Ne het opblazen van de fabrieken die True Blood maakten, heeft een anti-vamp senator ervoor gezorgd dat het hep-V virus in de True Blood flessen is geraakt. Iedere vamp die dat dus drinkt raakt besmet. Bill en co zijn immuun door het drinken van Lilith's bloed.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:27 schreef Kenju het volgende:
Waarom zagen we Tara eigenlijk niet gewoon dood gaan? Of zou ze gewoon weer leven? Gezien het niveau van deze serie, die steeds dieper lijkt te duiken, zeker gezien de afgelopen aflevering, zou het me niets verbazen. Moet zeggen dat ik het wel jammer zou vinden als ze echt dood is. Als mens zag ik haar maar wat graag verdwijnen, maar als vampier vind ik haar character wel wat hebben.
Ik was trouwens ook vergeten hoe het nu zat met die hep-V vampieren, en hoe die daar gekomen waren. Iemand die dat effe kort kan uitleggen?
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik zowaar twijfel om door te blijven kijken. Normaal gesproken zit ik een serie, hoe slecht hij ook wordt, helemaal uit. Maar bij TB lijkt het wel alsof de schrijvers er eigenlijk ook geen zin in hebben en er dus maar wat zinloos naakt doorheen gooien.
maar als je dat drinkt ga je toch snel dood, niet dat je opeens een zombieachtig figuur wordt dat als een dolle mensen wil killen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:58 schreef DoomCow het volgende:
[..]
Ne het opblazen van de fabrieken die True Blood maakten, heeft een anti-vamp senator ervoor gezorgd dat het hep-V virus in de True Blood flessen is geraakt. Iedere vamp die dat dus drinkt raakt besmet. Bill en co zijn immuun door het drinken van Lilith's bloed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hetzelfde. Gelukkig zat er een "previously on" voor, en dat was een hoop O JAA! Maar vorig seizoen zijn er weer 3 karakters geintroduceerd tussen neus en slagtanden door waarvan ik nu dus zoiets heb van "O... o ja..." en ik er geen enkele band mee heb. Of ze nou sterven of nieet. macht mir Wurst.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:07 schreef wonderer het volgende:
Vond er weinig aan, eigenlijk. Kweenie waarom. Sowieso was me vrij weinig bijgebleven van vorig seizoen, dus veel indruk heeft dat niet gemaakt. Het boeit me ook geen ruk wat er met iedereen gaat gebeuren. Ik heb geen enkel personage waar ik me bij betrokken voel. Zelfs Lafayette niet. Hooguit Pam.
Ja, ik wil ook zien hoe ze t gaan afronden en rechtbreien. Enige reden nog.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:00 schreef Chevalric het volgende:
Helemaal mee eens. De enige reden dat ik nog blijf kijken, is omdat dit (gelukkig!) het laatste seizoen is. Ik wil na 6 jaar dan toch ook wel zien hoe ze dit verhaal uberhaupt tot een acceptabel einde weten te brengen. Maar het is hetzelfde als kijken naar een ongeluk waarbij iemand z'n arm er af is gerukt: een soort van morbide fascinatie.
Jammer van die spoiler op nu.nl iddquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:08 schreef DJKoster het volgende:
'James' (vriendje van Jessica) is gerecast. Andere acteur dus.
Zie het artikel op nu.nl (bevat spoilers!!)
Ja dat was al te zien in de eerste aflevering.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:08 schreef DJKoster het volgende:
'James' (vriendje van Jessica) is gerecast. Andere acteur dus.
Zie het artikel op nu.nl (bevat spoilers!!)
Zie hem als de voormalig keeper van ADO.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:12 schreef Ang3l het volgende:
De media heeft trouwens nog best wel moeite met het verschil tussen homo en bi he?
Ik zie die vampie rniet als homo, als ie vorig seizoen met jessica lag te rampetampen en nu haar vriendje is.
Dat wat hij bekende aan Lafayette zegt niets over z'n geaardheid
Dank je wel!!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:02 schreef skittelman het volgende:
ep 1 is bijna een week oud, over een uur of 8 komt ep 2 uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja als je doorspoelt dan kan je idd echt een goed oordeel gevenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:10 schreef BobLee het volgende:
2de aflevering in 10 minuten gekeken ook niks wat me echt boeide,als dit zo door gaat red ik het einde van het seizoen niet ben ik bang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |