quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Alle Fifa wedstrijden, oefenwedstrijden/kwalificatie tellen dus ook mee
Okquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, na het WK gaat het volgens mij om kwalificatiewedstrijden van Uruguay. Of oefeninterlands er ook bij horen weet ik niet.
MAAR WAT EEN WINNAARSMENTALITEIT HE JONGONS?!?!?!quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef TLC het volgende:
En zo dupeer je behalve een heel land ook nog Liverpool FC
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
MAAR WAT EEN WINNAARSMENTALITEIT HE JONGONS?!?!?!
Als het goed is niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef OverRated het volgende:
Ze gaat nu checken of vriendschappelijke ook meetellen
Nee, die tellen NIET mee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef OverRated het volgende:
dat lijkt me niet..dat zou nergens op slaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:57 schreef Kopsterk het volgende:
Dan betekent dit dat hij ook niet mee mag trainen met de Liverpool-selectie in de tijd dat hij geschorst is, of wel?
Dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef OverRated het volgende:
altijd lachen met calandquote:
16 ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet. Uit hoeveel wedstrijden bestaat een kwalificatie?
Na het WK is de Copa America pas weer het echte werk voor Uruguay.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:02 schreef Karelnoord het volgende:
Celstraf/taakstraf zou beter zijn.
Dit meen ik serieus.
http://nos.nl/wk2014/artikel/666847-wk-voorbij-voor-suarez.htmlquote:De negen wedstrijden gelden voor interlands voor Uruguay. De periode van vier maanden geldt voor al zijn voetbalactiviteiten, inclusief clubwedstrijden. Zijn werkgever Liverpool kan daardoor tot eind oktober geen beroep doen op de aanvaller.
Al had ik nooit verwacht dat die straf ook voor wedstrijden van Liverpool zou gelden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:04 schreef Parafernalia het volgende:
Hij heeft wel geluk dat die maanden nu al in gaan...eind oktober kan ie alweer voor Liverpool spelen
meestal stuk of 10...misschien in z-amerika anders, geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
Maar... Maar... Maar hunnie...quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef tralalala het volgende:
Maar die zieke elleboog van Sakho doen ze waarschijnlijk niets tegen.
WK-kwalificatie Zuid-Amerika zijn 16 wedstrijden, volgens wikiquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
10 zag ik net. Dus valt mee wat dat aangaat. Volgende WK is geen probleem
Knappe prestatie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:05 schreef Lemsterr het volgende:
Luis Suarez has now been banned for 34 games since 2010 without receiving a single red card
Juist.twitter:wilfredgenee twitterde op donderdag 26-06-2014 om 16:04:07Tsja, 4 maanden vakantie en alvast acclimatiseren in Barcelona om ze goed uitgerust kampioen te maken. Lachwekkend. reageer retweet
Is dat zo?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hij mag ook geen transfer maken.
Niet grappig Wilfredquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:06 schreef Gramulanion het volgende:
Juist.twitter:wilfredgenee twitterde op donderdag 26-06-2014 om 16:04:07Tsja, 4 maanden vakantie en alvast acclimatiseren in Barcelona om ze goed uitgerust kampioen te maken. Lachwekkend. reageer retweet
Dat mag ie niet eensquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:06 schreef Gramulanion het volgende:
De zware straf die hij krijgt is belachelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:06 schreef Gramulanion het volgende:
Slaat helemaal nergens op, totaal uit verhouding met andere doodschoppen, elllebogen etc. .quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De zware straf die hij krijgt is belachelijk.
Kan wel zo zijn, maar vergeet niet dat dit de derde keer is h, dat weegt ook echt zwaar mee. Ik denk als dezelfde speler 3x een ander een enorme doodschop krijgt het ook geen 4 wedstrijdjes schorsing meer is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:10 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op, totaal uit verhouding met andere doodschoppen, elllebogen etc. .
'football relating activity' daar horen ook transfers bijquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
Maar, hoe reageert de Uruguayaanse pers president?
En dan? Wat is dat voor symbool-politiek. Denk je nu echt dat instinct te behandelen valtquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:09 schreef Karrs het volgende:
Liever gezien dat hij verplicht professionele hulp moet zoeken, maar wellicht heeft de FIFA niet zo'n mandaat.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:07 schreef TLC het volgende:
Nou Suarez, veel succes met het uitleggen van deze straf aan je kinderen later
Belachelijke straf voor een belachelijke actie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De zware straf die hij krijgt is belachelijk.
Beetje vreemd. Zo wordt de club weer genaaid. Het lijkt me dat een club wellicht van zo'n speler af zou willen. Nu kan dat dus niet.twitter:FIFAWorldCupTM twitterde op donderdag 26-06-2014 om 16:01:52FIFA: Suarez also not allowed to do any adminitrative duties related to football. (transfers) reageer retweet
Je vergeet dat dit de 3de keer is.quote:Slaat helemaal nergens op, totaal uit verhouding met andere doodschoppen, elllebogen etc. .
nu nog hopen dat er geen enkele club meer is die hem nog in de selectie wil hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:11 schreef TheGeneral het volgende:
twitter:FIFAWorldCupTM twitterde op donderdag 26-06-2014 om 16:01:52FIFA: Suarez also not allowed to do any adminitrative duties related to football. (transfers) reageer retweet
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:12 schreef perro. het volgende:
[..]
nu nog hopen dat er geen enkele club meer is die hem nog in de selectie wil hebben.
Half jaar? 4 maanden. En jammer dan voor Liverpool, eigen schuld van Suarez.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Half jaar schorsing is best flink hoor. Je moet ook rekening houden met de belangen van Liverpool die hier ook flink onder te lijden heeft.
Instinctquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:11 schreef Joeri. het volgende:
[..]
En dan? Wat is dat voor symbool-politiek. Denk je nu echt dat instinct te behandelen valt
Kan me niet voorstellen dat ze nog toehappen nee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:12 schreef perro. het volgende:
[..]
nu nog hopen dat er geen enkele club meer is die hem nog in de selectie wil hebben.
beter nadenken voor je een speler aantrekt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Half jaar schorsing is best flink hoor. Je moet ook rekening houden met de belangen van Liverpool die hier ook flink onder te lijden heeft.
Liverpool kan zo ff 35 mio afschrijven, geen club die nu nog 40+ voor hem neer gaat leggen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=310440.920quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:13 schreef Caland het volgende:
Linkje naar een Liverpool forum, iemand?
http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=314821.0quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:13 schreef Caland het volgende:
Linkje naar een Liverpool forum, iemand?
4 maanden, en dan 9 wedstrijden (+/- 2 maanden).quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Half jaar? 4 maanden. En jammer dan voor Liverpool, eigen schuld van Suarez.
9 wedstrijden op het WK ja, ei.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
4 maanden, en dan 9 wedstrijden (+/- 2 maanden).
Denken dat je dit uit zijn systeem krijgtquote:
Nou is liverpool niet schuldig aan wat Suarez gedaan heeft maar toen gebeurde bij hun reageerden ze net zoals Uruguay nu en dus kan ik er geen medelijden mee hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:11 schreef TheGeneral het volgende:
Beetje vreemd. Zo wordt de club weer genaaid. Het lijkt me dat een club wellicht van zo'n speler af zou willen. Nu kan dat dus niet.twitter:FIFAWorldCupTM twitterde op donderdag 26-06-2014 om 16:01:52FIFA: Suarez also not allowed to do any adminitrative duties related to football. (transfers) reageer retweet
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
4 maanden, en dan 9 wedstrijden (+/- 2 maanden).
Als je bewust een tackle op iemand zn benen maakt en je breekt een been krijg je nooit zo'n hoge straf.quote:
Want?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:14 schreef TheGeneral het volgende:
Lijkt me overigens dat in het hoger beroep deze straf nog redelijk achteruit gaat, zeker die 4 maanden. Dus dan zal het nog wel meevallen uiteindelijk.
Als hij voor de winterstop weer een stuk of 10 erin legt gaat dat wel lukkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Liverpool kan zo ff 35 mio afschrijven, geen club die nu nog 40+ voor hem neer gaat leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |