Wanneer Sookie gaat praten skip ik standaard een paar minuten vooruit. Waar ging het over?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:47 schreef Rijst het volgende:
Ik vond die preek van Sookie geinig. Voor het eerst dat ik haar toejuich
nee en dat Bill dood gaat ook nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:40 schreef Rijst het volgende:
Jeetje dat Lavayette die vriend van Jessica zou ballen had ik echt niet zien aankomen.
Dat was Eric.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
Maar hoe Bill die yakuza even van zijn kaak ontdeed...dat maakte dat suffe sookie feestje wel redelijk goed
ik bedoel idd eric, maar bill gaat blijkbaar ook dood. Denk idd dat het zoiets wordt dat alle vampieren sterven of geinfecteerd raken en dat Bill uiteindelijk in de armen van Sookie sterft, die nog lang en gelukkig leeft met elke week weer een andere liefdequote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:23 schreef roodborst het volgende:
[..]
Dat was Eric.
Ja elke aflevering heeft wat geweld of seks nodig anders is deze serie helemaal niet meer om aan te zien.
Hoe zou het aflopen? Alle vampieren dood of vinden ze weer een tegengif of zo. In dat laatste geval zal het wel te laat voor Eric zijn.
Elke keer met de tietjes bedekt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:00 schreef Odaiba het volgende:
We hadden Jessica Hamby (Jessica) nog niet eerder naakt gezien toch?
jawel man, dat zag je van mijlenver aankomenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:40 schreef Rijst het volgende:
Jeetje dat Lavayette die vriend van Jessica zou ballen had ik echt niet zien aankomen.
sarcasmquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
jawel man, dat zag je van mijlenver aankomen
Ook een keer zonder bedekte tetjes toch? Ze blijft in ieder geval ongelooflijk geilquote:
Ik moest zo lachen om dat verschrikkelijke stereotype Japanners die in opgevoerd uitgepimpte driftwaggies rijden ding. Zo fakking foutquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |