quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Alle Fifa wedstrijden, oefenwedstrijden/kwalificatie tellen dus ook mee
Okquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, na het WK gaat het volgens mij om kwalificatiewedstrijden van Uruguay. Of oefeninterlands er ook bij horen weet ik niet.
MAAR WAT EEN WINNAARSMENTALITEIT HE JONGONS?!?!?!quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef TLC het volgende:
En zo dupeer je behalve een heel land ook nog Liverpool FC
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
MAAR WAT EEN WINNAARSMENTALITEIT HE JONGONS?!?!?!
Als het goed is niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef OverRated het volgende:
Ze gaat nu checken of vriendschappelijke ook meetellen
Nee, die tellen NIET mee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef OverRated het volgende:
dat lijkt me niet..dat zou nergens op slaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:57 schreef Kopsterk het volgende:
Dan betekent dit dat hij ook niet mee mag trainen met de Liverpool-selectie in de tijd dat hij geschorst is, of wel?
Dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef OverRated het volgende:
altijd lachen met calandquote:
16 ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet. Uit hoeveel wedstrijden bestaat een kwalificatie?
Na het WK is de Copa America pas weer het echte werk voor Uruguay.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:02 schreef Karelnoord het volgende:
Celstraf/taakstraf zou beter zijn.
Dit meen ik serieus.
http://nos.nl/wk2014/artikel/666847-wk-voorbij-voor-suarez.htmlquote:De negen wedstrijden gelden voor interlands voor Uruguay. De periode van vier maanden geldt voor al zijn voetbalactiviteiten, inclusief clubwedstrijden. Zijn werkgever Liverpool kan daardoor tot eind oktober geen beroep doen op de aanvaller.
Al had ik nooit verwacht dat die straf ook voor wedstrijden van Liverpool zou gelden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:04 schreef Parafernalia het volgende:
Hij heeft wel geluk dat die maanden nu al in gaan...eind oktober kan ie alweer voor Liverpool spelen
meestal stuk of 10...misschien in z-amerika anders, geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
Maar... Maar... Maar hunnie...quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef tralalala het volgende:
Maar die zieke elleboog van Sakho doen ze waarschijnlijk niets tegen.
WK-kwalificatie Zuid-Amerika zijn 16 wedstrijden, volgens wikiquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
10 zag ik net. Dus valt mee wat dat aangaat. Volgende WK is geen probleem
Knappe prestatie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:05 schreef Lemsterr het volgende:
Luis Suarez has now been banned for 34 games since 2010 without receiving a single red card
Juist.twitter:wilfredgenee twitterde op donderdag 26-06-2014 om 16:04:07Tsja, 4 maanden vakantie en alvast acclimatiseren in Barcelona om ze goed uitgerust kampioen te maken. Lachwekkend. reageer retweet
Is dat zo?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hij mag ook geen transfer maken.
Niet grappig Wilfredquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:06 schreef Gramulanion het volgende:
Juist.twitter:wilfredgenee twitterde op donderdag 26-06-2014 om 16:04:07Tsja, 4 maanden vakantie en alvast acclimatiseren in Barcelona om ze goed uitgerust kampioen te maken. Lachwekkend. reageer retweet
Dat mag ie niet eensquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:06 schreef Gramulanion het volgende:
De zware straf die hij krijgt is belachelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:06 schreef Gramulanion het volgende:
Slaat helemaal nergens op, totaal uit verhouding met andere doodschoppen, elllebogen etc. .quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De zware straf die hij krijgt is belachelijk.
Kan wel zo zijn, maar vergeet niet dat dit de derde keer is h, dat weegt ook echt zwaar mee. Ik denk als dezelfde speler 3x een ander een enorme doodschop krijgt het ook geen 4 wedstrijdjes schorsing meer is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:10 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op, totaal uit verhouding met andere doodschoppen, elllebogen etc. .
'football relating activity' daar horen ook transfers bijquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
Maar, hoe reageert de Uruguayaanse pers president?
En dan? Wat is dat voor symbool-politiek. Denk je nu echt dat instinct te behandelen valtquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:09 schreef Karrs het volgende:
Liever gezien dat hij verplicht professionele hulp moet zoeken, maar wellicht heeft de FIFA niet zo'n mandaat.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:07 schreef TLC het volgende:
Nou Suarez, veel succes met het uitleggen van deze straf aan je kinderen later
Belachelijke straf voor een belachelijke actie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De zware straf die hij krijgt is belachelijk.
Beetje vreemd. Zo wordt de club weer genaaid. Het lijkt me dat een club wellicht van zo'n speler af zou willen. Nu kan dat dus niet.twitter:FIFAWorldCupTM twitterde op donderdag 26-06-2014 om 16:01:52FIFA: Suarez also not allowed to do any adminitrative duties related to football. (transfers) reageer retweet
Je vergeet dat dit de 3de keer is.quote:Slaat helemaal nergens op, totaal uit verhouding met andere doodschoppen, elllebogen etc. .
nu nog hopen dat er geen enkele club meer is die hem nog in de selectie wil hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:11 schreef TheGeneral het volgende:
twitter:FIFAWorldCupTM twitterde op donderdag 26-06-2014 om 16:01:52FIFA: Suarez also not allowed to do any adminitrative duties related to football. (transfers) reageer retweet
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:12 schreef perro. het volgende:
[..]
nu nog hopen dat er geen enkele club meer is die hem nog in de selectie wil hebben.
Half jaar? 4 maanden. En jammer dan voor Liverpool, eigen schuld van Suarez.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Half jaar schorsing is best flink hoor. Je moet ook rekening houden met de belangen van Liverpool die hier ook flink onder te lijden heeft.
Instinctquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:11 schreef Joeri. het volgende:
[..]
En dan? Wat is dat voor symbool-politiek. Denk je nu echt dat instinct te behandelen valt
Kan me niet voorstellen dat ze nog toehappen nee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:12 schreef perro. het volgende:
[..]
nu nog hopen dat er geen enkele club meer is die hem nog in de selectie wil hebben.
beter nadenken voor je een speler aantrekt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Half jaar schorsing is best flink hoor. Je moet ook rekening houden met de belangen van Liverpool die hier ook flink onder te lijden heeft.
Liverpool kan zo ff 35 mio afschrijven, geen club die nu nog 40+ voor hem neer gaat leggen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=310440.920quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:13 schreef Caland het volgende:
Linkje naar een Liverpool forum, iemand?
http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=314821.0quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:13 schreef Caland het volgende:
Linkje naar een Liverpool forum, iemand?
4 maanden, en dan 9 wedstrijden (+/- 2 maanden).quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Half jaar? 4 maanden. En jammer dan voor Liverpool, eigen schuld van Suarez.
9 wedstrijden op het WK ja, ei.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
4 maanden, en dan 9 wedstrijden (+/- 2 maanden).
Denken dat je dit uit zijn systeem krijgtquote:
Nou is liverpool niet schuldig aan wat Suarez gedaan heeft maar toen gebeurde bij hun reageerden ze net zoals Uruguay nu en dus kan ik er geen medelijden mee hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:11 schreef TheGeneral het volgende:
Beetje vreemd. Zo wordt de club weer genaaid. Het lijkt me dat een club wellicht van zo'n speler af zou willen. Nu kan dat dus niet.twitter:FIFAWorldCupTM twitterde op donderdag 26-06-2014 om 16:01:52FIFA: Suarez also not allowed to do any adminitrative duties related to football. (transfers) reageer retweet
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
4 maanden, en dan 9 wedstrijden (+/- 2 maanden).
Als je bewust een tackle op iemand zn benen maakt en je breekt een been krijg je nooit zo'n hoge straf.quote:
Want?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:14 schreef TheGeneral het volgende:
Lijkt me overigens dat in het hoger beroep deze straf nog redelijk achteruit gaat, zeker die 4 maanden. Dus dan zal het nog wel meevallen uiteindelijk.
Als hij voor de winterstop weer een stuk of 10 erin legt gaat dat wel lukkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Liverpool kan zo ff 35 mio afschrijven, geen club die nu nog 40+ voor hem neer gaat leggen.
spuit11quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:15 schreef Stiggie het volgende:
Liverpool forum
http://forums.liverpoolfc(...)ootball-for-4-months
Debiele vergelijking.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je bewust een tackle op iemand zn benen maakt en je breekt een been krijg je nooit zo'n hoge straf.
Dat die 9 wedstrijden alleen gelden voor het WK zie ik nergens staan.quote:
Bijten is juist van menselijke aard.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Debiele vergelijking.
Bijten is een heel ander delict. Het veroorzaakt infecties, ontstekingen et cetera. Bovendien is bijten niet van menselijke aard, dit zie je alleen in een dierentuin. Dat je dit wilt vergelijken met een forse tackle is compleet debiel. Tevens al de derde keer ''three strikes out and you're law''
Interlands dan, huilebalk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat die 9 wedstrijden alleen gelden voor het WK zie ik nergens staan.
Daar had meneer Suarez inderdaad best wel even rekening mee mogen houden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:16 schreef Lemsterr het volgende:
If he was going to attack Chiellini, should have just headbutted, kicked or elbowed him. That's much better.
Werkt wel afschrikwekkend. Clubs zullen nu meer oppassen met het aantrekken van probleemgevallen. Liverpool had dit kunnen zien aankomen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:11 schreef TheGeneral het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Debiele vergelijking.
Bijten is een heel ander delict. Het veroorzaakt infecties, ontstekingen et cetera. Bovendien is bijten niet van menselijke aard, dit zie je alleen in een dierentuin. Dat je dit wilt vergelijken met een forse tackle is compleet debiel. Tevens al de derde keer ''three strikes out and you're law''
Alle FIFA wedstrijden. Gaat per direct in. En die 4 maanden gaan ook per direct in.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat die 9 wedstrijden alleen gelden voor het WK zie ik nergens staan.
Als jij en ik het niet normaal vinden en hijzelf ook niet, getuige die schijnheilige huilbui van twee maanden geleden, 'boehoe als mijn kinderen dat zien', dan kun je toch concluderen dat hem iets mankeert, toch? Dus wat doe je daartegen? Hulp zoeken. Zegt zo'n zieleknijper 'dit krijgt hij niet uit zijn systeem', dan is het einde carrire.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:14 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Denken dat je dit uit zijn systeem krijgt
Hij durfde denk ik niet in een echt Afrikaantje te happenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:17 schreef Zipportal het volgende:
Dit hapt er in bij Suarez. Het maakt hem niet of hij door de Hond (FIFA) of kat (UEFA) gebeten wordt.
Koekoek. Hapmannetje.
VI en FCUpdate zeggen dat er niet bij. Nusport wel zo te zien.quote:
ja, gewoon 80 miljoen laten lopenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:19 schreef Zorro het volgende:
Misschien kan Liverpool zijn contract verbreken, staande voet en zo? Hoewel, dat had meteen gemoeten natuurlijk....
Officile persbericht is altijd de beste bron.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
VI en FCUpdate zeggen dat er niet bij. Nusport wel zo te zien.
Grote jongens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij durfde denk ik niet in een echt Afrikaantje te happen
kapitaalsvernietigingquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:19 schreef Zorro het volgende:
Misschien kan Liverpool zijn contract verbreken, staande voet en zo? Hoewel, dat had meteen gemoeten natuurlijk....
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ja, gewoon 80 40 miljoen laten lopen
Gast, je gaat niet zomaar 55-75mil weggooien/-gevenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:19 schreef Zorro het volgende:
http://www.ovaciondigital(...)suspendido-fifa.htmlquote:La Celeste se qued sin su goleador
Luis Surez fue sancionado por la FIFA por nueve partidos y por cuatro meses no podr tener actividad vinculada al ftbol. El delantero se pierde el resto del Mundial. El fallo es apelable.
Un baldazo de agua fra. Despus de varias horas de reunin, la FIFA dio su veredicto final sobre el suceso ocurrido entre Luis Surez y Giorgio Chiellini, quien lo acus de haberlo mordido en el partido del martes pasado.
El “Pistolero” fue suspendido por nueve partidos con la seleccin uruguaya y no podr estar el sbado ante Colombia por los octavos de final del Campeonato del Mundo. Adems por cuatro meses no podr tener ninguna actividad vinculada al ftbol tanto en la seleccin uruguaya como en cualquier otro equipo incluyendo entrenamientos ni entrar a los estadios.
Asimismo deber pagar una multa de 100.000 francos suizos.
"Tal comportamiento no puede ser tolerado en ningn campo de juego de ftbol y en particular no en el Mundial de Ftbol de FIFA cuando los ojos de millones de personas estn sobre las estrellas en el campo de juego", sostuvo la FIFA. "El Comit Disciplinario tuvo en cuenta todos los factores en este caso y el grado de culpabilidad de Surez", agreg.
Uruguay tendr 21 das para apelar el fallo, pero la decisin no suspende la medida, inform la FIFA.
En el caso de que Uruguay llegue hasta el final, Surez cumplir 4 partidos sin jugar en la seleccin. Le quedarn 5 por cumplir entre Copa Amrica y Eliminatorias.
La postergacin del anuncio del fallo de anoche para hoy haba generado optimismo en la delegacin de Uruguay en Brasil.
“Creo que fue positivo porque cuando hay una seguridad total de un tema el fallo sale relativamente rpido. El hecho de que se hayan tomado ms tiempo es un buen presagio. Es un buen sntoma de que estn valorando las pruebas que se presentaron. Yo lo tomara como positivo que analicen ms a fondo lo que present”, haba manifestado Eduardo Belza, gerente deportivo de la Asociacin Uruguaya de Ftbol esta maana a radio Sport 890.
En la reunin de anoche particip toda la dirigencia de FIFA aunque no el presidente Joseph Blatter que viaj a ver el partido entre Suiza y Honduras y volvi tarde en la noche a Ro.
Lea el comunicado de FIFA en ingls aqu.
Je krijgt echt geen infectie of ontsteking als je gebeten wordt door een mens, zeker niet met een voetbalshirt er nog tussen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Debiele vergelijking.
Je verwacht het niet!quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
Lol, op dat Liverpool forum:
[ afbeelding ]
Ok helder.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.ovaciondigital(...)suspendido-fifa.html
Uhhh jawel dus. Zeker als de beet ook een verwonding met bloed veroorzaakt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je krijgt echt geen infectie of ontsteking als je gebeten wordt door een mens, zeker niet met een voetbalshirt er nog tussen.
Verder wel eens met de staf, je kunt niet 3 keer zoiets idioots doen. Had eigenlijk nog een hogere straf verwacht, maar dit vind ik wel passend.
Nee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:22 schreef GwaiLow het volgende:
Maar goed, hij kan dus in beroep gaan. Kan hij dan de 1/8e finale spelen?
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat je meerdere malen iets debiels doet als mensen bijten. Naakt over het veld rennen is ook erger dan iemand tacklen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
Belachelijk, een elleboogstoot of een gestrekt been is veel ergerder.
Waar kan ik die terugkijken? Heb 't gemist..quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef Rabieluh het volgende:
Door merg en been deze persconferentie.
Pff. Alsof clubs nu nog voor Suarez in de rij staan. En al helemaal niet voor zulke bedragen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zorro is een subjectieve huilebalk, moet je inmiddels wel weten.
Gaat om veel te veel geld, economisch gezien zou het rampzalig zijn om hem te ontslaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:23 schreef Hathor het volgende:
Liverpool zou hem ook gewoon op staande voet moeten ontslaan, een werknemer die steeds door zijn eigen domme toedoen niet voor je kan spelen is dus waardeloos.
Maximaal niet voor een half seizoentje.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:25 schreef Cavaliers het volgende:
Kan Liverpool hem nu wel inschrijven voor de Premier League?
Jij lijkt wel een subjectieve huilebalkquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:23 schreef Hathor het volgende:
Liverpool zou hem ook gewoon op staande voet moeten ontslaan, een werknemer die steeds door zijn eigen domme toedoen niet voor je kan spelen is dus waardeloos.
Jij niet alleen, er waren nogal wat geluidsprobleempjes..quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Waar kan ik die terugkijken? Heb 't gemist..
Dat is een goede, ik neem aan dat zij dit al gedaan hebben?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:25 schreef Cavaliers het volgende:
Kan Liverpool hem nu wel inschrijven voor de Premier League?
Je kapitaal ontslaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:23 schreef Hathor het volgende:
Dat zou prachtig zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maximaal niet voor een half seizoentje.
Dat geloof ik best, maar wat heb je aan een speler die een aantal maanden per seizoen niet voor je mag spelen? Dit is al de tweede keer in zijn Liverpool periode, wat ondertussen wel zijn miljoenensalaris mag doorbetalen. Wat heb je nou aan zo'n figuur op je loonlijst?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:25 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Gaat om veel te veel geld, economisch gezien zou het rampzalig zijn om hem te ontslaan.
Dat vind ik ook zo maf. Natuurlijk is bijten gestoord, maar een bewuste elleboog is vl gemener/gevaarlijker. Gaan ze daar voortaan ook vier maanden schorsing voor geven? Van mij mogen ze hoor, maar niet het ene wel aanpakken en 't andere niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef tralalala het volgende:
Maar die zieke elleboog van Sakho doen ze waarschijnlijk niets tegen.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teringaids, dat wordt weer een.tyfusseizoen op anfield
Ergerder? Je bedoeld zeker gewoo erger?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
Belachelijk, een elleboogstoot of een gestrekt been is veel ergerder.
Dit is helemaal geen debiele vergelijking. En het veroorzaakt echt geen infectiesquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Debiele vergelijking.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ergerder? Je bedoeld zeker gewoo erger?
Ja klopt, dit is ook echt een schandalige straf. Voor zo'n vergrijp moet je gewoon 3 duels schorsing krijgen. En als het de derde keer is geef je er 7.
Kan Liverpool Suarez niet voor de rechter slepen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:25 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Gaat om veel te veel geld, economisch gezien zou het rampzalig zijn om hem te ontslaan.
tnx ouwequote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/wk2014/video/666854-fifa-suarez-geschorst.html
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja klopt, dit is ook echt een schandalige straf. Voor zo'n vergrijp moet je gewoon 3 duels schorsing krijgen. En als het de derde keer is geef je er 7.
Derde keer al. Ook nog flink aangepakt doordat hij het racistje aan het uithangen was.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar wat heb je aan een speler die een aantal maanden per seizoen niet voor je mag spelen? Dit is al de tweede keer in zijn Liverpool periode, wat ondertussen wel zijn miljoenensalaris mag doorbetalen. Wat heb je nou aan zo'n figuur op je loonlijst?
Jij bent net zo'n idioot als Suarez.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit seizoen begon LFC ook minstens 5 wedstrijden zonder Suarez, en beleefde het beste seizoen in jaren. Houd dan je mond ofzo.quote:
Het gaat er ook om dat dit al de 3e keer isquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo maf. Natuurlijk is bijten gestoord, maar een bewuste elleboog is vl gemener/gevaarlijker. Gaan ze daar voortaan ook vier maanden schorsing voor geven? Van mij mogen ze hoor, maar niet het ene wel aanpakken en 't andere niet.
Ben ik ook met je eens, ik denk dat zij hem zsm willen verkopen; alleen welke club heeft nu nog interesse? Dit is ongelofelijk slecht voor het imago van de club die hem eventueel nog wil kopen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar wat heb je aan een speler die een aantal maanden per seizoen niet voor je mag spelen? Dit is al de tweede keer in zijn Liverpool periode, wat ondertussen wel zijn miljoenensalaris mag doorbetalen. Wat heb je nou aan zo'n figuur op je loonlijst?
Weer geen kampioen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:28 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Dit seizoen begon LFC ook minstens 5 wedstrijden zonder Suarez, en beleefde het beste seizoen in jaren. Houd dan je mond ofzo.
Weer een kutkampioen want chokesenal wint nooit ietsquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teringaids, dat wordt weer een.tyfusseizoen op anfield
Ik heb het idee dat hij niet beseft wat hij gedaan heeft.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou wel willen weten hoe Suarez zich nu voelt.. meestal zijn vragen als 'wat gaat er nu door je heen' niet zo boeiend.. in dit geval wel
Dit seizoen mist Suarez de eerste 9 duels, plus de eerste ronde FA-cup plus drie wedstrijden voor de groepsfase van de CL.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:28 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Dit seizoen begon LFC ook minstens 5 wedstrijden zonder Suarez, en beleefde het beste seizoen in jaren. Houd dan je mond ofzo.
Denk dat hij zich ontzettend benadeeld voelt op dit moment. Dat krijg je als je te dom bent om te poepen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou wel willen weten hoe Suarez zich nu voelt.. meestal zijn vragen als 'wat gaat er nu door je heen' niet zo boeiend.. in dit geval wel
Je zag al na de wedstrijd dat hij kapot ging van binnen, hij wist dat dit eraan zat te komen. Ik denk dat hij serieus een breakdown krijgt nu.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Hij voelt zich de gebeten hond.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is toch ook schandalig. Een heleboel acties van Pepe hebben ook niks met voetbal te maken en daar zijn de straffen ook ontzettend laag. Het is echt bizar dat ze voor een kleine beet zo'n straf durven uit te delen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n idioot als Suarez.
Idd. Zelfs de President van het land ging hem verdedigen, wat voor voorbeeldfunctie is dat dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:31 schreef CANARIS het volgende:
De juist straf . Het zat eraan te komen en elke straf die lager zou zijn uitgevallen zou pas echt een schandaal zijn geweest.
De fifa heeft blijk gegeven voor niets te zwichten. Dat Fair Play boven op de agenda staat. Als je dan zoiets debiels doet als Suarez , moet je gewoon voor lange tijd uit de roulatie worden getrokken. Punt Uit.
Erg vind ik de reacties in Urugay. Had nigel de jong dit gedaan , hadden wij ook niet gepiept bij zo´n straf. Dat hadden de meeste van ons waarschijnlijk geaccpeteerd, net als de meeste van ons zeggen dat de jong er in 2010 met een rode kaart uit had gemoeten. Dan gaan we ook niet een lulverhaal ophangen over een evenwichtsstoornis van de Jong toen.
Pepe heeft n keer iemand verrot geschopt (10 wedstrijden). Verder niks van deze orde.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is toch ook schandalig. Een heleboel acties van Pepe hebben ook niks met voetbal te maken en daar zijn de straffen ook ontzettend laag. Het is echt bizar dat ze voor een kleine beet zo'n straf durven uit te delen.
Onzin. Pepe wordt ook keihard aangepakt. Tien wedstrijden toch toen hij een tegenstander schopte?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is toch ook schandalig. Een heleboel acties van Pepe hebben ook niks met voetbal te maken en daar zijn de straffen ook ontzettend laag. Het is echt bizar dat ze voor een kleine beet zo'n straf durven uit te delen.
Dat zal best, maar Pepe is nu niet relevant.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat klopt . Dat zag ik ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:31 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Je zag al na de wedstrijd dat hij kapot ging van binnen, hij wist dat dit eraan zat te komen. Ik denk dat hij serieus een breakdown krijgt nu.
Minstens 22.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef satecl het volgende:
Hoeveel wedstrijden is hij nu in totaal geschorst? 25?
Sowieso 9 FIFA-wedstrijden (Eindronde + Kwalificatie, oefenwedstrijden mag hij wel spelen)quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef satecl het volgende:
Hoeveel wedstrijden is hij nu in totaal geschorst? 25?
9 competitie, 3 Champions League, 1 League Cup. Plus 9 voor Uruguay is dus 22 (oefenwedstrijden van Liverpool niet meegerekend).quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:33 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Sowieso 9 FIFA-wedstrijden (Eindronde + Kwalificatie, oefenwedstrijden mag hij wel spelen)
Daarnaast ook tot eind oktober niet spelen bij Liverpool... reken maar uit hoeveel wedstrijden dat zijn
Is dit serieus of sarcastisch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niemand verdedigt hem, alleen vinden ze straf te hard. Niks mis mee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Suarez bijt iemand al voor de derde keer en nog zijn er mensen die hem verdedigen.
Het blijft bijzonder.
Deze overtreding van Suarez is van dezelfde orde als die van Pepe. Beide gewoon hele lichte rode kaarten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Pepe heeft n keer iemand verrot geschopt (10 wedstrijden). Verder niks van deze orde.
Nopquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef Wouterw17 het volgende:
Mag hij wel trainen trouwens? Anders zal het nog wel een tijdje duren voor hij berhaupt fit is.
Neequote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef Wouterw17 het volgende:
Mag hij wel trainen trouwens? Anders zal het nog wel een tijdje duren voor hij berhaupt fit is.
Na de eerste keer was het ook vreemd hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Suarez bijt iemand al voor de derde keer en nog zijn er mensen die hem verdedigen.
Het blijft bijzonder.
Wat?!quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Deze overtreding van Suarez is van dezelfde orde als die van Pepe. Beide gewoon hele lichte rode kaarten.
Wat verdwaalde joden, meer niet. Op dat Liverpool forum zie je ook maar een enkeling die het wel snappen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Het blijft bijzonder.
nota bene de President van het land verdedigde hem, dat is toch wel het zieligste van allemaal. Maar goed, de straf is gegeven en zn carriere heeft ie compleet verneukt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Het blijft bijzonder.
Donder op.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Deze overtreding van Suarez is van dezelfde orde als die van Pepe. Beide gewoon hele lichte rode kaarten.
Hij mag niet in stadions komen, maar niets of niemand houdt hem tegen om conditie en krachttraining te doen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef Wouterw17 het volgende:
Op RAWK snappen ze sowieso bijzonder weinig.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat verdwaalde joden, meer niet. Op dat Liverpool forum zie je ook maar een enkeling die het wel snappen.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En de tweede keer was bizar. En het dan gewoon nog een keer doenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Na de eerste keer was het ook vreemd hoor
[..]
Waarom zou hij niet mogen trainen? Hij mag gewoon dingen doen ofzo; hij is niet veroordeeld. Hij mag ook gewoon voetballen zolang het maar niet onder de FIFA is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef Wouterw17 het volgende:
Hij mag niet trainen met LFC.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij mag niet in stadions komen, maar niets of niemand houdt hem tegen om conditie en krachttraining te doen natuurlijk.
http://www.liverpoolfc.co(...)verpool-fc-statementquote:Liverpool Football Club has released the following statement in response to the FIFA Disciplinary Committee's decision regarding Luis Suarez.
Ian Ayre, chief executive officer, said: "Liverpool Football Club will wait until we have seen and had time to review the FIFA Disciplinary Committee report before making any further comment."
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op RAWK snappen ze sowieso bijzonder weinig.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef hafcfan het volgende:
De beste straf is nog steeds een gebroken been, maar helaas lopen er niet veel spelers meer die dat soort grappen uithalen
Misschien was die elleboog van Sakho z'n eerste, maar dan nog vind ik het vreemd dat hij (mogelijk, weet niet of FIFA er nog naar gaat kijken) niet geschorst wordt op basis van de beelden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:29 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat dit al de 3e keer is
En dan de wedstrijd ervoor nog een jankverhaal over de pers die zo tegen arme suarez is houdenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
En de tweede keer was bizar. En het dan gewoon nog een keer doen
Nope, hij mag ook niet uitkomen in wedstrijden voor Liverpool de komende 4 maanden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet mogen trainen? Hij mag gewoon dingen doen ofzo; hij is niet veroordeeld. Hij mag ook gewoon voetballen zolang het maar niet onder de FIFA is.
Verrassend.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.
Omdat hij een stadionverbod heeft voor elk voetbalstadion:quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet mogen trainen? Hij mag gewoon dingen doen ofzo; hij is niet veroordeeld. Hij mag ook gewoon voetballen zolang het maar niet onder de FIFA is.
En:quote:the player Luis Surez is prohibited from entering the confines of any stadium during the period of the ban
quote:The player Luis Surez is banned from taking part in any kind of football-related activity (administrative, sports or any other)
Liverpoolfans zijn dan ook vrij zwakzinnig in de regel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.
Omdat je niet goed bij je hoofd bent, daarom.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik een andere mening heb?
Zou dit eigenlijk mogelijk zijn, juridisch gezien? wel toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef Zorro het volgende:
Ik mag hopen dat Liverpool op zijn minst zijn salaris inhoudt gedurende die periode.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Liverpoolfans zijn dan ook vrij zwakzinnig in de regel.
Gewoon een maandje rond laten razen bij zijn soortgenoten in een safaripark.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef Zorro het volgende:
Ik mag hopen dat Liverpool op zijn minst zijn salaris inhoudt gedurende die periode.
of armquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:39 schreef El_Matador het volgende:
Schorsing + stadionverbod.
Je zal in dat stadion zitten als onschuldige toeschouwer en opeens een vampier in je nek hebben..
Zullen vast dingen voor geregeld zijn in de contracten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:39 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Zou dit eigenlijk mogelijk zijn, juridisch gezien? wel toch?
Dat zit onder de FIFA.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nope, hij mag ook niet uitkomen in wedstrijden voor Liverpool de komende 4 maanden.
In Nederland mag je niet zomaar salaris afpakken van je werknemer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:39 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Tja, dat is altijd makkelijk om te zeggen als iemand een afwijkende mening heeft.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat je niet goed bij je hoofd bent, daarom.
Ze hebben dus wel iets geleerd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:33 schreef Cavaliers het volgende:
Statement van Liverpool: http://www.liverpoolfc.co(...)verpool-fc-statement
"We will not be making a statement at this time."
Oh, maar het is niet alleen in dit geval hoor. Jij raaskalt al een jaar dingen die nergens op slaan. Ik zit nog steeds te wachten op PSV dat met 0-3 in San Siro wint.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, dat is altijd makkelijk om te zeggen als iemand een afwijkende mening heeft.
Denk het wel ja.. zeker omdat hij zijn club al eerder heeft benadeeld.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:39 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Uhh Nee. Als hij een stadion bouwt mag hij gewoon naar binnen. De FIFA staat niet boven de wet ofzo.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat hij een stadionverbod heeft voor elk voetbalstadion:
[..]
En:
[..]
Op dat moment was het helemaal niet gek geweest als PSV AC Milan had verslagen hoor. Tja, het is een iet wat gewaagde uitspraak, en dan zit je ook wel eens fout ja. Dat is niet te voorkomen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Oh, maar het is niet alleen in dit geval hoor. Jij raaskalt al een jaar dingen die nergens op slaan. Ik zit nog steeds te wachten op PSV dat met 0-3 in San Siro wint.
Ietwat gewaagdquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Op dat moment was het helemaal niet gek geweest als PSV AC Milan had verslagen hoor. Tja, het is een iet wat gewaagde uitspraak, en dan zit je ook wel een fout ja. Dat is niet te voorkomen.
Het is slechts n van de 800 voorbeelden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Op dat moment was het helemaal niet gek geweest als PSV AC Milan had verslagen hoor. Tja, het is een iet wat gewaagde uitspraak, en dan zit je ook wel een fout ja. Dat is niet te voorkomen.
Ding is; 1e keer kan gebeuren, 2e keer is ie met veel moeite vergeven omdat hij berouw toonde en al die sentimentele bullshit eromheen etc. 3e keer is eigenlijk game over. Hij is nu niet meer serieus te nemen en ook zijn excuses straks niet. Denk dat het alleen nog bergafwaarts zal gaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk het wel ja.. zeker omdat hij zijn club al eerder heeft benadeeld.
Vraag me nu af of dit misschien wel de doodsklap is voor zijn carrire. Als voetballer staat hij bijna aan de top van de piramide en is hij miljoenen waard. Kan zo'n speler in 1 klap van die piramide donderen, of wordt hij gered omdat hij uitzonderlijke talenten heeft?
Hahahahaquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=1715![]()
![]()
![]()
Hij wou gwn Gerrard bijten![]()
En heel veel daarvan waren gewoon waar of kwamen uit.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is slechts n van de 800 voorbeelden.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
![]()
![]()
Stadions die onder de FIFA hangen ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat hij een stadionverbod heeft voor elk voetbalstadion:
[..]
En:
[..]
Voetballen is wat anders dan wedstrijden spelen voor een baas waar je onder contract staat.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nope, hij mag ook niet uitkomen in wedstrijden voor Liverpool de komende 4 maanden.
Nee, absoluut. Hij kan uiteraard rustig een balletje gaan trappen op straat. Hij kan alleen niet deelnemen aan voetbalgerelateerde activiteiten bij clubs die onder een bond vallen die aangesloten is bij de FIFA.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Voetballen is wat anders dan wedstrijden spelen voor een baas waar je onder contract staat.
Ik ook, maar dat staat wat mij betreft verder los van de zaak Suarezquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
![]()
![]()
[..]
Ach, Uruguay zonder Suarez of geen Uruguay is ook lood om oud ijzer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:54 schreef hafcfan het volgende:
Uruguayaanse media: Uruguay denkt aan niet spelen tegen Colombia na schorsing Suarez. Woest
Tweet Jeroen Elshof.
Houdoe en bedankt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:54 schreef hafcfan het volgende:
Uruguayaanse media: Uruguay denkt aan niet spelen tegen Colombia na schorsing Suarez. Woest
Tweet Jeroen Elshof.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:54 schreef hafcfan het volgende:
Tweet Jeroen Elshof.
Dat zal zo'n vaart wel niet lopen.. anders worden ze zwaar gestraft denk ik. Uitsluiting voor volgende WK etc.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:54 schreef hafcfan het volgende:
Tweet Jeroen Elshof.
Ik hoop 't zo. Heerlijk zo die controversile momenten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:54 schreef hafcfan het volgende:
Tweet Jeroen Elshof.
Daar kan je wel vanuit gaan ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zal zo'n vaart wel niet lopen.. anders worden ze zwaar gestraft denk ik. Uitsluiting voor volgende WK etc.
Is Italie al op het vliegtuig gestapt?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:54 schreef hafcfan het volgende:
Tweet Jeroen Elshof.
Het is wel een episch WK tot nu toequote:Op donderdag 26 juni 2014 16:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik hoop 't zo. Heerlijk zo die controversile momenten.
Tweet Jeroen Elshof.
Denk dat Columbia dan gewoon doorgaat met 3-0.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:57 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Is Italie al op het vliegtuig gestapt?
Was hij volgens mij al..quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:58 schreef Parafernalia het volgende:
liverpool zal m nu toch wel verplicht op therapie zetten?
Tweet Jeroen Elshof.
twitter:JeroenElshoff twitterde op donderdag 26-06-2014 om 16:46:48Uruguayaanse media: Uruguay denkt aan niet spelen tegen Colombia na schorsing Suarez. Woest. reageer retweet
Nee, maar ze kunnen wel iemand een stadionverbod opleggen.Heb je daar schijt aan volgt er een nog lange schorsing, etc.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:00 schreef Lemsterr het volgende:
Kan de FIFA bepalen wie er wel of niet in een stadion mag komen?
Uiteraard. Net als dat jij een stadionverbod kan krijgen van de KNVB.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:00 schreef Lemsterr het volgende:
Kan de FIFA bepalen wie er wel of niet in een stadion mag komen?
Al thuisquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:57 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Is Italie al op het vliegtuig gestapt?
Dat is wel heel raar hoor, de stadions zijn namelijk bijna nooit van de clubs.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard. Net als dat jij een stadionverbod kan krijgen van de KNVB.
Hij mag wel meetrainen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij mag ook niet meetrainen? Wist niet dat je ook zo'n straf kon opleggen.
Hij mag dat ook niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is wel heel raar hoor, de stadions zijn namelijk bijna nooit van de clubs.
[..]
Hij mag wel meetrainen.
quote:Datum Wedstrijd Competitie
16/08 Liverpool-Southampton Premier League
23/08 Manchester City-Liverpool Premier League
30/08 Tottenham Hotspur-Liverpool Premier League
13/09 Liverpool-Aston Villa Premier League
16-17/09 Groepsduel Champions League
20/09 West Ham United-Liverpool Premier League
27/09 Liverpool-Everton Premier League
30/09-01/10 Groepsduel Champions League
04/10 Liverpool-West Bromwich Albion Premier League
18/10 Queens Park Rangers-Liverpool Premier League
21-22/10 Groepsduel Champions League
25/10 Liverpool-Hull City Premier League
+ wedstrijd in de League Cup
Hij mag geen voetbalgerelateerde activiteiten voor de club uitvoeren. Trainen is best wel voetbalgerelateerd. Moeilijk te controleren, dat dan weer wel.quote:
De wedstrijden worden georganiseerd door de KNVB. Tijdens een rommelmarkt in het stadion (bijvoorbeeldquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is wel heel raar hoor, de stadions zijn namelijk bijna nooit van de clubs.
[..]
Hij mag wel meetrainen.
Trainen doe je nooit voor de club, zeker niet spelers zoals Suarez.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hij mag geen voetbalgerelateerde activiteiten voor de club uitvoeren. Trainen is best wel voetbalgerelateerd. Moeilijk te controleren, dat dan weer wel.
Precies.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
De wedstrijden worden georganiseerd door de KNVB. Tijdens een rommelmarkt in het stadion (bijvoorbeeld) mag je er wel naar binnen.
Barcelona toch? Vind hem niet bij Barcelona passen, zie liever Aguero komenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:07 schreef Hathor het volgende:
Real Madrid had toch ook interresse in hem? Dat kan nog een leuk duel worden tussen Pepe en Suarez om de titel grootste idioot in de clubhistorie.
Op wiens trainingsveld staat hij dan? Met welke spelers en welke trainers? Zijn eigen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Trainen doe je nooit voor de club, zeker niet spelers zoals Suarez.
Trainingsveld is (vaak) niet van de club. Dat er andere mensen op een veldje staan is onbelangerijk. Mensen doen net alsof de FIFA een hogergerechtshof is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Op wiens trainingsveld staat hij dan? Met welke spelers en welke trainers? Zijn eigen?
By banning Suarez from all football activities, Fifa also prohibited Suarez from even entering a stadium at the World Cup.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Trainingsveld is (vaak) niet van de club. Dat er andere mensen op een veldje staan is onbelangerijk. Mensen doen net alsof de FIFA een hogergerechtshof is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |