En daarna weer hopen dat de meerderheid stemt om ze weer wel in te nemenquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als je medicijnen tegen schizofrenie niet meer nemen omdat je er geen last meer van hebt.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
En daarna weer hopen dat de meerderheid stemt om ze weer wel in te nemen
Die pilletjes hebben we al een tijd niet meer ingenomen, wij zien er geen probleem inquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als je medicijnen tegen schizofrenie niet meer nemen omdat je er geen last meer van hebt.
Hoef je niemand in je gym te vragen om te spottenquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoef je niemand in je gym te vragen om te spotten
Njah ze moeten alle 4 al direct door chirurg omdat ze scheef zittenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
geen idee. 3 werden zonder problemen getrokken. Dan is het wachten tot het gat dicht is en je mag weer. Vertellen ze je na trekken ook.
1 werkte niet mee. Gebogen worter, door chirurg verwijderd. Week lang op vla en brinta geleefd, daarna nog een week bijkomen.
heb je je veterstrik diploma niet gvd?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Boom baby! Daar zijn ze dan.Ik had ze zondag besteld en ze waren gisteren al binnengekomen, en dat uit Amerika.
Mag ook wel voor fucking ¤ 30,- aan verzendkosten.
All dem sickening squat en bench gainzzzzzzz in de aankomende jaren.
[ afbeelding ]
Speciaal nog een sickening calve shot.
Yeah man, ben er echt fucking blij mee. Staat als een huis. Morgen eens testen.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb je je veterstrik diploma niet gvd?
sickeningquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Boom baby! Daar zijn ze dan.Ik had ze zondag besteld en ze waren gisteren al binnengekomen, en dat uit Amerika.
[ afbeelding ]
Heb jij maatje 36 of zo? Die schoenen lijken zo klein.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Maatje 43.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb jij maatje 36 of zo? Die schoenen lijken zo klein.
Vooral dit ja.quote:
Incl. stomme douanekosten ¤ 230,-. Zonder ¤ 180,-.quote:
Nee hoor, en ja ik hecht veel waarde aan privacy.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vooral dit ja.
Yuri, ben je niet bang dat we aan de hand van de kleur van het laminaat kunnen achterhalen wie je bent, waar je woont en dat soort shizzle?
Je hecht nogal aan privacy voor zover ik weet.
Ik ga bij het USC Yuri jagenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Incl. stomme douanekosten ¤ 230,-. Zonder ¤ 180,-.
[..]
Nee hoor, en ja ik hecht veel waarde aan privacy.
Niks op tegen, dan is het een staggered overheadpress. Maar een OHP waarbij je neigt om te vallen is technisch niet goed uitgevoerd. Dan kan je beter bekijken wat je daar fout doet om toe te passen op de normale OHP zodat de algemene techniek verbeterd ongeacht van de keuze voor een SOHP of een OHP.quote:Op donderdag 26 juni 2014 05:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat zou er mis zijn met een halve stap naar acher? En dan alles thight?
Zo doe ik het altijd. Dan is die hele dreiging vh naar achtervallen weg...
Zo staat hij ook in die link idd. Staat er onder beschreven
Heerlijke endo worstenpoten. Box.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Jijweet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heerlijke endo worstenpoten. Box.
Goeie schoenen ook.
dan had je de straat waar je woont mss niet moeten posten tijdje terugquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Incl. stomme douanekosten ¤ 230,-. Zonder ¤ 180,-.
[..]
Nee hoor, en ja ik hecht veel waarde aan privacy.
Oh, dat nieuwsbericht.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
dan had je de straat waar je woont mss niet moeten posten tijdje terug
Lol.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb je je veterstrik diploma niet gvd?
Nice bro!quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
goede tijden?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 06:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Goede tijden reej, hou ik van!
had m'n bril niet opquote:Op vrijdag 27 juni 2014 06:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol.
Lift shoes hebben veters en klittenband voor de stevigheid
Lunges, SLDL, Hip thrusters, Cable Hip extension en Glute-ham raises toevoegen aan SSquote:Op vrijdag 27 juni 2014 05:16 schreef Nic1 het volgende:
Mijn vriendin wil twee dagen in de week naar de gym gaan en vroeg me haar een schema te leren. Ik zat eraan te denken haar Starting Strength te laten doen (en dan gewoon AB, AB, etc)... iemand een beter idee?
Jen Selter Seal of Approvalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:14 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Lunges, SLDL, Hip thrusters, Cable Hip extension en Glute-ham raises toevoegen aan SS
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:19 schreef Kerol het volgende:
Wat vinden jullie van mijn site bro's? (in mn sig). Wil niet spammen ofzo maar wil van de doelgroep wat reacties horen!
Doelgroepen zijn de BB'ers/KT'ers maar ook mensen die puur gezond willen eten. Review stuff en geef tipsenzo.
Jen Selter doet niet zoveel behalve stretchen en de chirurg bezoeken:quote:
Over het algemeen wel redelijke goede informatie. De recepten en reviews zijn leuk en goed geschreven. Waar ik wel meer op aan te merken heb zijn de oefeningen welke nogal summier zijn. Van de squat en bench press, deadlift en MP wordt niks vertelt over eventuele varianten. Daarnaast kloppen sommige tips ook niet zoals het uitblazen tijdens het concentrische gedeelte in de bench. Verder is de banner niet erg aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:19 schreef Kerol het volgende:
Wat vinden jullie van mijn site bro's? (in mn sig). Wil niet spammen ofzo maar wil van de doelgroep wat reacties horen!
Doelgroepen zijn de BB'ers/KT'ers maar ook mensen die puur gezond willen eten. Review stuff en geef tipsenzo.
De eerste ik tussen de personen zie die je pagina geliked hebben is Rayquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:19 schreef Kerol het volgende:
Hmm, de .com nu een weekje. Site zo'n 3 maand oidquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
hoelang heb je die site al? staat al aardig wat op
De site moet idd nog wat aan gebeuren. Dit was zeg maar nog mijn layout van toen mijn site nog niet zo 'groot' was als nu. Niet dat hij nu al groot en bekend is, maar zeker 900% meer bezoekers in vergelijking met drie week geledenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:57 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Over het algemeen wel redelijke goede informatie. De recepten en reviews zijn leuk en goed geschreven. Waar ik wel meer op aan te merken heb zijn de oefeningen welke nogal summier zijn. Van de squat en bench press, deadlift en MP wordt niks vertelt over eventuele varianten. Daarnaast kloppen sommige tips ook niet zoals het uitblazen tijdens het concentrische gedeelte in de bench. Verder is de banner niet erg aantrekkelijk.
Maar je bent in ieder geval goed bezig en in de grote lijnen klopt het allemaal. Alleen hier en daar wat details/tips die beter kunnen.
sow, die zin is heel lastig te ontcijferen... maar ik heb net geliked idd. hahaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De eerste ik tussen de personen zie die je pagina geliked hebben is Ray
LOLquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:07 schreef Kerol het volgende:
[..]
Hmm, de .com nu een weekje. Site zo'n 3 maand oid. Thanks voor de like man. (die reactie op je profielfoto trouwens lol
)
[..]
Friend request verstuurdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
sow, die zin is heel lastig te ontcijferen... maar ik heb net geliked idd. haha
Ja ik weet niet wat me bezielde.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
sow, die zin is heel lastig te ontcijferen... maar ik heb net geliked idd. haha
Omdat je dan de spanning/kracht op je core kwijtraakt I guess?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Friend request verstuurd
Waarom trouwens niet uitblazen bij bench Verbosity?
Bij het inademen van de bench creëer je veel ITP (Intra Thoracic Pressure) oftewel stabiliteit van de borst(thorax). Doordat je in een extensie ligt met je lage rug kan de buikmusculatuur niet zo efficiënt meer aanspannen als in de deadlift of squat waarbij een neutrale lage rug positie gehandhaafd wordt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Friend request verstuurd
Waarom trouwens niet uitblazen bij bench Verbosity?
Grote kans dat je een sterkere bench krijgt. Zodra je er aan gewend bent, het is net even anders.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:45 schreef Sapstengel het volgende:
Bedankt voor de uitgebreide reply, zal er eens op letten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |