abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juli 2014 @ 17:19:36 #101
15600 BB-King
Long live the King!
pi_141770756
Ik vind wel dat Suarez een hoop voor zijn kiezen heeft gekregen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  dinsdag 1 juli 2014 @ 17:22:15 #102
198365 Morendo
The Real Deal
pi_141770872
quote:
Blaise Matuidi voelde zich allesbehalve fijn na de 2-0 overwinning van Frankrijk op Nigeria. Hij maakte per ongeluk een horrortackle op de benen van Ogenyi Onazi en zag hoe de Nigeriaan op een brancard getakeld werd. Toch was hij niet bang voor een rode kaart.

Na de wedstrijd bracht hij wel schuldbewust een bezoekje aan de Nigeriaanse kleedkamer. 'Het spijt me maar ik had niet de intentie hem te blesseren. Ik ben teleurgesteld omdat ik geen smerige speler ben. Ik ben ook na afloop naar de kleedkamer van Nigeria gegaan om mijn excuses aan te bieden.'

Hij ontving een gele kaart van arbiter Mark Geiger en had niet het idee te ontsnappen aan een schorsing. 'Omdat de scheidsrechter het heeft gezien en mij heeft gezegd dat ik geen slechte intenties had.'
Wat is deze? Kan die mongool weer baseball-wedstrijden fluiten?
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 17:22:44 #103
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_141770891
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:02 schreef The_Avatar het volgende:
[ afbeelding ]

Ogenyi Onazi staat maanden aan de kant na de zware overtreding van Fransman Blaise Matuidi op zijn enkel. De Nigeriaanse middenvelder van Lazio Roma liep een dubbele beenbreuk op in het WK-duel.

Brak zowel het kuit- als het scheenbeen

En dat is max geel :')
Schandalig. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141850361
Trouwens dit nieuwsbericht:
http://www.nu.nl/sport/38(...)oen-euro-suarez.html

In combinatie met ditm (zitten de bijtincidenten niet eens in):

Geef inderdaad een toneel (en geld) aan dit soort mongolen. Sneu geval...
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 juli 2014 @ 13:32:41 #105
862 Arcee
Look closer
pi_142002747
quote:
Zo gevaarlijk kan een mensenbeet zijn

De wereld lijkt maar niet uitgepraat over voetballer Luis Suarez die zijn Italiaanse tegenstander Giorgio Chiellini beet tijdens een WK-duel. Minder aandacht is er voor het slachtoffer, terwijl een mensenbeet ernstige lichamelijke gevolgen kan hebben..

''De beet van een mens kan uitgroeien tot een extreem gevaarlijke wond'', zegt professor Stanislav Dusko Ehrlich van het Dental Institute in Londen tegenover de Daily Mail. ''Er zitten meer dan 700 verschillende bacteriestammen in de mond. Wanneer een beet de huid doorboort kunnen bepaalde bacteriën het lichaam binnendringen en daar ernstige schade aanrichten.''

De 67-jarige Wendy Thomas is zich hier maar al te bewust van. De Engelse werd met spoed in het ziekenhuis opgenomen en verloor bijna een vinger na een 'speelse beet' van haar tweejarige kleinzoon. ''Het leek niet erger te zijn dan een speldenprik, op het moment zelf was er er niks aan de hand. Mijn kleinzoon Jake is geen bijter, dit was echt per ongeluk tijdens een stoeipartijtje.''

De vinger van de oma voelde de volgende dag nog wat pijnlijk aan, maar pas 's avonds was het echt foute boel, herinnert ze zich. ''Ik werd midden in de nacht wakker en mijn vinger deed zo'n pijn. Ik heb geprobeerd uit bed te komen, maar was zo duizelig en slap dat ik nauwelijks op tijd het toilet kon bereiken voor ik begon over te geven.'' Het volgende wat de vrouw zich herinnert is het beeld van haar 67-jarige man Chris die zijn vrouw voortduwde in een rolstoel richting de eerste hulp van het Lymington Hospital.

Artsen gaven de vrouw antibiotica en legden het geschrokken echtpaar uit dat het lichaam hoogstwaarschijnlijk geïnfecteerd was met een streptokokkenbacterie, afkomstig uit de mond van de tweejarige kleinzoon.

Oma Wendy bracht na de beet van kleinzoon Jake vier dagen door in het ziekenhuis, voor ze weer naar huis werd gestuurd. Toen er een week later geen verbetering zichtbaar was, belandde de vrouw opnieuw in het ziekenhuis. ''De anesthesist vertelde me eerlijk dat ik mijn vinger kon verliezen.''

Veertien dagen, twee operaties en twaalf weken fysiotherapie later lijkt het eindelijk iets beter te gaan met de grootmoeder. ''Maar het kan nog wel een jaar duren voor alles weer normaal voelt in mijn vinger.. Mensen kunnen niet geloven dat dit allemaal is veroorzaakt door een beet van mijn kleinzoon. We moeten ons echt meer bewust zijn van de gevaren van een mensenbeet.''

Luis Suarez werd voor de beet negen interlands geschorst door de FIFA en mag zich bovendien vier maanden lang niet bezighouden met voetbalgerelateerde zaken.

Daarnaast verontschuldigde de aanvaller van Liverpool zich bij de gehele voetbalfamilie. ''Ik heb diepe spijt van wat er is gebeurd. Verder garandeer ik iedereen dat er zich nooit meer een incident als dit zal voordoen..''

Suarez' slachtoffer Giorgio Chiellini en zijn team zijn inmiddels weer thuis.

Bron: www.telegraaf.nl
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 13:46:11 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_142003247
Reclame die ik in de mail kreeg :')___

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Forum Admin maandag 7 juli 2014 @ 14:47:23 #107
35723 crew  GGMM
pi_142005412
Al die mensen die zeiden dat z'n transfer niet meer doorging staan mooi voor aap. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')