quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef hafcfan het volgende:
De beste straf is nog steeds een gebroken been, maar helaas lopen er niet veel spelers meer die dat soort grappen uithalen
Misschien was die elleboog van Sakho z'n eerste, maar dan nog vind ik het vreemd dat hij (mogelijk, weet niet of FIFA er nog naar gaat kijken) niet geschorst wordt op basis van de beelden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:29 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat dit al de 3e keer is
En dan de wedstrijd ervoor nog een jankverhaal over de pers die zo tegen arme suarez is houdenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
En de tweede keer was bizar. En het dan gewoon nog een keer doen
Nope, hij mag ook niet uitkomen in wedstrijden voor Liverpool de komende 4 maanden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet mogen trainen? Hij mag gewoon dingen doen ofzo; hij is niet veroordeeld. Hij mag ook gewoon voetballen zolang het maar niet onder de FIFA is.
Verrassend.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.
Omdat hij een stadionverbod heeft voor elk voetbalstadion:quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet mogen trainen? Hij mag gewoon dingen doen ofzo; hij is niet veroordeeld. Hij mag ook gewoon voetballen zolang het maar niet onder de FIFA is.
En:quote:the player Luis Suárez is prohibited from entering the confines of any stadium during the period of the ban
quote:The player Luis Suárez is banned from taking part in any kind of football-related activity (administrative, sports or any other)
Liverpoolfans zijn dan ook vrij zwakzinnig in de regel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.
Omdat je niet goed bij je hoofd bent, daarom.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik een andere mening heb?
Zou dit eigenlijk mogelijk zijn, juridisch gezien? wel toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef Zorro het volgende:
Ik mag hopen dat Liverpool op zijn minst zijn salaris inhoudt gedurende die periode.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Liverpoolfans zijn dan ook vrij zwakzinnig in de regel.
Gewoon een maandje rond laten razen bij zijn soortgenoten in een safaripark.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef Zorro het volgende:
Ik mag hopen dat Liverpool op zijn minst zijn salaris inhoudt gedurende die periode.
of armquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:39 schreef El_Matador het volgende:
Schorsing + stadionverbod.
Je zal in dat stadion zitten als onschuldige toeschouwer en opeens een vampier in je nek hebben..
Zullen vast dingen voor geregeld zijn in de contracten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:39 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Zou dit eigenlijk mogelijk zijn, juridisch gezien? wel toch?
Dat zit onder de FIFA.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nope, hij mag ook niet uitkomen in wedstrijden voor Liverpool de komende 4 maanden.
In Nederland mag je niet zomaar salaris afpakken van je werknemer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:39 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Tja, dat is altijd makkelijk om te zeggen als iemand een afwijkende mening heeft.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat je niet goed bij je hoofd bent, daarom.
Ze hebben dus wel iets geleerd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:33 schreef Cavaliers het volgende:
Statement van Liverpool: http://www.liverpoolfc.co(...)verpool-fc-statement
"We will not be making a statement at this time."
Oh, maar het is niet alleen in dit geval hoor. Jij raaskalt al een jaar dingen die nergens op slaan. Ik zit nog steeds te wachten op PSV dat met 0-3 in San Siro wint.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, dat is altijd makkelijk om te zeggen als iemand een afwijkende mening heeft.
Denk het wel ja.. zeker omdat hij zijn club al eerder heeft benadeeld.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:39 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Uhh Nee. Als hij een stadion bouwt mag hij gewoon naar binnen. De FIFA staat niet boven de wet ofzo.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat hij een stadionverbod heeft voor elk voetbalstadion:
[..]
En:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |