Jij lijkt wel een subjectieve huilebalkquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:23 schreef Hathor het volgende:
Liverpool zou hem ook gewoon op staande voet moeten ontslaan, een werknemer die steeds door zijn eigen domme toedoen niet voor je kan spelen is dus waardeloos.
Jij niet alleen, er waren nogal wat geluidsprobleempjes..quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Waar kan ik die terugkijken? Heb 't gemist..
Dat is een goede, ik neem aan dat zij dit al gedaan hebben?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:25 schreef Cavaliers het volgende:
Kan Liverpool hem nu wel inschrijven voor de Premier League?
Je kapitaal ontslaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:23 schreef Hathor het volgende:
Liverpool zou hem ook gewoon op staande voet moeten ontslaan, een werknemer die steeds door zijn eigen domme toedoen niet voor je kan spelen is dus waardeloos.
Dat zou prachtig zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maximaal niet voor een half seizoentje.
Dat geloof ik best, maar wat heb je aan een speler die een aantal maanden per seizoen niet voor je mag spelen? Dit is al de tweede keer in zijn Liverpool periode, wat ondertussen wel zijn miljoenensalaris mag doorbetalen. Wat heb je nou aan zo'n figuur op je loonlijst?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:25 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Gaat om veel te veel geld, economisch gezien zou het rampzalig zijn om hem te ontslaan.
Dat vind ik ook zo maf. Natuurlijk is bijten gestoord, maar een bewuste elleboog is véél gemener/gevaarlijker. Gaan ze daar voortaan ook vier maanden schorsing voor geven? Van mij mogen ze hoor, maar niet het ene wel aanpakken en 't andere niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef tralalala het volgende:
Maar die zieke elleboog van Sakho doen ze waarschijnlijk niets tegen.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teringaids, dat wordt weer een.tyfusseizoen op anfield
Ergerder? Je bedoeld zeker gewoo erger?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
Belachelijk, een elleboogstoot of een gestrekt been is veel ergerder.
Dit is helemaal geen debiele vergelijking. En het veroorzaakt echt geen infectiesquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Debiele vergelijking.
Bijten is een heel ander delict. Het veroorzaakt infecties, ontstekingen et cetera. Bovendien is bijten niet van menselijke aard, dit zie je alleen in een dierentuin. Dat je dit wilt vergelijken met een forse tackle is compleet debiel. Tevens al de derde keer ''three strikes out and you're law''
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ergerder? Je bedoeld zeker gewoo erger?
Ja klopt, dit is ook echt een schandalige straf. Voor zo'n vergrijp moet je gewoon 3 duels schorsing krijgen. En als het de derde keer is geef je er 7.
Kan Liverpool Suarez niet voor de rechter slepen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:25 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Gaat om veel te veel geld, economisch gezien zou het rampzalig zijn om hem te ontslaan.
tnx ouwequote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/wk2014/video/666854-fifa-suarez-geschorst.html
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja klopt, dit is ook echt een schandalige straf. Voor zo'n vergrijp moet je gewoon 3 duels schorsing krijgen. En als het de derde keer is geef je er 7.
Derde keer al. Ook nog flink aangepakt doordat hij het racistje aan het uithangen was.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar wat heb je aan een speler die een aantal maanden per seizoen niet voor je mag spelen? Dit is al de tweede keer in zijn Liverpool periode, wat ondertussen wel zijn miljoenensalaris mag doorbetalen. Wat heb je nou aan zo'n figuur op je loonlijst?
Jij bent net zo'n idioot als Suarez.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit seizoen begon LFC ook minstens 5 wedstrijden zonder Suarez, en beleefde het beste seizoen in jaren. Houd dan je mond ofzo.quote:
Het gaat er ook om dat dit al de 3e keer isquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo maf. Natuurlijk is bijten gestoord, maar een bewuste elleboog is véél gemener/gevaarlijker. Gaan ze daar voortaan ook vier maanden schorsing voor geven? Van mij mogen ze hoor, maar niet het ene wel aanpakken en 't andere niet.
Ben ik ook met je eens, ik denk dat zij hem zsm willen verkopen; alleen welke club heeft nu nog interesse? Dit is ongelofelijk slecht voor het imago van de club die hem eventueel nog wil kopen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar wat heb je aan een speler die een aantal maanden per seizoen niet voor je mag spelen? Dit is al de tweede keer in zijn Liverpool periode, wat ondertussen wel zijn miljoenensalaris mag doorbetalen. Wat heb je nou aan zo'n figuur op je loonlijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |