De telefoon alleen in de buurt als quick reminder voor mn workweights. Over het algemeen niet eens nodigquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij dan af wat je in godsnaam allemaal op je mobiel doet als je geen focus kan houden met je mobiel in de buurt.
Whatsapp groepen, chicks die je aandacht nodig hebben, live verslag op Fok! Jason Genova, McD Euro knallers opzoeken, dm'en Fanta etc etc.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij dan af wat je in godsnaam allemaal op je mobiel doet als je geen focus kan houden met je mobiel in de buurt.
Same here. Heb 'm wel bij me, maar gebruik hem niet echt. Focus voor de lift zelf is wel belangrijk op zich, maar in principe praat ik tussen de lifts door en dat gaat allemaal prima.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:16 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
De telefoon alleen in de buurt als quick reminder voor mn workweights. Over het algemeen niet eens nodig
Is allemaal niet zo belangrijk lijkt mij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Whatsapp groepen, chicks die je aandacht nodig hebben, live verslag op Fok! Jason Genova, McD Euro knallers opzoeken, dm'en Fanta etc etc.
Oh en niet te vergeten instagram foto's maken tijdens het legpressen.quote:
Mijn insta staat vol met curl filmpjes. Telt dat ook?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh en niet te vergeten instagram foto's maken tijdens het legpressen.
#legday #gethuge #motivated #allday #everyday
Lijkt mij ook niet maar het kan stiekem je aandacht onbewust flink afleiden als je er niet op beducht bent.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Same here. Heb 'm wel bij me, maar gebruik hem niet echt. Focus voor de lift zelf is wel belangrijk op zich, maar in principe praat ik tussen de lifts door en dat gaat allemaal prima.
Het is meer een mindset switch imo; nu moet ik een set doen, focus aan en knallen.
[..]
Is allemaal niet zo belangrijk lijkt mij.
ligt aan t aantal likesquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn insta staat vol met curl filmpjes. Telt dat ook?
Ik kom net terug van een gewone masseuze. M'n rug en met name rond m'n traps zat het nogal vast. Normaal doet ze dat met haar ellenbogen,maar deze keer vond ze de bamboe stok meer geschikt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
doet dit pijn? Nope. En dit? Nope. En d.. Auw auw auw
Dat was mijn ochtend ongeveer
Daarna als een geslagen hond terug naar boven naar bureau, zachtjes nasnikkend
hahah, caining old stylequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kom net terug van een gewone masseuze. M'n rug en met name rond m'n traps zat het nogal vast. Normaal doet ze dat met haar ellenbogen,maar deze keer vond ze de bamboe stok meer geschikt.
Als ik je niet beter zou kennen zou ik erop zweren dat je zwakbegaafd was.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whut, bamboe stok?Hoe moet ik dat voor mij zien? Slaat ze dan gewoon met die stok op je spieren of zo?
Yuri_Genovaquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik je niet beter zou kennen zou ik erop zweren dat je zwakbegaafd was.
Nee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whut, bamboe stok?Hoe moet ik dat voor mij zien? Slaat ze dan gewoon met die stok op je spieren of zo?
Haha, na het posten dacht ik dat al ja. Je weet maar nooit. Misschien is het net zoals je spieren laten schrikken door tegen ze te schreeuwen om groei te bevorderen.quote:
Vanaf 1:47, heeft ie daar nou een stijfje??quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Over massages gesproken, ik heb net mijn massage stick binnengekregen.
SICKENING. Beetje op de bank rollen, superfijn.
Whahaha, waar let je op gast.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vanaf 1:47, heeft ie daar nou een stijfje??
If so, dan wil ik er ook zo'n massagestok.
met dat bamboe kan ik je ook wel helpen. Gratis.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kom net terug van een gewone masseuze. M'n rug en met name rond m'n traps zat het nogal vast. Normaal doet ze dat met haar ellenbogen,maar deze keer vond ze de bamboe stok meer geschikt.
Net de benen even aangepakt. Solid hoor. Zou het zeker doen als ik jou was.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:14 schreef stinkie het volgende:
Die stick ligt hier ook ergens thuis. Nooit gebruikt nog
Ziet er goed uit. 't lijkt alleen wel dat je soms de bar over je knieën heen moet tillen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:08 schreef Kostertjuh het volgende:
Mijn deadlift voor vandaag, even gepost voor de form.
Nu Fathank het over focus heeft, ik was niet echt gefocused als die andere sets. Normaal sta ik autistisch met muziek op, en nu was ik een beetje afgeleid doordat er iemand naast je staat te filmen.
Graag reacties
Ziet er goed uit. Let op je onderrug bij je laatste (2) reps. Je trekt hem steeds holler. Met zwaardere gewichten kan dat problemen opleveren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:08 schreef Kostertjuh het volgende:
Mijn deadlift voor vandaag, even gepost voor de form.
Nu Fathank het over focus heeft, ik was niet echt gefocused als die andere sets. Normaal sta ik autistisch met muziek op, en nu was ik een beetje afgeleid doordat er iemand naast je staat te filmen.
Graag reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |