. Als ik morgen een collega van mij in de schouder bijt , dan kan men mij ook aanklagen daarvoor hé ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 27 juni 2014 @ 03:38:56 #192
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_141605926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 03:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Uiteraard , maar wat gaat zo'n arbeidsrechtbank in een geval als dit dan doen? Oordelen dat men Suarez niet had moeten schorsen op 'sportieve gronden' voor een sporttribunaal maar wel voor een arbeidsrechtbank omdat hij op de werkvloer 'slagen en verwondingen' aan een collega aanbracht ? Dan wacht hem nog een zwaardere sanctie , denk ik ...

Zijn geval laat niet veel opening voor juridische ruimte, denk ik. Als ik morgen een collega van mij in de schouder bijt , dan kan men mij ook aanklagen daarvoor hé ...
Tja, wiens "werkvloer"? Hij speelde voor het nationale team van Uruguay, niet voor Liverpool op dat moment.

Maar misschien hebben ze dat ook helemaal juridisch dichtgetimmerd, geen idee eigenlijk.
pi_141605975
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 03:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

De FIFA is geen rechtbank maar bepaalt natuurlijk wel of iemand mee mag doen.

Wat mij niet helemaal duidelijk is, is of hij nu geschorst is voor 4 maanden en 9 wedstrijden voor Uruguay, of 4 maanden en 9 wedstrijden in het algemeen (dat laatste zou nergens op slaan natuurlijk).
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_141606050
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 03:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De FIFA is geen rechtbank maar bepaalt natuurlijk wel of iemand mee mag doen.

Wat mij niet helemaal duidelijk is, is of hij nu geschorst is voor 4 maanden en 9 wedstrijden voor Uruguay, of 4 maanden en 9 wedstrijden in het algemeen (dat laatste zou nergens op slaan natuurlijk).

9 wedstrijden voor Uruguay
4 maanden voor Liverpool en Uruguay

Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_141606100
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 03:50 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Die 9 wedstrijden zijn dat dan de kwalificatie wedstrijden voor de eerst volgende WK, of van de Zuid Amerika cup hoe dat ding ook maar heet. of start het verbod wanneer de eerst volgende toernooi begint? of geldt dit ook al voor oefeninterlands.
pi_141606103
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 03:50 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat ze voor boete zouden geven als het een speler betreft die ergens speelt waar hij een jaarsalaris van 100.000 euro verdient.
pi_141606119
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 03:57 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Die 9 wedstrijden zijn dat dan de kwalificatie wedstrijden voor de eerst volgende WK, of van de Zuid Amerika cup hoe dat ding ook maar heet. of start het verbod wanneer de eerst volgende toernooi begint? of geldt dit ook al voor oefeninterlands.
Officiële interlands, daar vallen oefeninterlands dus niet onder. Hij mag in vriendschappelijke wedstrijden wel spelen.
pi_141606126
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 03:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat ze voor boete zouden geven als het een speler betreft die ergens speelt waar hij een jaarsalaris van 100.000 euro verdient.
Ik vraag me sowieso af of Suarez dat bedrag uit eigen zak betaalt, wellicht betaalt de Uruguayaanse bond mee en misschien zelfs wel de regering. Lekker van de belastingcenten van het toch al arme volk, zo gaat dat daar.

Maar los van die boete moet gezegd worden dat het wel een loodzware straf is voor Suarez, misschien wel té zwaar eigenlijk :X
pi_141606130
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 04:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Officiële interlands, daar vallen oefeninterlands dus niet onder. Hij mag in vriendschappelijke wedstrijden wel spelen.
Dus dan zal het verbod beginnen met kwalificaties van de Zuid Amerikaanse kampioenschappen? Zeg maar wat wij hebben met het EK?
pi_141606136
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 04:02 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik vraag me sowieso af of Suarez dat bedrag uit eigen zak betaald, wellicht betaald de Uruguayaanse bond mee en misschien zelfs wel de regering. Lekker van de belastingcenten van het toch al arme volk, zo gaat dat daar.

Maar los van die boete moet gezegd worden dat het wel een loodzware straf is voor Suarez, misschien wel té zwaar eigenlijk :X
Vind je? De eerste keer heeft hij 7 wedstrijden gekregen, de tweede keer 10 wedstrijden... wat had jij redelijk gevonden?

Ik hoorde Johan Derksen bij VI zeggen dat hij het sneu vond voor Liverpool, dat begrijp ik niet zo goed. Hij had al iemand gebeten toen ze hem kochten, vervolgens heeft hij dat incident gehad met Evra en nogmaals iemand gebeten. Als ze die jongen dan niet wegsturen (lees: verpatsen) omdat hij zo goed voetbalt... nee, daar heb ik zeker geen medelijden mee. Dat risico loop je als je zo'n dwaas erbij houdt. :{W Ze kunnen proberen de schade op de speler te verhalen, maar dat zal wel niet lukken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')