ehhhh?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:36 schreef heiden6 het volgende:
.... maar [Partij X] conformeert zich vrijwillig aan de reglementen van de FIFA...
Als je je vrijwillig bij een vereniging aansluit, ga je vrijwillig akkoord met de reglementen. Liverpool kan zich ook afscheiden van de FA en een eigen bond beginnen, en dan mag Suárez gewoon meedoen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ehhhh?
Als het reglementen zijn, is het toch niet meer vrijwillig?
En dat uit nota bene jouw mond!
Ik sta hier met mijn mond vol Suarez. Of je trollt, dat kan.
Yeah, sure.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je je vrijwillig bij een vereniging aansluit, ga je vrijwillig akkoord met de reglementen. Liverpool kan zich ook afscheiden van de FA en een eigen bond beginnen, en dan mag Suárez gewoon meedoen.
Ik geloof anders dat zijn eerdere schorsingen altijd door nationale bonden werden opgelegd. En dat de FIFA daar helemaal geen consequenties aan heeft verbonden, ook niet voor internationale wedstrijden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat clubs verplicht zijn om spelers af te staan vind ik persoonlijk belachelijk, maar Liverpool conformeert zich vrijwillig aan de reglementen van de FIFA, dus ook aan het af moeten staan van spelers en de regels omtrent schorsingen.
OVerigens, als jij een bank berooft en in de gevangenis terecht komt, worden daar ook mensen door benadeeld: je werkgever, je familie, je vrienden...
Waarschijnlijk had Suárez niet zo'n zware straf gekregen als dit de eerste keer was dat er zoiets gebeurde. Liverpool had hem ook niet kunnen halen omdat hij iemand had gebeten, of kunnen verkopen (of ontslaan) toen hij voor de tweede keer iemand beet. Ze nemen ook een bepaald risico door dat niet te doen, net zoals je een risico neemt door een relatie aan te gaan met iemand die twee keer eerder een bank heeft beroofd.
Het lijkt me duidelijk dat ze dat niet gaan doen, maar het kan wel degelijk.quote:
Dat is natuurlijk niet helemaal vergelijkbaar, omdat het vorige keren niet de derde keer was. Als hij nu tijdens een wedstrijd voor Liverpool weer iemand had gebeten, zou hij in principe dezelfde straf moeten krijgen, echter kan de FA iemand niet schorsen voor interlands. Volgens mij kan de FA hem wel schorsen voor vier maanden en is het gebruikelijk dat de FIFA een dergelijke schorsing overneemt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:43 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik geloof anders dat zijn eerdere schorsingen altijd door nationale bonden werden opgelegd. En dat de FIFA daar helemaal geen consequenties aan heeft verbonden, ook niet voor internationale wedstrijden.
Maar nu het op de wereldbeker gebeurt willen ze even hun "fair play"-imago oppoetsen en leggen ze een sanctie op die ook van toepassing is op een nationale voetbalcompetitie.
Ja, you may call me stupid, but I am smelling bullshit here.
Weet alleen niet of de FIFA dan besluit dat Suarez zich niet aan de sanctie houdt, en hem volledig schorsen van FIFA-voetbal, ook voor wereldbeker-voetbal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je je vrijwillig bij een vereniging aansluit, ga je vrijwillig akkoord met de reglementen. Liverpool kan zich ook afscheiden van de FA en een eigen bond beginnen, en dan mag Suárez gewoon meedoen.
Serieus?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, van de FIFA mocht Italie al niet door (de rode kaart voor Marchisio), dus die gaan niet tegen hun eigen beleid in ineens.
Buiten het veld is het gewoon een goede gast! Heb hem een paar keer ontmoet, topgozer. Binnen het veld kun je van hem vinden wat je wilt, maar hij is wel een echte winnaar. Ik keur het bijten niet goed, maar hij gaat wel over lijken om zijn doel te bereiken. Helaas slaat hij er soms in door, maar ik kan zijn mentaliteit alleen maar bewonderen. Mede door zijn mentaliteit is hij zo ver gekomen. Toen hij bij Groningen kwam, was het nog helemaal geen bijzondere voetballer, maar door keihard te werken is hij aan de top gekomen. De absolute wereldtop zelfs. Heel erg zonde dit van de speler én de mens Luis Suarez.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is idd een klootzak, toch vreemd dat hij buiten het veld een groot hart lijkt te hebben, als je hoort wat die voor zijn familie koopt en dergelijke
Ik reageer op iemand, ik geef verder mijn mening. Als het jou niet boeit dan sla je mijn post overquote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Serieus, wat boeit het hoe Suarez buiten het veld is of hoe corrupt de FIFA ook is. Suarez heeft zich al meerdere malen verkeerd gedragen en de sport in diskrediet gebracht. Niets mis met deze straf.
Hij heeft ook zeker straf verdiend. Maar dit gaat echt veel en veel te ver. Gewoon 9 duels schorsing voor de nationale ploeg was ok geweest.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Serieus, wat boeit het hoe Suarez buiten het veld is of hoe corrupt de FIFA ook is. Suarez heeft zich al meerdere malen verkeerd gedragen en de sport in diskrediet gebracht. Niets mis met deze straf.
Precies. Pepe schijnt buiten het veld ook een toffe kerel te zijn, maakt zijn acties binnen het veld niet minder ergquote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Door de enorme druk vanuit de media kon de fifa natuurlijk niet met alleen 9 duels aankomen, immers was de straf bij Ajax en Liverpool zelsf al 15(?) wedstrijden. Daarom gooien ze er maar een schorsing van 4 maanden bovenop mbt al voetbal gerelateerde activiteiten. Dit lijkt naar buiten toe een welverdiende zware straf, maar ik denk dat de fifa hier op een slimme manier voor zorgt dat hun sterspeler Suarez in ieder geval niet is uitgesloten om te schitteren op het volgende WK. En de daarbij horende commerciële inkomsten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij heeft ook zeker straf verdiend. Maar dit gaat echt veel en veel te ver. Gewoon 9 duels schorsing voor de nationale ploeg was ok geweest.
Veel te ver?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij heeft ook zeker straf verdiend. Maar dit gaat echt veel en veel te ver. Gewoon 9 duels schorsing voor de nationale ploeg was ok geweest.
Tuurlijk, het is totaal geen zware overtreding. Zijn tegenstander zal geen moment last hebben van deze overtreding. Het hoort niet op een voetbalveld thuis en het is iets walgelijks dus moet je een goede straf krijgen. Maar 4 maanden stadionverbod gaat natuurlijk helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel te ver?Je bent zelf ook niet helemaal lekker in bol.
Stadionverbod en trainingsverbod ben ik met je eens, maar 4 maanden niet mogen spelen is meer dan terecht.. ik had er zelfs een half jaar van gemaakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is totaal geen zware overtreding. Zijn tegenstander zal geen moment last hebben van deze overtreding. Het hoort niet op een voetbalveld thuis en het is iets walgelijks dus moet je een goede straf krijgen. Maar 4 maanden stadionverbod gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Ieder nadeel heb z'n voordeel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
Nu mag Suárez ook niet naar de Toppers in de ArenA.
Dat zou wel mogenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
Nu mag Suárez ook niet naar de Toppers in de ArenA.
Hij brengt de sport zwaar in diskrediet. Ik had 12 maanden ook prima gevonden. Dit is mild.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:24 schreef GwaiLow het volgende:
Tuurlijk, het is totaal geen zware overtreding. Zijn tegenstander zal geen moment last hebben van deze overtreding. Het hoort niet op een voetbalveld thuis en het is iets walgelijks dus moet je een goede straf krijgen. Maar 4 maanden stadionverbod gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Mag hij ook niet meetrainen bij Liverpool?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stadionverbod en trainingsverbod ben ik met je eens, maar 4 maanden niet mogen spelen is meer dan terecht.. ik had er zelfs een half jaar van gemaakt.
Maar hij is gewoon dom, 3e keer en de FIFA met hun campagnes van respect dit dat.. ja dan moeten ze nu een voorbeeld van je makenEn dan ook nog ontkennen + mongoloide reacties uit je land (van de bond etc) ..
Hij mag blij zijn dat hij nog mag voetballen, Mike Tyson had het geen 3 keer kunnen flikken hoor.
Volgens mij niet, of ik heb dat verkeerd begrepen.. Ik dacht echt 4 maanden niks met voetbal te maken hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mag hij ook niet meetrainen bij Liverpool?
Volgens mij mag hij gewoon meetrainen. Dacht dat ze het meer hadden over evenementen. Anders zou hij ook geen balletje mogen trappen op het strand bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij niet, of ik heb dat verkeerd begrepen.. Ik dacht echt 4 maanden niks met voetbal te maken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |