Nederland - Costa Rica lijkt mij ook wel een mooi vooruitzichtquote:Op zondag 29 juni 2014 11:57 schreef Jason22 het volgende:
Over 8 uur liggen we eruit of we gaan nog 6 dagen door.
Costa Rica versloeg Mexico, Uruguay en Italie.quote:Op zondag 29 juni 2014 07:13 schreef Trebo het volgende:
Daarna dus Griekenland of Costa Rica. Nou, die kan je inprincipe wel telefonisch afdoen. Dan Argentinie. 3 man op Messi en ook Argentinie mag op hun welverdiende vakantie.
En vergeet australie niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Costa Rica versloeg Mexico, Uruguay en Italie.
Ze kunnen beter tegen de temperatuur dan wij en Oranje heeft het juist zwaar bij onderschatting,
zie die wedstrijden tegen Denemarken en Rusland maar.
ik begin nu ook al wat lichtjes zenuwachtig te worden. Ik hoop echt dat het al 2-0 staat in de rust.quote:
Sjek is veel lekkerderquote:
Hij is er klaar voor:quote:Op zondag 29 juni 2014 11:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Voetbal is niet alleen de hogere wiskunde van Van Gaal maar ook entertainment.. daarom kijk ik uit naar nieuwe gifjes van de coach van Mexico.. De gif waarbij de bliksem uit zijn lijf komt vind ik de beste van dit WK.
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op zondag 29 juni 2014 12:47 schreef Fok-it het volgende:
Het zou toch wel idioot zijn als Verhaegh echt gaat starten.
Dat zal het wel zijn inderdaad, want ik kan me niet voorstellen dat hij Verhaegh het afgelopen seizoen gevolgd heeft.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan staat er nog maar 1 Feyenoorder in de basis, horror
Kneus, daar gaat het niet om.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2014 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien heeft het allemaal te maken met die enorme temperaturen, misschien dat ze rustig willen beginnen, dus volop ballen tegenhouden. En de tweede helft meer beweging in willen brengen, dus wissel Verhaegh/Janmaat. Maar het kan ook zijn dat van Gaal een beetje de media om de tuin wil leiden. Ach we zullen het zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |