Gewoon om aan te geven dat dat soort statistiekjes bij Van Gaal niet echt mee zullen spelen. Als hij Verhaegh opstelt, wat ik overigens niet denk, dan zal dat zijn omdat die verdedigend beter is en hij Janmaat wellicht wat later in zal brengen.quote:Op zondag 29 juni 2014 09:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook geen verschil tussen 1 interland of 19 interlands
Maarja, we weten allemaal dat jij anti-Janmaat bent dus zo'n reactie had ik wel verwacht

quote:Op zondag 29 juni 2014 07:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mooi, dan kan Robben profiteren als ze alleen op RvP en op van Persie letten.

quote:Op zondag 29 juni 2014 07:13 schreef Trebo het volgende:
Daarna dus Griekenland of Costa Rica. Nou, die kan je inprincipe wel telefonisch afdoen.

En tegen Frankrijk hadden we de meeste van onze topspelers niet, toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 11:02 schreef TLC het volgende:
Nederland doet het onder van Gaal toch best goed ? sinds die weer bondscoach is maar 2 keer verloren, de eerste wedstrijd na een rampzalig EK tegen Belgie (waar Nederland zn voorsprong verprutste) en een paar maanden terug tegen Frankrijk.

Als ik deze namen lees dan krijg ik heimwee naar Gio en Van der Wiel.. gewoon zekerdheidjes op de backposities in plaats van deze onzekere factoren.quote:Op zondag 29 juni 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Kuyt en Verhaegh in de basis wordt het 1-1 en verlengen. Al lijkt het me onwaarschijnlijk dat Verhaegh in de basis start.

Hopelijk slaat Aad keihard terug op twitter. Een dergelijk tactisch genie moet zich niet door wat Belgjes laten piepelen.quote:

Ik weet niet wat de relevantie is voor dit topic, maar het klopt wel.. als je Aad300 iets hoort vertellen lijkt het altijd net of Jezus zijn volgelingen toespreekt, terwijl zijn mening slechts een van de velen is. Begrijp niet dat die kerel zichzelf zo enorm serieus neemt. Denk dat hij niet eens doorheeft dat zijn meeste fans hem niet serieus nemen.quote:

Die nummer 4 maza kan er geen kut van. Heeft jarenlang bij psv lopen kutten. Vlaar,BMI en De Vrij zijn 2 klasse beter. Enige voordeel wat hij heeft is dat hij lang is en dus dat er af en toe een tegenstander tegen hem aanschiet.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:13 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
hun sterkste kracht is toch ook hun verdediging? niet snel, maar ze staan wel stevig. Beter dan onze eredivisie verdedigers. Wie moet er bij hun aanvallen? Ze hebben hun beste speler Hernandez op de bank gezet.

Kleine kans.quote:Op zondag 29 juni 2014 11:46 schreef Eppie_NL het volgende:
Meisjes, Nederland gaat vanavond met 4-1 winnen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |