Ne het opblazen van de fabrieken die True Blood maakten, heeft een anti-vamp senator ervoor gezorgd dat het hep-V virus in de True Blood flessen is geraakt. Iedere vamp die dat dus drinkt raakt besmet. Bill en co zijn immuun door het drinken van Lilith's bloed.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:27 schreef Kenju het volgende:
Waarom zagen we Tara eigenlijk niet gewoon dood gaan? Of zou ze gewoon weer leven? Gezien het niveau van deze serie, die steeds dieper lijkt te duiken, zeker gezien de afgelopen aflevering, zou het me niets verbazen. Moet zeggen dat ik het wel jammer zou vinden als ze echt dood is. Als mens zag ik haar maar wat graag verdwijnen, maar als vampier vind ik haar character wel wat hebben.
Ik was trouwens ook vergeten hoe het nu zat met die hep-V vampieren, en hoe die daar gekomen waren. Iemand die dat effe kort kan uitleggen?
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik zowaar twijfel om door te blijven kijken. Normaal gesproken zit ik een serie, hoe slecht hij ook wordt, helemaal uit. Maar bij TB lijkt het wel alsof de schrijvers er eigenlijk ook geen zin in hebben en er dus maar wat zinloos naakt doorheen gooien.
maar als je dat drinkt ga je toch snel dood, niet dat je opeens een zombieachtig figuur wordt dat als een dolle mensen wil killen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:58 schreef DoomCow het volgende:
[..]
Ne het opblazen van de fabrieken die True Blood maakten, heeft een anti-vamp senator ervoor gezorgd dat het hep-V virus in de True Blood flessen is geraakt. Iedere vamp die dat dus drinkt raakt besmet. Bill en co zijn immuun door het drinken van Lilith's bloed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hetzelfde. Gelukkig zat er een "previously on" voor, en dat was een hoop O JAA! Maar vorig seizoen zijn er weer 3 karakters geintroduceerd tussen neus en slagtanden door waarvan ik nu dus zoiets heb van "O... o ja..." en ik er geen enkele band mee heb. Of ze nou sterven of nieet. macht mir Wurst.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:07 schreef wonderer het volgende:
Vond er weinig aan, eigenlijk. Kweenie waarom. Sowieso was me vrij weinig bijgebleven van vorig seizoen, dus veel indruk heeft dat niet gemaakt. Het boeit me ook geen ruk wat er met iedereen gaat gebeuren. Ik heb geen enkel personage waar ik me bij betrokken voel. Zelfs Lafayette niet. Hooguit Pam.
Ja, ik wil ook zien hoe ze t gaan afronden en rechtbreien. Enige reden nog.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:00 schreef Chevalric het volgende:
Helemaal mee eens. De enige reden dat ik nog blijf kijken, is omdat dit (gelukkig!) het laatste seizoen is. Ik wil na 6 jaar dan toch ook wel zien hoe ze dit verhaal uberhaupt tot een acceptabel einde weten te brengen. Maar het is hetzelfde als kijken naar een ongeluk waarbij iemand z'n arm er af is gerukt: een soort van morbide fascinatie.
Jammer van die spoiler op nu.nl iddquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:08 schreef DJKoster het volgende:
'James' (vriendje van Jessica) is gerecast. Andere acteur dus.
Zie het artikel op nu.nl (bevat spoilers!!)
Ja dat was al te zien in de eerste aflevering.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:08 schreef DJKoster het volgende:
'James' (vriendje van Jessica) is gerecast. Andere acteur dus.
Zie het artikel op nu.nl (bevat spoilers!!)
Zie hem als de voormalig keeper van ADO.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:12 schreef Ang3l het volgende:
De media heeft trouwens nog best wel moeite met het verschil tussen homo en bi he?
Ik zie die vampie rniet als homo, als ie vorig seizoen met jessica lag te rampetampen en nu haar vriendje is.
Dat wat hij bekende aan Lafayette zegt niets over z'n geaardheid
Dank je wel!!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:02 schreef skittelman het volgende:
ep 1 is bijna een week oud, over een uur of 8 komt ep 2 uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja als je doorspoelt dan kan je idd echt een goed oordeel gevenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:10 schreef BobLee het volgende:
2de aflevering in 10 minuten gekeken ook niks wat me echt boeide,als dit zo door gaat red ik het einde van het seizoen niet ben ik bang
een massagraf is idd slaapverwekkend.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:54 schreef dumble het volgende:
Nou ik vind dit het slechtste seizoen tot nu toe. Ik viel bijna in slaap bij episode 2
Vrij makkelijk. Vanaf S3 is het keihard omlaag gegaan. En elke seconde Sookie = 1bad point.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
een massagraf is idd slaapverwekkend.
Hoe kun je dit nu al beoordelen als het slechtste seizoen, slaat nergens op
Man, ik kan er bijna niet naar kijken. Wat een irritant personage.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
Moeder van Tara is echt een van de meest vervelende karakters ooit in een tv serie
des te mooier dat ze zo een smak maakte toen die vampier gewekt werdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
Moeder van Tara is echt een van de meest vervelende karakters ooit in een tv serie
Beter schieten ze Alcide niet door zijn kop en gaat eerst Lettie Mea neer. Ow wacht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:42 schreef skittelman het volgende:
ben je inderdaad net van die snol van een tara af (ik danste drie keer rondjes om de salontafel), krijg je de oude, lelijke, verslaafde, eng-christelijke moeder voor in de plaats. Willen ze de 'southern' viewers pleasen? Sarah Newlin is tenminste eng-christelijk en niet vervelend om naar te kijken (komt nog wel terug verwacht ik), dus hoop dat Lettie Mae als eerste het bon temps massagraf in gaat. [/frustratie modus uit]
wat een anti climax was dat dan hej.... ff pief paf poef door wat willekeurige schoten en hoppakee alweer iemand van de vaste cast weg. Maar natuurlijk kon Sookie ons eerst weer even vervelen met saaie praat over dat ze eigenlijk niet van hem houdt. Hoerrrrrquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter schieten ze Alcide niet door zijn kop en gaat eerst Lettie Mea neer. Ow wacht.
Echt he? Misschien omdat ik een beetje een brocrush (nohomo) had op Alcide, maar shit joh. Duidelijk laatste-met-de-bezem-door-alle-losse-verhaallijntjes-seizoen stijl. Lekker makkelijk, huidige vriendje van Sookie verwijderen, haar effe laten vertellen dat ze toch niet zo van hem houdt, piefpafpoef en een setup maken voor een einde waar ze met Bill (of Eric, of whatever) eindigt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:21 schreef planethugo het volgende:
[..]
wat een anti climax was dat dan hej.... ff pief paf poef door wat willekeurige schoten en hoppakee alweer iemand van de vaste cast weg. Maar natuurlijk kon Sookie ons eerst weer even vervelen met saaie praat over dat ze eigenlijk niet van hem houdt. Hoerrrrr
De moeder van Hoyt was wel even leuk dat die eraan ging
Ninja Turtles waarschijnlijk, die hebben we nog niet gehad.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt he? Misschien omdat ik een beetje een brocrush (nohomo) had op Alcide, maar shit joh. Duidelijk laatste-met-de-bezem-door-alle-losse-verhaallijntjes-seizoen stijl. Lekker makkelijk, huidige vriendje van Sookie verwijderen, haar effe laten vertellen dat ze toch niet zo van hem houdt, piefpafpoef en een setup maken voor een einde waar ze met Bill (of Eric, of whatever) eindigt.
Maar inderdaad, die moeder van Hoyt stond ook al tijden op mijn shit-list.
Maar, de grote slechterik dit seizoen zijn dus ninja's?
Tsja, ze moeten wat. Moeten ze hem dan een soort van farewell geven door een aflevering wat extra om hem te laten draaien? Dat is ook erg typisch. Eigenlijk is Alcide altijd overbodig geweest. Ik vraag me af of hij in de boeken wel een grote rol had, of dat ze nu hem erin lieten als eyecandy.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:00 schreef planethugo het volgende:
Vond Alcide wel ok maar al seizoenen lang overbodig, als het dan nog ergens tot leidt ok maar dit... laten ze hem eind vorig seizoen even in 1 minuut terugkeren bij Sookie om hem in 3 afleveringen niets te laten doen behalve een kogel te laten vangen. Ik vond de eerste 2 eps nog wel ok maar dit is weer net zoals de laatste seizoenen, hoe langer het duurt hoe slechter het wordt.
vanaf het eerste begin al.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
Die zijn geinfecteerd met HepV.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:33 schreef casper019 het volgende:
Mmm ik ben t verhaal helemaal kwijt..
hoe zat t met die vampioers die het stadje aanvielen? en wat was dat voor bloed waar ze t over hadden?
Wanneer Sookie gaat praten skip ik standaard een paar minuten vooruit. Waar ging het over?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:47 schreef Rijst het volgende:
Ik vond die preek van Sookie geinig. Voor het eerst dat ik haar toejuich
nee en dat Bill dood gaat ook nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:40 schreef Rijst het volgende:
Jeetje dat Lavayette die vriend van Jessica zou ballen had ik echt niet zien aankomen.
Dat was Eric.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
Maar hoe Bill die yakuza even van zijn kaak ontdeed...dat maakte dat suffe sookie feestje wel redelijk goed
ik bedoel idd eric, maar bill gaat blijkbaar ook dood. Denk idd dat het zoiets wordt dat alle vampieren sterven of geinfecteerd raken en dat Bill uiteindelijk in de armen van Sookie sterft, die nog lang en gelukkig leeft met elke week weer een andere liefdequote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:23 schreef roodborst het volgende:
[..]
Dat was Eric.
Ja elke aflevering heeft wat geweld of seks nodig anders is deze serie helemaal niet meer om aan te zien.
Hoe zou het aflopen? Alle vampieren dood of vinden ze weer een tegengif of zo. In dat laatste geval zal het wel te laat voor Eric zijn.
Elke keer met de tietjes bedekt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:00 schreef Odaiba het volgende:
We hadden Jessica Hamby (Jessica) nog niet eerder naakt gezien toch?
jawel man, dat zag je van mijlenver aankomenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:40 schreef Rijst het volgende:
Jeetje dat Lavayette die vriend van Jessica zou ballen had ik echt niet zien aankomen.
sarcasmquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
jawel man, dat zag je van mijlenver aankomen
Ook een keer zonder bedekte tetjes toch? Ze blijft in ieder geval ongelooflijk geilquote:
Ik moest zo lachen om dat verschrikkelijke stereotype Japanners die in opgevoerd uitgepimpte driftwaggies rijden ding. Zo fakking foutquote:
Het is gebaseerd op flutterige doktersromannetjes in een bovennatuurlijke setting. Het hadden ook Fabio en zuster Simone kunnen zijn. Verwacht dan ook geen logicaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:04 schreef planethugo het volgende:
je verwacht al weinig van dit laatste seizoen maar zelfs die verwachtingen weten ze bij lange na niet te halen. Eigenlijk is alleen het verhaal van Eric met die Yakuza gast (wel een geinig karakter) wel vermakelijk. Sookie, Bill, Jessica, Alcide, Andy, Jason.... wat een cliches bij elkaar zeg.
Het klopt ook allemaal van geen kant, Rutger Hauer zat toch vast in die andere wereld waar hij Warlow naartoe trok en vermoordde? Nee nu kan ie even terug getoverd worden en gaat hij even het orakel uithangen en Sookie trekt zich er geen klote van aan, dus waar heb je dan naar zitten kijken. En dat het halve dorp uitgemoord is kan ook verder helemaal niemand schelen lijkt het wel, en dat het dorpje verderop HELEMAAL uitgemoord is boeit ook verder niet (zelfs de regering of media valt het blijkbaar niet op). En die gestoorde hep-v vampieren zijn ook allemaal van de aardbodem verdwenen sinds ze dat plukje in de fangtasia afgemaakt hebben. Allemaal van zo een losse verhaaltje zonder enige samenhang of logica.
Dat het snel afgelopen mag zijn, nog 3 afleveringen. Hopelijk sterft iedereen
alleen kan die dwergoma totaal niet acterenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf de werg dokter oma heerlijk vinden. Die hadden ze best vaker mogeen laten terugkomen
slechte verhalen, waardeloze dialogen, karakters die een iq van 1 lijken te hebben. Nee het is gewoon matigheid troef. Dit seizoen nog erger dan de ook al matige vorige seizoenen. Eigenlijk was dat seizoen met Russel Edgington het laatste echt goede seizoen. En dat was al seizoen 3quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op flutterige doktersromannetjes in een bovennatuurlijke setting. Het hadden ook Fabio en zuster Simone kunnen zijn. Verwacht dan ook geen logicaHet moet het meer hebben van t sarcasme en de camp en dat is wel weer wat terug vind ik.
Van Eric was het niet duidelijk als ik me niet vergis. Maar hep V is ontstaan toen die groep waar Sarah bij hoorden de True Blood fabrieken ermee besmette.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:24 schreef casper019 het volgende:
hoe is dat HEP V virus nou ontstaan? en heo is eric besmet???
ben t helemaal kwijt
idd wat een anticlimax was dat zeg. Hopelijk is dat nu ook over. Klaar. uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:02 schreef Nic1 het volgende:
Nou, dat Tara/Moeder verhaal is ook met een sisser afgelopen en, zoals verwacht, compleet nutteloos gebleken.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:11 schreef planethugo het volgende:
Nog 2 afleveringen. Dat Pam er maar als enige levende eruit mag komen
Alleen de korte neukpartij tussen Eric en Ginger was grappig. Voor de rest had deze aflevering weer een hoog Goede tijden slechte tijden gehalte.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:41 schreef I-Claudius het volgende:
Wat een gierende kutaflevering. Weer en uur van mijn leven voorgoed verloren.
je zou iets meer verwachten....quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:42 schreef roodborst het volgende:
[..]
Alleen de korte neukpartij tussen Eric en Ginger was grappig. Voor de rest had deze aflevering weer een hoog Goede tijden slechte tijden gehalte.
Ik vind van wel, maar ik zal wel de enige zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb alleen de eerste aflevering gekeken van dit seizoen, is het het waard om de rest nog te kijken mensen?
Helaas, alleen maar gelul. Gelukkig zien we Sam niet meer terug.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:46 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
je zou iets meer verwachten....
Nee 100x nee. De vampierenverhaallijn is erg zwak en simpel en voor de rest alleen maar soap met dat white trash.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb alleen de eerste aflevering gekeken van dit seizoen, is het het waard om de rest nog te kijken mensen?
Oké, dan sla ik dit seizoen wel over. Veel series hebben altijd een bagger laatste seizoen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:20 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Nee 100x nee. De vampierenverhaallijn is erg zwak en simpel en voor de rest alleen maar soap met dat white trash.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:57 schreef roodborst het volgende:
Nou dat was het dan. Leukste stukje was Eric die in de auto muziek luisterde.
en had ik gelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
een massagraf is idd slaapverwekkend.
Hoe kun je dit nu al beoordelen als het slechtste seizoen, slaat nergens op
Dit zou inderdaad het mooist zijn. Maar de serie is al afleveringen lang saai, en men leek totaal niet te weten wat men ermee aan moest. Het zou zomaar kunnen dat ze dat vergeten zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Hoe kan true blood nou zo eindigen. Ik had een grote slachtpartij verwacht ipv deze feel good happy end..
Anonieme vent. Blank, bruin haar, baard, rond de 1,80m. Dat was in die laatste scene te zien. Wel wat makkelijk om het zo anoniem te houden, maar zoveel aan de laatste seizoenen was vrij makkelijk.quote:
Dat zat ik me ook af te vragen, ja. Wacht dan samen op de zonsopkomst, kun je nog een laatste keer de zon zien, en zadel je de enige persoon die je liefhebt niet op met de taak jou te vermoorden. Jezus Bill, dramaqueen extraordinairequote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:58 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Bill op die manier dood moest gaan met alle pijn, etc. etc. Waarom niet met een mooie zonsondergang?
Red Bull True Bloodquote:
Dat kunnen sommige vampieren in True Blood. Is overigens al vaker in beeld geweest.quote:
ik dacht alleen Eric. Ik vroeg het me af omdat het nooit werd uitgelegd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:09 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat kunnen sommige vampiere in True Blood. Is overigens al vaker in beeld geweest.
Oude vampieren kunnen dat, godric en the duke ook geloof ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik dacht alleen Eric. Ik vroeg het me af omdat het nooit werd uitgelegd.
Ik was bijna ff bang dat het als volgt zou gaan:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook af te vragen, ja. Wacht dan samen op de zonsopkomst, kun je nog een laatste keer de zon zien, en zadel je de enige persoon die je liefhebt niet op met de taak jou te vermoorden. Jezus Bill, dramaqueen extraordinaire
Die hele Yakuza sloeeg nergens op. Seizoen lang gevangen, geintimideerd, gechanteerd en nu hopsaaa waren er nog maar een paar over van de hele berg en die waren binnen 5 min uitgeschakeld. Doe dat dan eerder Erik en Pam!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:12 schreef Mike het volgende:
Het was dramatisch. Ik vroeg me al het hele seizoen af wat Eric en Pam met die Japanners deden, want met welk dreigement die lui ook komen, vampieren zijn altijd veel sneller.
Als de makers een beetje ballen hadden gehad, hadden ze er een groot bloedbad van gemaakt.
Bill = Boringquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:53 schreef Rijst het volgende:
Poll: Bij wie hoor jij?
• #TeamEric
• #TeamBill
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Mee eens, maar wel eentje die eerder had moeten stoppen en helaas volledig ontspoorde.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:17 schreef VacaLoca het volgende:
Yes, de laatste aflevering gezien. Blij wel dat over is, wilde nog wel afkijken maar werd bijna plichtmatig.
Looking back wel originele toevoeging in tv wereld geweest
achteraf wel ja, ik vond het seizoen nog wel redelijk beginnen maar sinds aflevering 5 ofzo sloeg het alweer nergens op. En de finale is idd de meest waardeloze kut finale ooit. Past totaal niet bij de hele serie, je vraagt je serieus af of ze dachten tijdens het schrijven. Eerst even snel snel die jappen afmaken, alsof dat niet al veel eerder op deze super makkelijke manier konquote:
je verwacht op zijn minst toch wat vuurwerk in de laatste afleveringen maar niets van dat alles. Verder prima samenvatting. Eigenlijk is de serie aan de aftakeling begonnen toen er steeds meer rare wezens bij kwamen. Volgens mij was dat vanaf seizoen 4 met die panters, lafayette die opeens een medium bleek te zijn en nog meer van zo een dom gedoe. Ja dat is in de boekjes ook zo maar dan nog. Seizoen 3 met Russell Edgington vond ik nog het hoogtepunt. Jammer dat zijn terugkeer en dood ook erg zwak was.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond dit seizoen ook beginnen met een "He fijn, eindelijk weer iets beter" maar met de Yakuza snel weer verzanden in "Joh, weer wat extra karakters die niets toevoegen en dadelijk hoepla verdwijnen". EN hoepla, ze verdwenen in 5 min op een manier die idd al afleveringen eerder had kunnen gebeuren. Tot zover de echte dreiging.
Maar naar mijn mening heeft t vorige seizoen echt te veel verneukt. Er werden zoveel random karakters toegevoegd die echt nergens toe deden.
Willa.... waar was ze op t laatst van dit seizoen? Nergens. Precies.
Violet..... ze deed nog ff een grappgige sex dungeon dit seizoen, maar ook dat was zo random en los. En in de finale? Nergens. Precies.
Dingetje. Dat meisje van zo'n organisatie, die ineens knocked-up was door Sam. Ik ben zelfs d'r naam compleet kwijt. Wat deed ze dit seizoen? Niets, want ze vertrok. Misschien dat de makers zelf ook wel inzagen dat dit karakter echt NIETS toevoegde. Ze kwam alleen nog ff in de finale van Sam voor verder.
Knappe gay (bi) vampire. Tja ach, hoe leuk ik t ook voor Lafayette vond, verder voegde hij ook amper iets toe. Het was sowieso een beetje een random switch van Jessica naar Lafayette. Zelfde als die vampire voor Arlene. Prima, heeft ze weer iemand. Maar buiten dat? Totaal overbodig.
Seizoen 6 was echt ECHT het dieptepunt van schrijfwerk. Seizoen 5 vond ik echter ook al matig. Seizoen 7 begon leuk, propte er toen nog ff een verhaallijntje in want "Ja, het is d efinale, maar we kunnen niet alleen maar iets eindigen. We moeten ook wel IETS van een verhaal hebben denk ik". En toen was t klaar. Prima.
Nouja na zes seizoenen is wel bekend dat de mensen van Bon Temps allemaal een death wish hebben. Toch, het vampieren'probleem' lijkt me vrij behapbaar. Gewoon voor donker thuis zijn, "I revoke all invitations" zeggen, en lekker gaan pitten terwijl het Hep V z'n werk doet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:10 schreef Mike het volgende:
Het zou maar saai worden als je overdag aan het werk bent en dan 's avonds moet binnen blijven he?
Hoe grappig ik de Erik-Jason scene ook vond (quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja na zes seizoenen is wel bekend dat de mensen van Bon Temps allemaal een death wish hebben. Toch, het vampieren'probleem' lijkt me vrij behapbaar. Gewoon voor donker thuis zijn, "I revoke all invitations" zeggen, en lekker gaan pitten terwijl het Hep V z'n werk doet.
Ach de hele serie is toch dikke camp, laten we wel wezen, daarom was het zo leuk. Wel eens met iedereen dat het beter was toen het nog een beetje z'n best deed. Nu is het gewoon een en al fanservice. We hebben veel homofans, laten we random Jason over seks met Eric dromen. Ook veel nerds, hier, ninjas. Misschien goed dat het afloopt. Toch ga ik het wel missen.
Eric ja. Pam... urrghhh nee, alsjeblieft niet. Dan liever iemand die ook humor heeft, maar verder leuker van karakter is en ook leuker is om naar te kijken...quote:Op maandag 1 september 2014 21:10 schreef Ringquelle het volgende:
Een spin-off met Pam en Eric zou ik wel zien zitten. Sookie en Bill waren al een tijdlang niet meer interessant.
Die was idd echt compleet random en losstaand. Meer om Tara en moeder te verzoenen zodat t nog redelijk happy werd. That's it. Had niet gehoeven.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:24 schreef Forbry het volgende:
Die Tara/Lettie Mae-verhaallijn vond ik geen reet aan en al dat gedoe met die Hep V-lui kon me ook niet boeien.
Ja, die indruk had ik ookquote:Op maandag 15 september 2014 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die was idd echt compleet random en losstaand. Meer om Tara en moeder te verzoenen zodat t nog redelijk happy werd.That's it. Had niet gehoeven.
Ja, ook waar denk ik, alleen bleef de rol van Tara eigenlijk erg "afwezig" vond ik.quote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik vond het ook om Tara nog een beetje met een uitloop uit de serie te halen. Ze was gewoon ineens ontploft
Ik zag het niet aankomen en kon er dus ook geen 'afscheid' van nemen. Met dat blaverhaal kon je weer afscheid nemen
Ze moeten dat gewoon eens durven: BAM, zonder afscheid.quote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik vond het ook om Tara nog een beetje met een uitloop uit de serie te halen. Ze was gewoon ineens ontploft
Ik zag het niet aankomen en kon er dus ook geen 'afscheid' van nemen. Met dat blaverhaal kon je weer afscheid nemen
Daar zie je ze ook gewoon in koelenbloede sterven hoor. Die verdwijnen nooit zomaar uit beeld. hoe langer en ranziger het daar kan hoe beterquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze moeten dat gewoon eens durven: BAM, zonder afscheid.
Dat zemelige zachte terughalen van karakters na hun "dood" is zo ontzettend Silar in heroes.
Dan ben ik meer van de Game of Thrones manier: shock value!
Bij GOT is dood dood. En niet zoals Tara nog ff terugkomen als geest of zo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Daar zie je ze ook gewoon in koelenbloede sterven hoor. Die verdwijnen nooit zomaar uit beeld. hoe langer en ranziger het daar kan hoe beter
Dat kloptquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij GOT is dood dood. En niet zoals Tara nog ff terugkomen als geest of zo.
Gelukkig wel ja, want door al die onzin is True Blood echt een kutserie geworden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere serie gezien als ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere serie gezien als ik
Mensen die GOT nog willen kijken niet klikken:Zucht.... Oke 1% niet dan. Mierenneuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is iig meer regel dan uitzondering dat main characters kunnen sterven (en die jij noemde was niet eens een main character) ... en niet dat ze dan alsnog meteen de aflevering erna terug zijn in dromen, hiernamaalsjes of wat dan ook. Ik vind dat altijd lame ass halfzachte pogingen stoer te doen. Wel "durven" een main character af te maken... maar toch niet helemaal.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Sorry hè, ik wist niet dat je boos zou wordenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zucht.... Oke 1% niet dan. Mierenneuker.Maar het is iig meer regel dan uitzondering dat main characters kunnen sterven (en die jij noemde was niet eens een main character) ... en niet dat ze dan alsnog meteen de aflevering erna terug zijn in dromen, hiernamaalsjes of wat dan ook. Ik vind dat altijd lame ass halfzachte pogingen stoer te doen. Wel "durven" een main character af te maken... maar toch niet helemaal.
Had je hem liever nog in leven gehad of liever op een andere manier dood?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:16 schreef casper019 het volgende:
net t einde gezien.. Maar ik vind t echt een zwak einde....
Vooral hoe bill uiteindelijk werd...
Nee jammer... geen waardige afsluiter van de serie
ze hadden hem beter na dat Lillith gedoe kunnen laten stervenquote:Op donderdag 18 september 2014 08:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Had je hem liever nog in leven gehad of liever op een andere manier dood?
Bill als vijand jaquote:Op donderdag 18 september 2014 10:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
ze hadden hem beter na dat Lillith gedoe kunnen laten sterven
Dat vond ik juist de plus, de dood van Billquote:Op donderdag 18 september 2014 08:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit... maar hij werd een totaala nder persoon... de hele ''bill'' character naar de klotequote:Op donderdag 18 september 2014 08:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hij ging juist weer terug naar wie hij was voor dat gedoe met Lillith en ik was daar zelf juist heel erg blij mee.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:42 schreef casper019 het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit... maar hij werd een totaala nder persoon... de hele ''bill'' character naar de klote
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |