Peralta speelt bij iets dat America heetquote:Op zondag 29 juni 2014 02:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Peralta, Dos Santos en nog meer van die Guadalajara spelerts.
Maar de hitte dan? En waarom is die coach van mexico dan zo zeker dat hij gaat winnen? Hij gaat toch niet liegen tegen het Mexicaanse volk? Ik heb van Gaal niet horen zeggen: Wij gaan winnen van Mexico. Die Herrera roept het voortdurend.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:16 schreef lijpe_mocro13 het volgende:
Tuurlijk pakt Nederland deze. Mexico is vergeleken met Nederland fucking stront. 4-1 easy
Hou nou toch op met dat gezwam. De temperatuur zal geen probleem vormen, en zal ook geen excuus kunnen zijn als er verloren wordt.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:59 schreef lisselotte88 het volgende:
Trouwena als het niet in Fortaleza was, maar gewoon in Rio of Belo Horizonte dan zou NL zeker wel winnen. Maar Fortaleza is gewoon benauwd, dat houden ze dus echt niet 45 minuten vol. Na 10 minuten zullen ze al kapot zijn
Deze bewaar ik! Bedankt! Als Dirk Kuyt na afloop bij Jack van Gelder zit te huilen: Het was zo heetquote:Op zondag 29 juni 2014 02:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hou nou toch op met dat gezwam. De temperatuur zal geen probleem, en zal ook geen excuus kunnen zijn als er verloren wordt.
We zien het morgen om 19:45 wel wie er een troll is (verlenging verwacht ik niet, want tegen die tijd kunnen beide teams niet meer lopen).quote:Op zondag 29 juni 2014 02:20 schreef Geo4kant het volgende:
Lisselotte is een slechte troll, negeer hem gewoon
Prima, dan zeg ik dat ze uit hun nek lullen. De cijfers liegen niet:quote:Op zondag 29 juni 2014 02:21 schreef lisselotte88 het volgende:
Deze bewaar ik! Bedankt! Als Dirk Kuyt na afloop bij Jack van Gelder zit te huilen: Het was zo heetIk voelde mijn benen niet meer. Ik kon niet meer ademen. Nu wordt Fred wereldkampioen
Dan herinner ik je aan je post
In Zuid Afrika 4 jaar geleden was het hartstikke warm en de lucht was ijl dat is gewoon een slap excuus spelers moeten gewoon wat meer water drinken meer niet. En volgens mij kwam Nederland in de finale terecht, dus dat moet wel goed komen.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:18 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Maar de hitte dan? En waarom is die coach van mexico dan zo zeker dat hij gaat winnen? Hij gaat toch niet liegen tegen het Mexicaanse volk? Ik heb van Gaal niet horen zeggen: Wij gaan winnen van Mexico. Die Herrera roept het voortdurend.
Duidelijk geen weer voor een blanke.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:01 schreef hole1988 het volgende:
Weersverwachtingen op dit moment
12:00
• Temp: 27C
• LuchtV: 77%
• Neerslag: 20%
15:00
• Temp: 25C
• LuchtV: 84%
• Neerslag: 10%
Wauw, Racismequote:Op zondag 29 juni 2014 03:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Duidelijk geen weer voor een blanke.
Vorm
Wijnaldum, De Jong, Vlaar, Martins Indi, Kongolo
Kuijt, De Guzmán, Sneijder
Depay, Lens
Ik neem aan dat onze jongens stuk voor stuk top atleten zijn. Dit wisten we vier jaar geleden al, dus genoeg tijd om een plan te maken. Als we hier op stuklopen, dan hebben de jongens en het team eromheen zich stomweg niet goed voorbereid.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:01 schreef hole1988 het volgende:
Mooi, dan kan Robben profiteren als ze alleen op RvP en op van Persie letten.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
die leuke mexicaanse coach heeft al gezegd dat ze vooral zullen verdedigen omdat ze bang zijn voor RVP en van persie...dus dan heeft mexico ook geen last van de hitte. Bovendien een hoop van die mexicanen speelt in eigen land en is hitte dus gewend.
quote:Op zondag 29 juni 2014 07:13 schreef Trebo het volgende:
Maar even serieus heh.. wie in godsnaam bij Mexico moet Robben afstoppen? Die 37-jarige? Of die 3 b-garnituur spelers die in de Eredivisie hebben gevoetbald?
Ik hoor telkens, ja Mexico heeft een geweldig team. Tja, Nederland ook. Chilli schat ik toch een niveau hoger in dan Mexico. Een ploeg zonder absolute wereldtoppers. En laten wij daar nou wel twee van hebben.
Daarna dus Griekenland of Costa Rica. Nou, die kan je inprincipe wel telefonisch afdoen. Dan Argentinie. 3 man op Messi en ook Argentinie mag op hun welverdiende vakantie.
De Finale tegen de Duitsers, dat wordt tricky maar die gaan we gewoon in de laatste minuut winnen door een eigen goal van Muller.. met z'n lul.
Vanmiddag maar even in Amsterdam kijken op welke woonboot ik ga staan.
Dit soort reacties mag ik wel. Geen gezanik over de zon, de hitte, de Fifa en zogenaamde wereldtoppers die in de MLS of Qatar spelen....quote:Op zondag 29 juni 2014 07:13 schreef Trebo het volgende:
Maar even serieus heh.. wie in godsnaam bij Mexico moet Robben afstoppen? Die 37-jarige? Of die 3 b-garnituur spelers die in de Eredivisie hebben gevoetbald?
Ik hoor telkens, ja Mexico heeft een geweldig team. Tja, Nederland ook. Chilli schat ik toch een niveau hoger in dan Mexico. Een ploeg zonder absolute wereldtoppers. En laten wij daar nou wel twee van hebben.
Daarna dus Griekenland of Costa Rica. Nou, die kan je inprincipe wel telefonisch afdoen. Dan Argentinie. 3 man op Messi en ook Argentinie mag op hun welverdiende vakantie.
De Finale tegen de Duitsers, dat wordt tricky maar die gaan we gewoon in de laatste minuut winnen door een eigen goal van Muller.. met z'n lul.
Vanmiddag maar even in Amsterdam kijken op welke woonboot ik ga staan.
ja maar niet LETTERLIJK mexico is er gezegd. Robben zei dat het hem niet uitmaakte want '' als we echt goed zijn winnen we van ieder land ''quote:Op zondag 29 juni 2014 00:36 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/arti(...)ats-is-het-doel.html
Het Nederlands elftal speelt maandag in de laatste poulewedstrijd tegen Chili om groepswinst. Volgens aanvoerder Robin van Persie is dit een absoluut doel voor Oranje.
"Als je met een schuin oog vooruit kijkt, is dat in theorie iets gunstiger", vertelt de aanvaller tijdens een persconferentie na de middagtraining in Rio de Janeiro. "Bij een tweede plek tref je landen die je liever pas later in het toernooi tegenkomt."
Tuurlijk speelt hij liever tegen Salcido en Marquez in de 2e ronde dan tegen Luiz.quote:Op zondag 29 juni 2014 08:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ja maar niet LETTERLIJK mexico is er gezegd. Robben zei dat het hem niet uitmaakte want '' als we echt goed zijn winnen we van ieder land ''
Ik hoop het, als Verhaegh speelt hebben we echt een probleem.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is gewoon om de tegenstander te beinvloeden. Met Kuyt deed hij het ook, die speelde.. dus nu denkt iedereen dat Verhaegh gaat spelen maar dat is niet
Niet dat Verhaegh gaat spelen, maar waarom denk jij dat we een probleem hebben als die nobody in de basis komt?quote:Op zondag 29 juni 2014 09:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop het, als Verhaegh speelt hebben we echt een probleem.
Heeft niet het loopvermogen van Janmaat, hij is minder snel en verdedigend ook minder dan Janmaatquote:Op zondag 29 juni 2014 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat Verhaegh gaat spelen, maar waarom denk jij dat we een probleem hebben als die nobody in de basis komt?
misschien ivm weersomstandigheden? dan ze hem later inbrengen..quote:Op zondag 29 juni 2014 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat Verhaegh gaat spelen, maar waarom denk jij dat we een probleem hebben als die nobody in de basis komt?
Dat valt toch allemaal wel mee? Er wordt echt ontzettend overdreven gedaan over de hitte. Het is wel warm, maar dit zijn geen abnormale omstandigheden.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:01 schreef hole1988 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |