Ik bedoelde eigenlijk dat ik niet meer dan 5 of 6 kan de laatste set. Nu even kijken hoe de 3-week gaatquote:Op woensdag 2 juli 2014 03:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dit. En na een cycle of 5 wordt de 5/3/1 vanzelf zwaar genoeg. Ik heb het intussen aardig zwaar in de 5-week en heb mijn squat en OHP al een keer moeten deloaden.
3- en 1- week lukt meestal wel. Met name OHP gaat lekker vooruit na een behoorlijk flinke deload. Press eindelijk boven de 60kg.
Smartphone in je locker en focussen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Vandaag ook eindelijk een plate op de bench
We gaan 't zien
Vind een goede stabiele been positie voor jezelf waarbij je meeste gewicht op de traps en upper back zet. Goede arch en glutes aanspannen!quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:14 schreef Questular het volgende:
Mensen tips hier over hoe je een goede Hip drive bij het benchen krijgt, ik merk dat ik de neiging heb op mn boven lichaam te liften als ik probeer te benchen met hip drive.
Ik ken het. Gillen als een meisje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:52 schreef RaymondK het volgende:
Hij pakt nou met die deep tissue m'n schouders aan om me pijn vrij te kunnen gaan laten benchen. Veel te strak zit het allemaal. Behalve een paar zieke rek en trek acties heeft i een half uur lang meer separatie tussen de 3 deltoid koppen geprobeerd te krijgen door snoeihard diep te masseren en wrijven (lees veuren trekken) met zn vingertoppen....
En de aanhechting van de delt op mn bovenarm zit een verdikking in het weefsel.
How to make a grown man almoste cry![]()
Dat was echt tegen gevalletje over mn nek gaan aanKoud zweet alles, godver dat deed zeer...
Waar laat je dat doen? Omgeving Den Haag toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:52 schreef RaymondK het volgende:
Hij pakt nou met die deep tissue m'n schouders aan om me pijn vrij te kunnen gaan laten benchen. Veel te strak zit het allemaal. Behalve een paar zieke rek en trek acties heeft i een half uur lang meer separatie tussen de 3 deltoid koppen geprobeerd te krijgen door snoeihard diep te masseren en wrijven (lees veuren trekken) met zn vingertoppen....
Dat was echt tegen gevalletje over mn nek gaan aanKoud zweet alles, godver dat deed zeer...
Veenkade ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:45 schreef seto het volgende:
[..]
Waar laat je dat doen? Omgeving Den Haag toch?
er wordt toch altijd gezegd dat je voor en na moet rekken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:52 schreef RaymondK het volgende:
doet dit pijn? Nope. En dit? Nope. En d.. Auw auw auwquote:
Niveau verschilt een beetje van vestiging tot vestiging heb ik het idee. In Amsterdam zitten wel een fatsoenlijke.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
In die hele tent maar 1 benchpress en 1 incline smith machine, terwijl daar toch zeker zo'n 200 man aanwezig was op die avond. En dan die bench ROMs, 100kg laden en dan tot de helft laten zakken en weer omhoog om elkaar vervolgens een boks te geven wanneer de oefening klaar is.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Afgelopen maandag een keer bij Fit 4 Free getraind in Utrecht.
Focus is het toverwoord mijn vriendquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Been there, done that shit, en nog makkelijk ook!
Clash of Clans tussen je squats doorquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij dan af wat je in godsnaam allemaal op je mobiel doet als je geen focus kan houden met je mobiel in de buurt.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Clash of Clans tussen je squats door
De telefoon alleen in de buurt als quick reminder voor mn workweights. Over het algemeen niet eens nodigquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij dan af wat je in godsnaam allemaal op je mobiel doet als je geen focus kan houden met je mobiel in de buurt.
Whatsapp groepen, chicks die je aandacht nodig hebben, live verslag op Fok! Jason Genova, McD Euro knallers opzoeken, dm'en Fanta etc etc.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Same here. Heb 'm wel bij me, maar gebruik hem niet echt. Focus voor de lift zelf is wel belangrijk op zich, maar in principe praat ik tussen de lifts door en dat gaat allemaal prima.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:16 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
De telefoon alleen in de buurt als quick reminder voor mn workweights. Over het algemeen niet eens nodig
Is allemaal niet zo belangrijk lijkt mij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Whatsapp groepen, chicks die je aandacht nodig hebben, live verslag op Fok! Jason Genova, McD Euro knallers opzoeken, dm'en Fanta etc etc.
Oh en niet te vergeten instagram foto's maken tijdens het legpressen.quote:
Mijn insta staat vol met curl filmpjes. Telt dat ook?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh en niet te vergeten instagram foto's maken tijdens het legpressen.
#legday #gethuge #motivated #allday #everyday
Lijkt mij ook niet maar het kan stiekem je aandacht onbewust flink afleiden als je er niet op beducht bent.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Same here. Heb 'm wel bij me, maar gebruik hem niet echt. Focus voor de lift zelf is wel belangrijk op zich, maar in principe praat ik tussen de lifts door en dat gaat allemaal prima.
Het is meer een mindset switch imo; nu moet ik een set doen, focus aan en knallen.
[..]
Is allemaal niet zo belangrijk lijkt mij.
ligt aan t aantal likesquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn insta staat vol met curl filmpjes. Telt dat ook?
Ik kom net terug van een gewone masseuze. M'n rug en met name rond m'n traps zat het nogal vast. Normaal doet ze dat met haar ellenbogen,maar deze keer vond ze de bamboe stok meer geschikt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
doet dit pijn? Nope. En dit? Nope. En d.. Auw auw auw
Dat was mijn ochtend ongeveer
Daarna als een geslagen hond terug naar boven naar bureau, zachtjes nasnikkend
hahah, caining old stylequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kom net terug van een gewone masseuze. M'n rug en met name rond m'n traps zat het nogal vast. Normaal doet ze dat met haar ellenbogen,maar deze keer vond ze de bamboe stok meer geschikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |