Alleen verdedigen kost natuurlijk minder energie. En het is inmiddels na de persconferentie van Louis wel duidelijk dat ze hetzelfde als tegen Chili gaan doen. Desondanks is alleen onder die sterke zon staan al een hel. Dus 10 minuten en dan gaan ze water zoeken....quote:Op zondag 29 juni 2014 02:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Met het spel dat wij spelen? dat kun je wel drie wedstrijden achter elkaar doen met die temperatuur.
en wat nou als die Mexicanen dat juist van ons verwachten? Dus zelf lekker gaan verdedigen en wachten tot en met Robben nou eindelijk eens iets doet? Zou me niet verbazen als ze ons de initiatief geven.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Cillessen
Verhaegh, Vlaar, De Vrij, Blind, Kuijt
Janmaat, De Jong, Wijnaldum
Robben, Van Persie
5-3-2
Laat die Mexicanen maar aan de bal, we counteren die lui helemaal kapot.
God, wat een huilie huilie geneuzel zeg.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:08 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Alleen verdedigen kost natuurlijk minder energie. En het is inmiddels na de persconferentie van Louis wel duidelijk dat ze hetzelfde als tegen Chili gaan doen. Desondanks is alleen onder die sterke zon staan al een hel. Dus 10 minuten en dan gaan ze water zoeken....
![]()
![]()
Wij gaan het initiatief niet pakken.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:09 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
en wat nou als die Mexicanen dat juist van ons verwachten? Dus zelf lekker gaan verdedigen en wachten tot en met Robben nou eindelijk eens iets doet? Zou me niet verbazen als ze ons de initiatief geven.
Gewoon op z'n David Luiz's die bal het stadion uit trappen, gooit Mexico vanzelf wel in.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wij gaan het initiatief niet pakken.
Kortom: dan blijft de bal stil liggen.
Dan krijg je een zaadpot van jewelstequote:Op zondag 29 juni 2014 02:09 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
en wat nou als die Mexicanen dat juist van ons verwachten? Dus zelf lekker gaan verdedigen en wachten tot en met Robben nou eindelijk eens iets doet? Zou me niet verbazen als ze ons de initiatief geven.
die leuke mexicaanse coach heeft al gezegd dat ze vooral zullen verdedigen omdat ze bang zijn voor RVP en van persie...dus dan heeft mexico ook geen last van de hitte. Bovendien een hoop van die mexicanen speelt in eigen land en is hitte dus gewend.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
God, wat een huilie huilie geneuzel zeg.
Uiteraard is het erg warm, maar dat is ook voor de Mexicanen zo. Zeker omdat de Mexicanen aanvallend willen spelen.
Wij zijn die hitte niet gewent, maar spelen verdedigend en geven soms blind lange ballen. De mexicanen zijn het meer gewent, maar spelen aanvallend.
Conclusie: voor beide partijen KUT.
hun sterkste kracht is toch ook hun verdediging? niet snel, maar ze staan wel stevig. Beter dan onze eredivisie verdedigers. Wie moet er bij hun aanvallen? Ze hebben hun beste speler Hernandez op de bank gezet.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan krijg je een zaadpot van jewelste
Dan gaat niemand last van de hitte hebben, want dan gaat er niets gebeuren.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
die leuke mexicaanse coach heeft al gezegd dat ze vooral zullen verdedigen omdat ze bang zijn voor RVP en van persie...dus dan heeft mexico ook geen last van de hitte. Bovendien een hoop van die mexicanen speelt in eigen land en is hitte dus gewend.
Peralta, Dos Santos en nog meer van die Guadalajara spelerts.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:13 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
hun sterkste kracht is toch ook hun verdediging? niet snel, maar ze staan wel stevig. Beter dan onze eredivisie verdedigers. Wie moet er bij hun aanvallen? Ze hebben hun beste speler Hernandez op de bank gezet.
Peralta speelt bij iets dat America heetquote:Op zondag 29 juni 2014 02:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Peralta, Dos Santos en nog meer van die Guadalajara spelerts.
Maar de hitte dan? En waarom is die coach van mexico dan zo zeker dat hij gaat winnen? Hij gaat toch niet liegen tegen het Mexicaanse volk? Ik heb van Gaal niet horen zeggen: Wij gaan winnen van Mexico. Die Herrera roept het voortdurend.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:16 schreef lijpe_mocro13 het volgende:
Tuurlijk pakt Nederland deze. Mexico is vergeleken met Nederland fucking stront. 4-1 easy
Hou nou toch op met dat gezwam. De temperatuur zal geen probleem vormen, en zal ook geen excuus kunnen zijn als er verloren wordt.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:59 schreef lisselotte88 het volgende:
Trouwena als het niet in Fortaleza was, maar gewoon in Rio of Belo Horizonte dan zou NL zeker wel winnen. Maar Fortaleza is gewoon benauwd, dat houden ze dus echt niet 45 minuten vol. Na 10 minuten zullen ze al kapot zijn
Deze bewaar ik! Bedankt! Als Dirk Kuyt na afloop bij Jack van Gelder zit te huilen: Het was zo heetquote:Op zondag 29 juni 2014 02:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hou nou toch op met dat gezwam. De temperatuur zal geen probleem, en zal ook geen excuus kunnen zijn als er verloren wordt.
We zien het morgen om 19:45 wel wie er een troll is (verlenging verwacht ik niet, want tegen die tijd kunnen beide teams niet meer lopen).quote:Op zondag 29 juni 2014 02:20 schreef Geo4kant het volgende:
Lisselotte is een slechte troll, negeer hem gewoon
Prima, dan zeg ik dat ze uit hun nek lullen. De cijfers liegen niet:quote:Op zondag 29 juni 2014 02:21 schreef lisselotte88 het volgende:
Deze bewaar ik! Bedankt! Als Dirk Kuyt na afloop bij Jack van Gelder zit te huilen: Het was zo heetIk voelde mijn benen niet meer. Ik kon niet meer ademen. Nu wordt Fred wereldkampioen
Dan herinner ik je aan je post
In Zuid Afrika 4 jaar geleden was het hartstikke warm en de lucht was ijl dat is gewoon een slap excuus spelers moeten gewoon wat meer water drinken meer niet. En volgens mij kwam Nederland in de finale terecht, dus dat moet wel goed komen.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:18 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Maar de hitte dan? En waarom is die coach van mexico dan zo zeker dat hij gaat winnen? Hij gaat toch niet liegen tegen het Mexicaanse volk? Ik heb van Gaal niet horen zeggen: Wij gaan winnen van Mexico. Die Herrera roept het voortdurend.
Duidelijk geen weer voor een blanke.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:01 schreef hole1988 het volgende:
Weersverwachtingen op dit moment
12:00
• Temp: 27C
• LuchtV: 77%
• Neerslag: 20%
15:00
• Temp: 25C
• LuchtV: 84%
• Neerslag: 10%
Wauw, Racismequote:Op zondag 29 juni 2014 03:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Duidelijk geen weer voor een blanke.
Vorm
Wijnaldum, De Jong, Vlaar, Martins Indi, Kongolo
Kuijt, De Guzmán, Sneijder
Depay, Lens
Ik neem aan dat onze jongens stuk voor stuk top atleten zijn. Dit wisten we vier jaar geleden al, dus genoeg tijd om een plan te maken. Als we hier op stuklopen, dan hebben de jongens en het team eromheen zich stomweg niet goed voorbereid.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:01 schreef hole1988 het volgende:
Mooi, dan kan Robben profiteren als ze alleen op RvP en op van Persie letten.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
die leuke mexicaanse coach heeft al gezegd dat ze vooral zullen verdedigen omdat ze bang zijn voor RVP en van persie...dus dan heeft mexico ook geen last van de hitte. Bovendien een hoop van die mexicanen speelt in eigen land en is hitte dus gewend.
quote:Op zondag 29 juni 2014 07:13 schreef Trebo het volgende:
Maar even serieus heh.. wie in godsnaam bij Mexico moet Robben afstoppen? Die 37-jarige? Of die 3 b-garnituur spelers die in de Eredivisie hebben gevoetbald?
Ik hoor telkens, ja Mexico heeft een geweldig team. Tja, Nederland ook. Chilli schat ik toch een niveau hoger in dan Mexico. Een ploeg zonder absolute wereldtoppers. En laten wij daar nou wel twee van hebben.
Daarna dus Griekenland of Costa Rica. Nou, die kan je inprincipe wel telefonisch afdoen. Dan Argentinie. 3 man op Messi en ook Argentinie mag op hun welverdiende vakantie.
De Finale tegen de Duitsers, dat wordt tricky maar die gaan we gewoon in de laatste minuut winnen door een eigen goal van Muller.. met z'n lul.
Vanmiddag maar even in Amsterdam kijken op welke woonboot ik ga staan.
Dit soort reacties mag ik wel. Geen gezanik over de zon, de hitte, de Fifa en zogenaamde wereldtoppers die in de MLS of Qatar spelen....quote:Op zondag 29 juni 2014 07:13 schreef Trebo het volgende:
Maar even serieus heh.. wie in godsnaam bij Mexico moet Robben afstoppen? Die 37-jarige? Of die 3 b-garnituur spelers die in de Eredivisie hebben gevoetbald?
Ik hoor telkens, ja Mexico heeft een geweldig team. Tja, Nederland ook. Chilli schat ik toch een niveau hoger in dan Mexico. Een ploeg zonder absolute wereldtoppers. En laten wij daar nou wel twee van hebben.
Daarna dus Griekenland of Costa Rica. Nou, die kan je inprincipe wel telefonisch afdoen. Dan Argentinie. 3 man op Messi en ook Argentinie mag op hun welverdiende vakantie.
De Finale tegen de Duitsers, dat wordt tricky maar die gaan we gewoon in de laatste minuut winnen door een eigen goal van Muller.. met z'n lul.
Vanmiddag maar even in Amsterdam kijken op welke woonboot ik ga staan.
ja maar niet LETTERLIJK mexico is er gezegd. Robben zei dat het hem niet uitmaakte want '' als we echt goed zijn winnen we van ieder land ''quote:Op zondag 29 juni 2014 00:36 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/arti(...)ats-is-het-doel.html
Het Nederlands elftal speelt maandag in de laatste poulewedstrijd tegen Chili om groepswinst. Volgens aanvoerder Robin van Persie is dit een absoluut doel voor Oranje.
"Als je met een schuin oog vooruit kijkt, is dat in theorie iets gunstiger", vertelt de aanvaller tijdens een persconferentie na de middagtraining in Rio de Janeiro. "Bij een tweede plek tref je landen die je liever pas later in het toernooi tegenkomt."
Tuurlijk speelt hij liever tegen Salcido en Marquez in de 2e ronde dan tegen Luiz.quote:Op zondag 29 juni 2014 08:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ja maar niet LETTERLIJK mexico is er gezegd. Robben zei dat het hem niet uitmaakte want '' als we echt goed zijn winnen we van ieder land ''
Ik hoop het, als Verhaegh speelt hebben we echt een probleem.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is gewoon om de tegenstander te beinvloeden. Met Kuyt deed hij het ook, die speelde.. dus nu denkt iedereen dat Verhaegh gaat spelen maar dat is niet
Niet dat Verhaegh gaat spelen, maar waarom denk jij dat we een probleem hebben als die nobody in de basis komt?quote:Op zondag 29 juni 2014 09:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop het, als Verhaegh speelt hebben we echt een probleem.
Heeft niet het loopvermogen van Janmaat, hij is minder snel en verdedigend ook minder dan Janmaatquote:Op zondag 29 juni 2014 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat Verhaegh gaat spelen, maar waarom denk jij dat we een probleem hebben als die nobody in de basis komt?
misschien ivm weersomstandigheden? dan ze hem later inbrengen..quote:Op zondag 29 juni 2014 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat Verhaegh gaat spelen, maar waarom denk jij dat we een probleem hebben als die nobody in de basis komt?
Dat valt toch allemaal wel mee? Er wordt echt ontzettend overdreven gedaan over de hitte. Het is wel warm, maar dit zijn geen abnormale omstandigheden.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:01 schreef hole1988 het volgende:
Snap sowieso niet waarom hij opeens aanspraak maakt op de basisplaats van Janmaat.quote:Op zondag 29 juni 2014 09:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heeft niet het loopvermogen van Janmaat, hij is minder snel en verdedigend ook minder dan Janmaat
Verdedigend vind ik hem beter dan Janmaat. Hij zal wel niet starten.quote:Op zondag 29 juni 2014 09:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heeft niet het loopvermogen van Janmaat, hij is minder snel en verdedigend ook minder dan Janmaat
quote:Op zondag 29 juni 2014 09:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verdedigend vind ik hem beter dan Janmaat. Hij zal wel niet starten.
Maakt inderdaad niet veel uit denk ik, alleen wel apart dat je iemand er niet in zet (Janmaat) die nog nooit verloren heeft met het Nederlands elftalquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:59 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
dat zeiden we ook over kuyt, blind, vlaar etc.
Maakt trouwens weinig uit...Verhaegh/Janmaat, Guzman/Wijnaldum/Clasie
allemaalniet dat die Mexicaanse spelers veel beter zijn...klimaat en samenwerking en tactiek zullen morgen van invloed zijn op de uitslag.
Barry van Galen heeft ook nog nooit verloren met Oranje.quote:Op zondag 29 juni 2014 09:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maakt inderdaad niet veel uit denk ik, alleen wel apart dat je iemand er niet in zet (Janmaat) die nog nooit verloren heeft met het Nederlands elftal
Er zit natuurlijk ook geen verschil tussen 1 interland of 19 interlandsquote:Op zondag 29 juni 2014 09:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Barry van Galen heeft ook nog nooit verloren met Oranje.
Otman Bakkal ook niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 09:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Barry van Galen heeft ook nog nooit verloren met Oranje.
Gewoon om aan te geven dat dat soort statistiekjes bij Van Gaal niet echt mee zullen spelen. Als hij Verhaegh opstelt, wat ik overigens niet denk, dan zal dat zijn omdat die verdedigend beter is en hij Janmaat wellicht wat later in zal brengen.quote:Op zondag 29 juni 2014 09:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook geen verschil tussen 1 interland of 19 interlands![]()
Maarja, we weten allemaal dat jij anti-Janmaat bent dus zo'n reactie had ik wel verwacht
quote:Op zondag 29 juni 2014 07:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mooi, dan kan Robben profiteren als ze alleen op RvP en op van Persie letten.
quote:Op zondag 29 juni 2014 07:13 schreef Trebo het volgende:
Daarna dus Griekenland of Costa Rica. Nou, die kan je inprincipe wel telefonisch afdoen.
En tegen Frankrijk hadden we de meeste van onze topspelers niet, toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 11:02 schreef TLC het volgende:
Nederland doet het onder van Gaal toch best goed ? sinds die weer bondscoach is maar 2 keer verloren, de eerste wedstrijd na een rampzalig EK tegen Belgie (waar Nederland zn voorsprong verprutste) en een paar maanden terug tegen Frankrijk.
Als ik deze namen lees dan krijg ik heimwee naar Gio en Van der Wiel.. gewoon zekerdheidjes op de backposities in plaats van deze onzekere factoren.quote:Op zondag 29 juni 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Kuyt en Verhaegh in de basis wordt het 1-1 en verlengen. Al lijkt het me onwaarschijnlijk dat Verhaegh in de basis start.
Hopelijk slaat Aad keihard terug op twitter. Een dergelijk tactisch genie moet zich niet door wat Belgjes laten piepelen.quote:
Ik weet niet wat de relevantie is voor dit topic, maar het klopt wel.. als je Aad300 iets hoort vertellen lijkt het altijd net of Jezus zijn volgelingen toespreekt, terwijl zijn mening slechts een van de velen is. Begrijp niet dat die kerel zichzelf zo enorm serieus neemt. Denk dat hij niet eens doorheeft dat zijn meeste fans hem niet serieus nemen.quote:
Die nummer 4 maza kan er geen kut van. Heeft jarenlang bij psv lopen kutten. Vlaar,BMI en De Vrij zijn 2 klasse beter. Enige voordeel wat hij heeft is dat hij lang is en dus dat er af en toe een tegenstander tegen hem aanschiet.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:13 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
hun sterkste kracht is toch ook hun verdediging? niet snel, maar ze staan wel stevig. Beter dan onze eredivisie verdedigers. Wie moet er bij hun aanvallen? Ze hebben hun beste speler Hernandez op de bank gezet.
Kleine kans.quote:Op zondag 29 juni 2014 11:46 schreef Eppie_NL het volgende:
Meisjes, Nederland gaat vanavond met 4-1 winnen.
Nederland - Costa Rica lijkt mij ook wel een mooi vooruitzichtquote:Op zondag 29 juni 2014 11:57 schreef Jason22 het volgende:
Over 8 uur liggen we eruit of we gaan nog 6 dagen door.
Costa Rica versloeg Mexico, Uruguay en Italie.quote:Op zondag 29 juni 2014 07:13 schreef Trebo het volgende:
En vergeet australie niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Costa Rica versloeg Mexico, Uruguay en Italie.
Ze kunnen beter tegen de temperatuur dan wij en Oranje heeft het juist zwaar bij onderschatting,
zie die wedstrijden tegen Denemarken en Rusland maar.
ik begin nu ook al wat lichtjes zenuwachtig te worden. Ik hoop echt dat het al 2-0 staat in de rust.quote:
Sjek is veel lekkerderquote:
Hij is er klaar voor:quote:Op zondag 29 juni 2014 11:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Voetbal is niet alleen de hogere wiskunde van Van Gaal maar ook entertainment.. daarom kijk ik uit naar nieuwe gifjes van de coach van Mexico.. De gif waarbij de bliksem uit zijn lijf komt vind ik de beste van dit WK.
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op zondag 29 juni 2014 12:47 schreef Fok-it het volgende:
Het zou toch wel idioot zijn als Verhaegh echt gaat starten.
Dat zal het wel zijn inderdaad, want ik kan me niet voorstellen dat hij Verhaegh het afgelopen seizoen gevolgd heeft.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan staat er nog maar 1 Feyenoorder in de basis, horror
Kneus, daar gaat het niet om.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2014 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien heeft het allemaal te maken met die enorme temperaturen, misschien dat ze rustig willen beginnen, dus volop ballen tegenhouden. En de tweede helft meer beweging in willen brengen, dus wissel Verhaegh/Janmaat. Maar het kan ook zijn dat van Gaal een beetje de media om de tuin wil leiden. Ach we zullen het zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |